středa 13. března 2013

12.3. Vegetariánské úterý

Jídlo


Snídaně: Jáhlová kaše Nomina s překvapením (s banánem, lískovými ořechy a 85% Lindt čokoládou) s borůvkovým proteinem WPC


Lákalo mě vyzkoušet recept, co nedávno zveřejňovala fitness-girl:) Jen mi chyběl kokos. Měla jsem instantní pohankovou kaši Nomina a smíchala jsem ji s horkou vodou (100ml) a mlékem, ve kterém jsem rozpustila borůvkový protein WPC (100ml). Borůvkový protein dodal kaši příchuť a aspoň trochu ji osladil. Ta čokoláda moc sladká (vzhledem k těm 85%) nebyla:)

Proteinová tyčinka Excelent čokoládová - po tréninku

Oběd: Celozrnné těstoviny se spirulinou - se šmakounem, zelenými fazolkami a naloženými rajčaty

Velmi jednoduchý a rychlý, leč velmi chutný oběd:) Ta nakládaná rajčata dělají divy :) A ty celozrnné těstoviny se spirulinou mi moc chutnaly :) Jen jsou pekelně drahé - 250g za 37 Kč :( Fazolky jsem osmahla na troše olivového oleje a přidala jen trochu soli a pepře (měla jsem mražené).

Odpolední svačina: Kefír, kiwi, červené hrozny

Večeře: Červená čočka (uvařená s cibulí a rajčaty) a rajčetem a vajíčkem


Možná se to na fotce nezdá, ale té čočky bylo hrozně moc - nejméně 150g. Ale nakonec jsem ji do sebe všechnu narvala :)

Trénink


Aktivita: Posilovna


Bulgarian Squat (dřepy na 1 noze) 4x10 (2 kg, 3 kg, 4 kg, 4 kg)

Výpady 3x12 (7,5 kg)

Přítahy na TRX - na záda 4x10

Rotace ve vzporu klečmo 3x12 (1 kg, 1 kg, 1 kg)

Bench Press 4x10 (tyč 20 kg)

Pullovers s horní kladkou 12x; 12x; 8x (10 kg, 10 kg, 10 kg)

Posilování břicha (natahování se ke špičkám nohou - nahoru) 4x15






7 komentářů:

  1. Moc hezké! A líbí se mi Tvůj trénink, žádné šmrdlání, ale prostě a jednoduše dřina! Super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Však z tohohle tréninku mě zas po dlouhé době něco bolí :) Zadek a ramena :)

      Vymazat
  2. Mňam, mně se líbí ta snídaně! Tvoje jídelníčky jsou pěkně pestré...chválím : )

    OdpovědětVymazat
  3. Oběd vypadá skvěle:) Ta cena mě pěkně štve:/ Ale tak jednou za čas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám.. jen se už budu muset zbytek měsíce s tím utrácením za jídlo krotit:-/ :-)

      Vymazat
  4. tak jáhlovou jsem ještě neměla! :)

    OdpovědětVymazat