čtvrtek 21. března 2013

20.3. Meníčková středa

Jídlo


9:10 Snídaně: Kaše ze špaldové krupice (z mléka, vody a borůvkového WPC80 proteinu) s banánem, kokosem a 85% čokoládou Lindt

Na tuto snídani jsem se těšila, ale moc unesena nejsem. Ta špaldová krupice je taková hrubá, i když jsem ji vařila celkem dlouho. Možná by to lépe chutnalo, kdybych tam dala více mléka..nevím..(dala jsem 200 ml mléka, 300 ml vody, 75g krupice).
Příště už špaldovou krupici kupovat nebudu, na klasickou krupičku to stejně nenahradí.. nebo máte tip jak na to?:)

12:20 Svačina: Zbytek kaše od snídaně, jablko, mandle, půlka pomeranče

Za studena ta kaše chutnala podstatně lépe :) Takže příště si budu vařit takovou kaši na snídani leda den dopředu :)

14:15 Oběd: Polévka zelná s klobásou, Vepřovy flamendr, hranolky

V pizzerii Sharingham http://www.sharingham.cz/cs/2070-pizzeria  Ani jsme nezamýšleli jít do pizzerie, spíš do té restaurace (která je podle fotek na webu mnohem krásnější a zajímavější), ale nenašli jsme vchod :-/ Polívka byla trochu sladší, ale dobrá a jídlo sice dobré (hranolky už jsem neměla pěkně dlouho), ale pěkně mastné..(ta omáčka s masem)  Žádná zdravá meníčka nenabízí - i k pstruhovi (který už bohužel nebyl) jsou smažené bramborové dukátky..  Celkově jsem s úrovní většiny meníček v Brně nespokojená.. nebo jsem možná ještě nenavštívila ty správné restaurace :)

Obávám se  toho - až začnu pracovat, kam budu chodit na oběd.. jestli si budu muset každý den dopředu něco připravit nebo najdu nějakou vhodnou restauraci se zdravým a chutným jídlem..

17:40 Svačina: Jahodový kefír (180g jahod rozmixovaných v kefíru), půlka pomeranče, lískové oříšky a mandle

21:00 Večeře: Celozrnný chléb s Leerdammer Lightlife, salát: rajče, ledový salát, bílá paprika se zálivkou z olivového oleje, balzamikového octu a italských bylinek 



Na tomhle sýru fakt ujíždím, hrozně moc mi chutná :) A ta Lightlife varianta mi ani nepřijde nijak horší, než ta klasická - takže to není aspoň takový prohřešek :) Ten sýr vážně miluju :) A balzamikový ocet do salátu taky moc doporučuju! Prostě pro mě je tohle ideální večeře :)

Kousíček fazolových brownies :)

Jen malé sousto na ochutnání.. večer jsem pekla :) Budou zítra na snídani :)

0:10 Druhá večeře: Polotučný tvaroh Albert (100 g)

13 komentářů:

  1. Ahoj. :-)
    Tento Leerdammer mám taky moc ráda.
    Fazolové brownies jsem dělala na podzim a vůbec se mi to nepovedlo. :-( Vznikla mi z toho taková sušenka, přitom ten recept vypadal jednoduše a držela jsem ho. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje brownies vypadají na povrchu taky tak popraskaně.. jako vyprahlá hlína :) Ale chuťově je to dobré:) Možná, že jsi to pekla moc dlouho? Já jsem použila dvojnásobné množství surovin, aby to bylo vyšší :)

      Vymazat
  2. akorát jsem si ráno chtěla udělat taky kaši, ale měla jsem jen zyteček, tak mi to nezhouslo dostatečně:( tak jsem si místo toho dala cel.rohlík s mandlovým máslem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňám, mandlové máslo - to jsem zatím ještě neochutnala :) Kvůli ceně :-/ Kde kupuješ?:) Nebo si ho děláš?:)

      Vymazat
  3. Za sebe doporučuji sýry od Madety - buď tenhle (http://www.madeta.cz/cs/produkty-a-sluzby/nase-produkty?c=408&p=12414) a nebo tenhle (http://www.madeta.cz/cs/produkty-a-sluzby/nase-produkty?c=408&p=12384).
    Taky nesnáším, když v restauraci nemají nic "obyčejného", třeba plátek kuřecího s vařeným bramborem, nee to ne.. všude samý dukátky, bramboráky, smažený, plněný nivou, hermelínem, smetanový...hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Madety kupuju taky :) Vždycky koupím ten, který z nich je ve slevě :) Ale Leerdammer vede :) Taky má těch tuků víc..

      Vymazat
  4. Pěkné jídla! Jinak co se týče stravování v restauracích - vždycky je cesta, takzvaně nejmenšího zla. Málokdy tam narazíš na něco opravdu vhodného, ale na druhou stranu ti třeba maso s rýží, nebo těstoviny nemohou ublížit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) Najít by se v té restauraci asi něco dalo.. ale když tam jdu, tak si většinou dávám meníčka - kvůli ceně.. Ale v poslední době už tam naštěstí moc nechodím :)

      Vymazat
  5. to znám, že v restauraci nemají nic zdravého :/ tak většinou skončím u něčeho tučného :( ...ta večeře zní báječně :P hlavně ten salátek :) Leerdammer jsem ještě nikdy neměla :D vypadá hezky a líbí se mi na něj ta reklama, jak tam pořád chodí ten chlap k tomu pultu s ochutnávkou :D někdy si ho koupím, když ho tak vychvaluješ :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reklamu jsem ani neviděla :) Já ho ani neznala - ale pak ho jednou koupili rodiče a zamilovala jsem se :)

      Vymazat
  6. ;-) ja si to jidlo vzducky upravim. Treba si reknu ze nechci dresing ;-))

    OdpovědětVymazat