neděle 31. března 2013

30.3. Hovězí sobota

Musím říct, že v poslední době (už hodně dlouhé době) stojí můj život celkem za houby.. jediné co mě tak těší je užívat si dobrá jídla - a to že cvičím - a dělám tak aspoň něco pro sebe.. Jinak jen pracuju na diplomce a úkolech do školy a moc jiných radostí nemám :-/ Ale to sem asi nepatří..

Jídlo


8:55 Snídaně: 2 velké krajíce mazance s máslem, 2 jahody, kiwi


Nechala jsem se opět zlákat kupovaným mazancem:)  Ale když se podíváte na složení - tak je jako by byl domácí :) Jenže stejně nebyl tak vláčný, jak bych si představovala :(


Trénink
Gainer po tréninku (pořádná slaďárna, tak jsem si ho musela zředit půl litrem vody:)

12:00 Svačina: Pomeranč, makadamové a para ořechy, pistácie, malá mrkev z bedýnky

Mrkve z bedýnky začínají docela rychle měknout..zvlášť když je necháte nedáte do ledničky :) Ale mrkve chutnala skvěle, krásně slaďoučká.

Káva "Poetická", 100% arabica (z Caffé del Saggio) s mlékem




14:30 Oběd: Hovězí zadní s bramborami a hlávkovým salátem  z bedýnky

To byl obídek:) Nevím proč hlávkový salát nekupuju častěji, je super:)


17:10 Svačina: Kefír s rozmixovaným banánem, para ořechy a mandle

(20:23) Večeře: Květákové pyré s omáčkou Panzani, šmakounem a těstovinami



Večeře byla bohužel jeden velký hnus, který se nepokoušejte napodobit :) Záměrem byl "květákový kuskus". Syrový květák se rozmixuje na malé kousky a pak 2 min. povaří. Já udělala tu chybu, že jsem rozmixovaný květák dala povařit do omáčky Panzani, kde se asi bohužel nepovařil dost. Taže chutnal pořád hořce, syrově. 
Chtěla jsem to spravit tím, že jsem tuto směs dala na 40 min. do trouby zapéct. 
Takže:

21:27 Druhý pokus - to samé..:)

Příliš to nepomohlo.. Ale vzhledem k tomu, že v tom jídle byl 1 celý šmakoun.. drahé těstoviny a omáčka Panzani.. tak jsem to do sebe nasoukala :)

0:58 Trocha tvarohu

 Trénink


Aktivita: Posilovna

Dřepy s velkou činkou 4x8 (20 kg, 30 kg, 30 kg, 30 kg)
Bulgarian Squats 3x12 (3 kg)
Bench Press 3x8  (20 kg, 25 kg, 25 kg)
Dámské kliky 3x12
KickBeck 3x12 (2 kg)

17 komentářů:

  1. Oběd vypadá luxusně, no a škodé té večeře...ale tak ne vždy se zadaří :) Pociťuješ nějakou změnu, co bereš ten gainer? Nevěš hlavu, ono až budeš mít diplomku z krku a školu zrovna tak, bude asi zas veseleji. Když se můj život točí kolem dokola jen kolem jedné dvou věcí, jako to máš teď se školou, taky mám pocit, že je to všechno na dvě věci. Ale postupně jsem pochopila, že na každým dnu se fakt dá najít něco dobrýho, i když někdy musíš hledat skoro s lupou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gainer jsem zatím měla asi 3x.. tak ještě posuzovat moc nemůžu:) Ale oproti proteinové tyčince je rozdíl v tom, že je to mnohem rychleji vstřebatelné, takže účinnější. A dnes ráno jsem se vážila a měla jsem 56,9 kg - takže je to o pár desítek gramů více než jsem měla třeba před měsícem..ale to taky asi není směrodatné, protože ta váha je kolísavá, takže mívám mezi 56 až 57 :) A poslední dny jím taky více prasácky:-/ Jako tiramisu, mazanec, máslo, tatarka.. budu se muset zase polepšit :)

      Co se týče toho gainaru - ten je hlavně na nabrání - není to pro toho, kdo chce hubnout. Jenže jak říká můj trenér - nejde zpevnit tělo bez nabrání svalů. Hubnutím se tělo nezpevní. A já chci především zpevňovat:)

      Vymazat
    2. A máš pravdu, je dobré hledat aspoň malé radosti.. já i občas z něčeho radost mám.. a mám i věci co mě baví.. třeba dívat se na seriál.. něco pěkného si přečíst a tak. Ale bohužel celkově jsem pořád nespokojená, mám pocit, že mě nic moc nečeká - a po škole taky nevím co bude. Takže to na mě někdy tak padne :(

      Vymazat
    3. Díky, jo, já vím, že je na přibírání, právě že taky od doby co posiluju, se snažím přibrat a "normální" cestou mi to moc nejde, tak jsem si říkala, že bych zkusila právě nějaký gainer. Ale pořád ještě doufám, že to půjde i bez toho :) A tiramisu není prasácký, to je italský národní poklad :)

      Kdysi jsem dostala radu, že si mám každý večer napsat 5 věcí, za které jsem za ten den vděčná, které se mi povedly nebo mi udělaly radost. A světe div se - dost mi to pomohlo, najednou jsem zjistila, že nespokojenost je hodně subjektivní, že spoustu věcí nemá cenu hrotit a že je lepší zaměřit se na přítomnost a každodenní radosti než na celkový pocit a budoucnost. Ona ta nejistota z toho, co bude, bere dost energie.

      Vymazat
    4. Nad něčím takovým jsem už uvažovala, že bych vyzkoušela :) Tak to asi zkusím zapisovat do diáře :) Děkuju ta tip :)

      Tak pokud posiluješ a snažíš se nabrat tak je gainer ideální :) A cenově lépe vychází míchat si ho sama, než kupovat gainer. Já míchám kvalitní protein s eldextrózou a maltodextrinem :) 1:1:1 (0,4g proteinu a 0,8g sacharidů - na 1 kg hmotnosti)

      Vymazat
  2. líbí se mi, jak vždycky pojmenuješ své dny :))) ten oběd bych si hned dala! a z nepovedení jídla si nic nedělej, to se stane
    taky moc radostí nemám, ale snažím se brát všechno pozitivně a to ošklivé si nepřipouštět!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já si říkám, že ještě že nemám zatím děti :) Protože když děti často odmítají i běžná jídla - tak bych s nima pak nemohla dělat takové pokusy - jako s tím květákem :) Pozitivní přístup je určitě důležitý:) Jen je to někdy těžké.. dneska mě i tak napadalo, že bych i radši byla tlustá, kdybych měla někoho, kdo mě bude milovat a byla bych šťastná. Ale to si člověk možná jen tak myslí.. Protože kdybych byla tlustá, tak bych zas třeba byla nešťastná že jsem tlustá..

      Vymazat
  3. každý má něco a bohužel i mně dělá v poslední době radost to co tobě, ale bude líp!! :))
    Taky někdy experimentuju, že to pak jím jen kvůli té ceně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že se to snad časem zlepší.. že bude léto, bude třeba víc prostoru pro to, podnikat něco s přáteli a tak.. jen se teda bojím co bude, když nestihnu diplomku. S tou cenou to máš pravdu :) Když člověk ví, kolik to jídlo stojí.. tak to se pak nechce vyhazovat :) Mám tu teda ještě jednu porci.. ale tu už asi obětuju:)

      Vymazat
  4. ten oběd vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co je to za těstoviny, to vypadá jako nějaké tlusté zamotané špagety či co. Škoda, že to nebylo dobré, tak příště (třeba bez květáku).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, říkáš to správně - tlusté zamotané špagety :) Měli je v Lidlu za 40Kč, tak jsem je chtěla zkusit :) A jsou moc dobré, jen by to chtělo v jiném jídle:)

      Vymazat
  6. Pojmenování dní je super! :-D ! Nejvíce mne ale upřímně zaujaly těstoviny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jediná nevýhoda - že jak byly silné, tak chvíli trvalo než spodek "špaget" změkl natolik, aby se mi při vaření celé vlezly do hrnce :)

      Vymazat
  7. Miluju brambory, takže oběd je pro mě jasná 1.. ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já zas brambory moc často nedělám, protože mi přijde, že to je moc složitý a zdlouhavý - a taky jsou těžký - když bych je měla nosit z obchodu :)

      Vymazat