sobota 9. března 2013

8.3. Naklíčený pátek

Tak jsem si opět nechala naklíčit mungo (jde to velmi rychle) tak ho zas budu do všeho přidávat :)

Jídlo


Snídaně: Bílá Hollandia s ovesnými vločkami, kiwi a zelenými hrozny; celozrnný chleba s 2 plátky sýru Leedamer

Dopolední svačina: Okurek, mungo, kousíček celozrnného chleba, 1 jahoda, 2 mandarinky, kiwi, lískové oříšky


Snažím se teď do jídla zařazovat více zeleniny :)

Oběd: Špagety po milánsku s hovězím masem; mrkvový salát

Byla to talíř plný špaget (v menze - takže bohužel asi těžko semolinové) a říkala jsem si, že to rozhodně nemůžu celé sníst. A nakonec jsem ho fakt prakticky celý snědla! :)

Odpolední svačina: Banán rozmixovaný v kefíru

Večeře: Celozrnný kuskus cuketou, mozarellou, česnekem, nakládanými rajčaty a mungem



Tohle jídlo se mi moc líbilo v obědových inspiracích u Markéty :) Obohatila jsem si ho ještě mungem - vypadalo to tak krásně jarně :)

Ne olivovém oleji jsem si osmahla česnek, pak přidala nastrouhanou cuketu a osmahla ji, dokud nezměkla. Do připraveného kuskusu jsem pak už jen zamíchala mozarellu, cuketu, nakládaná rajčata a mungo :)

Druhá večeře: Odtučněný tvaroh Pilos (asi 100 g)


Trénink


Aktivita: cvičení SM systém - 1h.



8 komentářů:

  1. Už jsem u tebe dlouho neviděla to jelení maso ;DD Musíš zase něco ulovit ;D A teda to mungo je nějaký nový trend asi! A to jsem taky ještě neměla, no nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beautygloss dneska snídala vtipnou kaši či co :D Ta tvá dopolodní svačina je hodně zajímavá kombinace... všeho :) takové mívám, když vůbec netuším, na co mám vlastně chuť :D

      Vymazat
    2. Jelenní maso došlo :) Tak až se zas vyskytnou nějácí jeleni :) Já si právě mungo už kdysi kupovala v obchodě přímo naklíčené - a dávala si ho např. na chleba namazaný máslem :) Tak jsem si tak na to vzpomněla :)Ale je fajn do různého jídla a do salátů :)

      Vymazat
    3. Ta moje dopolední svačina - to je tak - že já mám od trenéra napsaný jídelníček - kde mám dané kolik porcí jakého druhu potravin mám jíst :) No a teď se mi trochu navyšoval příjem (protože chci přibrat svalovou hmotu) - tak tam mám navíc na dopolední svačinu i 2 porce zeleniny (předtím jsem měla jen 2 porce ovoce a 2 porce tuků). Takže se snažím zařazovat i tu zeleninu.. což je trochu náročné :)

      Vymazat
  2. super! :)
    musim taky zkusit to mungo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mungo je super :) Tentokrát jsem ho dokonce všechno (co jsem nechala naklíčit) snědla :) Minule jsem ho nejméně polovinu vyhazovala - protože už mi z něj vyrostly moc velké rostlinky. Klíčí děsně rychle - a ten objem nabyde :)

      Vymazat
  3. Ahojky, chcem sa tebou nechat inspirovat:) mozem sa spytat, ze kolko toho kuskusu si davas na veceru? nejako to este neviem odhadnut:) dakujem Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ado :) To mě těší, že se chceš inspirovat :) Já si dělám kuskusu (ale i všech ostatních příloh - těstovin, rýže, bulguru, špaldeta) 75g - váženo před uvařením. Ale u toho kuskusu je těch 75 g vcelku dost - trochu jsem toho nedojedla, tak mi to zbylo ještě na druhý den na svačinu :) Tak doporučuju udělat dejme tomu 60g.

      Vymazat