sobota 16. března 2013

15.3. Knedlíkový pátek

Jídlo

Snídaně: Pohanková kaše Nomina s borůvkovým proteinem WPC, mákem a sušenými švestkami

 Budu muset ještě zapracovat na své prezentaci jídla.. když koukám na své fotky ve srovnání s některými jinými blogy :) Já ty snídaně většinou dělám dost narychlo..

Dopolední svačina: Půlka nektarinky, půlka pomeranče, pekanová a kešu ořechy, mrkev

Oběd: Bramborové knedlíky plněné uzeným masem, kysané zelí

Tohle jídlo mám docela ráda, tak jsem si ho v menze dopřála :) Ale byla jsem z toho narvaná k prasknutí..ale vše jsem snědla :)

Odpolední svačina: Kefír, modré hrozny, jablko, para ořechy

Večeře: 2 celozrnné palačinky se špenátem, uzeným lososem a šmakounem

Druhá večeře: 1 celozrnná palačinka se špenátem, uzeným lososem a šmakounem; troška tvarohu


Trénink


Aktivita: Cvičení SM systém 1h.

3 komentáře:

  1. Wow, bramborové knedlíky plněné uzeným už jsem sakra dlouho neměla. :P
    Jestli se mohu zeptat, co je to ten SM systém? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se právě doma taková jídla vůbec nevaří, znám to jen ze školních jídelen, ale jednou za čas si to ráda dám :)

      SM systém je cvičení pro stabilizaci páteře. Cvičí se pomocí pružného lana připevněného ke stěně. http://www.smsystem.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=59&lang=cs

      Takže rozhodně to není žádný tvrdý trénink - ale doufám, že mi to aspoň trochu pomůže na páteř a s držením těla :) Když se na vidím v zrcadle - tak mám ramena hrozně shrbená dopředu :-/ Musím se snažit rovnat. A tam se na to právě dělají cviky - že se člověk narovnává do správného postavení. A taky je to trochu i balanční cvičení - stoupáme si u toho na takovou měkkou podložku.

      Vymazat
  2. Dala bych si tvoje večeře!:)
    A oběd?:) nejlepší jsou od dědy, jako malá jsem je milovala a v létě,když jsem na návštěvě si vždycky dám:) není nad jeho šťastný oči, když vidí,že to jím (a nad můj šťastný žaludek:D):))

    OdpovědětVymazat