neděle 24. března 2013

23.3. Mazancová sobota

Jídlo


9:30 Snídaně: Mazanec s máslem a marmeládou, Activia s malinami; Protein WPC80 - borůvkový


Mamka donesla mazanec, tak jsem si řekla, že si výjimečně dopřeju :) A dám si ho hezky s máslíčkem a marmeládou :)

Nakonec jsem ale byla trochu zklamaná. Mazanec byl dost suchý :( Víc jsem si pochutnala předminulý týden na bagetkách z Albertu, které jsem si taky dávala s máslem a marmeládou..  Nemáte tip, kde koupit dobrý máslový mazanec? Nebo si ho budu muset upéct sama? (zatím jsem to ještě nikdy nedělala:)

čaj s trochou medu

12:30 Svačina: Malý pomeranč, para ořechy, vlašské ořechy

14:40 Oběd: Kuře na citrónu a zázvoru, celozrnný kuskus, cherry rajčátka; kiwi



17:35 Svačina: Smoothie z kefíru a 180 g jahod; 10 mandlí, 2 sušené fíky

Trénink

21:15 Večeře: Celozrnný chléb s šunkou (obojí z Lidlu) a avokádem  


Pěkně jsem se narvala :) Ten třetí chleba už jsem nemohla dojíst :) Ale to avokádo jsem si prostě musela dát celé - nemohla jsem odolat :)

23:50 Druhá večeře: Trocha tvarohu

Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink
Můj starý kruháč - http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/01/kruhovy-trenink.html - jen při výpadech jsem měla 5 kg a na břicho jsem cvičila tak, že jsem ležela na lavici s nohama zvednutýma do pravého úhlu a snažila se zvedat zadek nahorů
Na závěr jsem 15 min. šlapala na rotopedu.

10 komentářů:

  1. no ňam! :) ten běd zase vypadá parádně

    OdpovědětVymazat
  2. mazanec miluju =) a vážně je nejlepší si ho upíct =)

    OdpovědětVymazat
  3. já už se úplně těším na Velikonoce a to jen a jen kvůli mazanci, který s mamkou upeču :) Z kupovaných jsem ještě nenarazila na opravdu dobrý mazanec, všechny jsou takové suché a špatně lezou do krku :D Jedině zkusit nějakou pekárnu, v některých to pečivo opravdu nešidí... ale stejně doporučuju upéct :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je dobrot! :) a mazanec zkus upéct :P

    OdpovědětVymazat
  5. mazanec si upeč, na domácí dobroty NIC kupovaného nemá! :) a navíc si to můžeš udělat přesně podle sebe, mnohdy to vyjde levněji, je to zdravější...a hlavně ta radost, že je to pečené s láskou :DD já jsem mazanec taky ještě nikdy nedělala, tyhle Velikonoce ho budu dělat poprvé, zkusím z celozrnné mouky :) neboj se, určitě to taky zvládneš - já nejsem nijak zručná, ale vánočku, rohlíčky i housky zvládám, takže se ani mazance nebojím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten flapjack má daleko lepší složení :) doufám, že ho někdy vyzkouším, ale u nás ve fitku jsem je zatím neviděla..
    Stejně mám nejradši proteinovky z rossamenu a nebo DMka. Ale asi nebudou moc zdravé, že? Jaký na ně máš, prosím, názor?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem pohledala na netu a našla složení těch proteinovek z DM - http://better-lifestyle.blog.cz/1301/proteinove-tycinky-dm
      Nutriční hodnoty mají celkem dobré, ale složení asi bude odpovídat nízké ceně. Píšou tam sice mléčná bílkovina - ale není jasné jaká.. myslím si, že kdyby to byl syrovátkový protein, tak se tím asi pochlubili.. takže možná kasein? Není to z toho jasné. A taky je tam glukózový a fruktózový sirup.. a cukr.. takže já bych je moc často jíst nedoporučovala :) Ale glukózový a fruktózový sirup je stejně prakticky ve všech cukrovinkách... takže bude zas lepší dát si proteinovou tyčinku z DM než nějakou jinou sladkost :)

      Ta moje oblíbená Excelent taky není nejzdravější - má polevu, takže je v ní taky cukr.. a navíc má i palmový tuk. Dávám si ji jen po tréninku.. ale chci postupně přejít raději k nějakému Gaineru, ať to s těma tyčinkama nepřeháním :)

      Vymazat
  7. Tak ten mazanec asi budu teda muset vyzkoušet :) I když nevím, zda stihnu do velikonoc :) Nejdřív mám v plánu celozrnné loupáčky, už jsem kvůli nim dokonce koupila sádlo :-D

    OdpovědětVymazat