čtvrtek 14. března 2013

13.3. Římská středa

Jídlo


Snídaně: Římské lívanečky s Activií a horkými malinami, trocha červených hroznů

Tak konečně jsem si je taky koupila :) Moc jsem se na ně těšila :)

Nezklamaly mě :) Byly dobré. Ale překvapilo mě, že nebyly moc sladké - i když obsahují cukr. 

A tímto jsem spotřebovala poslední zbytek mražených malin z akce z Lidlu..:(

Dopolední svačina: 2 mrkve, jablko (vše nastrouhané), hrozny, lískové oříšky, mandle; 1 malý "knedlíček" - co byl jako nádivka v kuřeti



Oběd: Kuřecí prsa s rýží, zeleninový salát

Opět menza, tento semestr tam chodím snad nejčastěji za celé moje studium. A už se mi ty jídla tam dost opakují. Ale mám vždycky takovou obědovou siestu :) Dám si oběd, u něj si čtu knížku a po obědě si vypiju Mobilin - je to takový sladký nápoj:) (výživa na klouby)

Odpolední svačina: Kefír, nektarinka, Monte

To Monte jsem v ledničce skladovala už od ledna, kdy jsem ho jich pár koupila v Intersparu v akci (ano mělo tak dlouho výdrž..:)) a teď už bylo potřeba sníst :) Ale omlouvám si to tím, že jsem předtím hodinu šlapala na rotopedu ;-)

Večeře: Těstoviny s kuřecím masem, cibulí, cuketou a cherry rajčátky


Trénink


Aktivita: Rotoped 1h.

6 komentářů:

  1. Mňam! Ta večeře vypadá božsky : )

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že Monte není nějaký prohřešek :)
    A ty lívanečky vypadají suprově!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty lívanečky vypadají dobře:)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi je taky vyzkouším :-) Už jsem na ně několikrát koukala:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lívanečky vypadají skvěle:) Jednou jsem si je dělala i sama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co vše jsi do nich namíchala? Já právě viděla v obchodu cizrnovou mouku..tak by to vyšlo levněji :) Ale neriskovala jsem to - obávám se, že by to nebylo tak dobré :)

      Vymazat