pondělí 4. března 2013

3.3. Kulinářská neděle

Jídlo


Snídaně: Banánovo-ovesné placičky s horkými lesními plody a bílým jogurtem (přidán po nafocení)


Opět jedna z variant oblíbených banánových placiček :) Já jsem použila: 1 BANÁN, 1 VAJÍČKO, 80 g DRCENÝCH OVESNÝCH VLOČEK, 3/4 šálku MLÉKA.

A chutnalo mi to více, než placičky pouze z banánu a vajíček. Banán tam opravdu úžasně vynikl :) Skvělá snídaně, jen kdyby to nezabralo tolik času.. dělala jsem ji hodinu:-/

Dopolední svačina: Pomerančovo-mrkvové pyré s arašídovým máslem


Odšťavňovač bohužel nevlastním (ale chtěla bych!:)) tak si vypomáhám jinak. Rozmixovala jsem 2 mrkve (předem nastrouhané), 1 pomeranč a přidala 2 lžíce arašídového másla. Mělo to původně být smoothie, ale vznikla spíš kašička. Prvních pár soust mi chutnalo, ale velmi rychle se mi to přejedlo a dojídala jsem se sebezapřením. Takže příště už se s tímhle dělat určitě nebudu.

Půlka proteinové tyčinky Flapjack po tréninku

Oběd: Špaldové kernetto s kuřecím masem, mozarellou, parenicou, červenou paprikou, cibulí, rajčaty, mandlemi a slunečnicovými semínky a olivami

Skvělý oběd!

Odpolední svačina: Mrkvovo-mandlová buchta s tvarohem (skoro paleo;))



Buchta sice není fotogenická, ale chutná výborně! Je z mandlové mouky smíchané s nastrouhanou mrkví. Recept bude v samostatném příspěvku :)

Večeře: Celozrnný chléb s česnekovo-sýrovou pomazánkou, zeleninový salát se šmakounem


Česnekovo-sýrová pomazánka je z Kauflandu, dříve (ještě když jsem neřešila jak jím:)) jsem ji měla velmi v oblibě. Ale tentokrát to nebylo úplně ono..byla málo česneková a moc majonézová. Ale salát byl výborný - dala jsem si na něj balzamikový ocet - a ten dělá divy :)


Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Bulgarian Squat (dřepy na 1 noze) 5x8 (0 kg, 2 kg, 3 kg, 3 kg, 3 kg)

Výpady 3x12 (5 kg, 5 kg, 5 kg)

Bench Press 4x8 (tyč 20 kg)

Tricepsové stahování kladky 12x; 10x; 8x (10 kg, 10 kg, 10 kg)

Přítahy na TRX -  na záda 4x8

Pullovers s horní kladkou 12x; 12x; 8x (10 kg, 10 kg, 10 kg)

Rotace ve vzporu klečmo 3x12 (1 kg, 1 kg, 1 kg)

Posilování břicha (rotace) 3x15





4 komentáře:

  1. to pyré vypadá nádherně :) dlouho jsem si takovou "polévku" nedělala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi - nestálo to za to :) Možná kdybych tam dala jogurt..ale nevím no

      Vymazat
  2. prosím tě nechceš přidat recept na kernetto? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím to sepsat :) U těchto jídel je ten postup většinou dost podobný - na oleji se osmahne cibulka a pak se přidá kuřecí maso, pak zelenina.. zasype se červenou paprikou (v prášku)..nechá se to vydusit - a dolívám horkou (uvařenou vodou). A je možné pak přimíchat oříšky, semínka.. nakonec do toho zamíchám přílohu (v tomto případě kernetto) a sýr (mozarellu, parenicu)

      Vymazat