pondělí 18. března 2013

17.3. Vyhladovělá neděle

Jídlo


Snídaně: Hollandia s pšeničnými a ovesnými vločkami, kešu oříšky a půlka nektarinky; protein Reflex Nutrition

i s růží, kterou každá dívka dostala při odchodu z plesu :)


Půlka proteinové tyčinky Flapjack od Reflex Nutrition po tréninku

Dnes jsem udělala chybu a dala jsem si trénink až docela dlouho po snídani..(přes 2 hodiny) takže jsem už byla dost hladová a po tréninku mi bylo celkem zle - ani ta půlka proteinové tyčinky už to moc nezachránila. Pak jsem si za to nadávala - příště si musím dát větší pozor a nechodit cvičit úplně vyhladovělá.
Oběd: Těstoviny s tuňákem, cibulí (osmahlou na oleji) a zelenýma fazolkama

Asi by mě to nenapadlo, kombinovat tuňáka a fazolky, ale žádná jiná zelenina už doma nebyla :) A bylo to kupodivu dobré.. asi na tom mělo svůj podíl to, že to byl tuňák v olivovém oleji :)


Odpolední svačina: Smoothie z kefíru, banánu a lžíce arašídového másla

Myslela jsem, že to tím arašídovým máslem hezky ochutím - ale víc si to máslo teda vychutnám na chlebu nebo v kaši - než když je rozmíchané v kefíru. Na to je ho škoda.

Večeře: Špaldové kroupy s kuřecím masem a rajčaty




Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Metronomy 4x12 - tentokrát jsem se snažila s nataženýma nohama (jindy je mám pokrčené) - a cítila jsem z toho hodně břicho :)
Cviky na břicho 4x12 (vleže na lavičce, nohy do pravého úhlu - zvedám je i se zadkem nahoru ke stropu)
Rotace ve vzporu klečmo 3x12 (1kg,1kg,1kg)
Stahování hodní kladky před hlavou (15kg, 15kg, 15kg)
Kliky (6 pánských + 6 dámských) x3
Kladivové bicepsové zdvihy 3x12 (4kg, 4kg, 4kg)
Bulgarian Squat 3x12 (3kg, 3kg, 3kg)


Žádné komentáře:

Okomentovat