pondělí 25. března 2013

24.3. Kávová neděle

Jídlo


10:10 Snídaně: Cottage lívanečky s jogurtem Hollandia a horkými malinami


Tak jsem je konečně taky vyzkoušela :) Recept je na více blozích, já využila konkrétně tenhle: http://mylifestyleblog.blogspot.cz/2012/10/cottage-livance.html
S jogurtem a malinami chutnaly perfektně..ale říkala jsem si, že takto upravené by mi chutnaly jakékoliv lívanečky, tak nevím, zda tam ten cottage byl nutný..:) Ale výhodou bylo, že se mi vůbec nepřipalovaly:) Těsto mi vyšlo pouze na 5 takovýchto lívanečků.

11:45 Čerstvě mletá káva Brasilia Cerrado Dolce, 100% arabica z Caffé del Saggio - s mlékem

Výborná káva, doporučuju! A to prosím jsem nepiják kávy :) Kávu piju jen opravdu výjimečně, rozpustná mi nechutná. Tohle je jedna z mála výjimek

14:50 Oběd: Těstoviny s uzeným tvarohem, avokádem a cherry rajčátky


Zajímalo mě, jak uzený tvaroh chutná, nedovedla jsem si to dost dobře představit :)

A nezachutnal mi.. já obecně nemám ráda uzené sýry.. a tady jsem dost výrazně cítila tu uzenou chuť. Avokádo jsem rozmačkala a smíchala se solí, pepřem a citrónovou šťávou, to bylo výtečné:) Jen mi to tam kazila chuť toho tvarohu :)

Trénink

Kinder mléčný řez

Nojo..byl v Albertu v akci a já jsem si ho chtěla po dlouhé době dát :) Nějak teď ujíždím.. ale nechala jsem si ho aspoň po tréninku ;)

18:20 Svačina: Kefír s banánem

21:20 Večeře: Špaldové kroupy se sterilovanými rajčaty na cibuli, s česnekem a šmakounem

00:00 Druhá večeře: Tvaroh

1:00  Čerstvě mletá káva Brasilia Cerrado Dolce, 100% arabica z Caffé del Saggio - s mlékem

Musela jsem dokončovat práci do školy.. takže nakonec jsem šla spát až po 3 hodině :-/ Ale káva mi to pomohla vydržet :)

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink zaměřený na břicho a na rehabilitaci zad

Posilování břicha 3x15 (ležela jsem na lavici, nohy v pravém úhlu nahoru, nadechla jsem se - sklopila natažené nohy dolů, pak pomalu nahorů - pak se zastavila nahoře a zvedla zadek nahoru, vydechla a honem se nadechla, položila zadek dolů a znovu :)

Metronomy 3x12 (snažila jsem se s nataženýma nohama, ale třetí sérii už jsem nemohla ani pořádně dojet)

Rotace ve vzporu klečmo 3x12 - ale ruce jsem měla tentokrát opřené o předloktí na lavičce (bez zátěže)

"Superman" 3x12 - v leže na břichu střídavé zvedání protilehlé ruky a nohy

Rozpažky s oporou na lavičce 3x12 (bez zátěže)

Cvik na hýždě 3x12 - nohy opřené patami o balón - zvedla jsem se pánví a rolovala jsem pomocí pat balón k sobě - pak zas od sebe a položila se - a znovu

Výpady 4x8 (7,5 kg)

Ty nohy jsem si tam přidala, abych neměla takové výčitky z toho Kinder řezu ;)




8 komentářů:

  1. Zase to avokádo :D (taky ho miluju)
    A z kinder řezu mít výčitky vůbec nemusíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když jsem se dívala na složení kolik má tuků..:) Ale tak co, zas si ho dlouho už nedám :) A jsem ráda, že jsem aspoň odolala a nekoupila to balení kde jich je 5 - které se taky nedávno prodávalo zlevněné :)

      Vymazat
  2. Hmmm...ty lívanečky se ti povedly:) Ty moje pokaždé vypadají jako (ne)povedené příšery:D asi je načase si pořídit pánev na lívanečky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já mám pánev úplně na vše : http://www.panvicky.cz/cortina-panev-28cm-hluboka.html :)
      Ale možná se mi nepřipékaly taky díky tomu, že jsem to tentokrát ztlumila na 6 :)

      Vymazat
  3. Ty lívance vypadají úžasně a na ten uzený sýr všichni pějí chválu, ale musím říct, že mě to taky nějak neláká, uzené dvakrát nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě.. aspoň zůstaneme tohoto plnotučného pokušení ušetřeny ;)

      Vymazat
  4. Ty lívance, mňam! To je zas něco na mě. :D
    Uzený tvaroh jsem před pár dny také testovala, rovněž mi nezachutnal. Jeho uzenou chutí to však nebylo, ta mi nevadila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lívance já ráda, to jo :) A co na tom tvarohu vadilo Tobě? Jestli to teda jde nějak identifikovat :)

      Vymazat