úterý 19. března 2013

19.3. Nezralé úterý

Jídlo


9:30 Snídaně: Hollandia s ovesnými vločkami a 2 blumy, celozrnný chléb s arašídovým máslem Jori; protein Reflex Nutrition


Ten chleba není rozkousaný, ale ulomený :) 


Tulsi Chai Masala oslazený medem

12:00 Svačina: Jablko, sušené datle, kešu a para ořechy; malá sv. zelená paprika




14:30 Oběd: Kuřecí prsa s dušenou rýží, zeleninový salát

(16:10 - 17:35 trénink)

18:10 Odpolední svačina: Kefír s půlkou banánu, půlka pomeranče, 2 sušené datle, 5 mandlí

21:15 Večeře: Těstoviny s cottage sýrem, ledovým salátem, rajčaty a ředkvičkami

Stejná večeře jako jsem tu měla nedávno. Měla jsem v plánu avokádo, ale rozkrojila jsem ho a je nezralé :( Tak tohle bylo náhradní řešení. S avokádem je to takové ošementé.. nikdy si nejsem jista, zda už je zralé :-/

23:55 Druhá večeře: Olešnický tvaroh (asi 80 g)

Moc dobrý :)


Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

Můj starý kruháč - http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/01/kruhovy-trenink.html - jen při výpadech jsem měla 5 kg a na břicho jsem cvičila tak, že jsem ležela na lavici s nohama zvednutýma do pravého úhlu a snažila se zvedat zadek nahorů
Na závěr jsem 15 min. šlapala na rotopedu.

2 komentáře: