úterý 5. března 2013

Mrkvovo-mandlová buchta

Skoro paleo buchta :) Měla jsem doma 200g mandlové mouky. Původně měla být na makrónky. Jenže nemám moc času, abych se s nima dělala (musím psát diplomku) a navíc je tam spousta cukru.. tak jsem se rozhodla, že zkusím něco "paleo", když je to teď tak populární ;)
Ale nebyla jsem tak striktní, takže úplně paleo to nakonec není. Využila jsem věci doma, které jsem chtěla spotřebovat :)


SUROVINY:


Základní těsto:

200 g mandlové mouky
3 vejce
4 nastrouhané mrkve
1 rozmačkaný banán
1 lžička přášku do pečiva
1/2 lžičky soli
60 g sirupu z agáve
30 g rýžového oleje (odvažovala jsem na váze, proto v g)

Tvarohové těsto:

Tvaroh cca 350 g
1 vanilkový puding
1 vejce
trocha mléka
30 g sirupu z agáve

POSTUP:

Smícháme všechny suroviny na základní těsto - a v jiné míse smícháme suroviny na tvarohové těsto (prošlehala jsem šlehačem). Na plech (vymazala jsem rýžovým olejem a vysypala špaldovou krupicí) nalijeme základní těsto a pomažeme ho tvarohovým těstem. Pečeme na 180° asi 40 min.

Buchta mi moc chutnala, díky sirupu z agáve byla krásně sladká :) Budu ji muset brzy zopakovat :) To tvarohové těsto tam ani není nutné.

Inspiraci jsem měla odsuď :)



5 komentářů:

  1. Tak ta vypadá moc dobře! Mandle, tvaroh, mrkev..samé dobroty, co mám ráda :) Jsem ráda, že se teď rozšiřuje tolik paleo receptů, protože mě vážně baví je zkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by to taky bavilo zkoušet.. ale teď jsem si už tak trochu zakázala péct, protože to přecejen docela zabírá čas a já musím hlavně psát diplomku :-/ I když.. zas se pak nemusím dělat se snídaní :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuju :) buchta se dost špatně fotila.. protože je shora taková nahnědlá.. ale aspoň ty fotky na denním světle vypadají lépe než ty ze včerejška z bleskem :)

      Vymazat
  3. mrkvovou mám hrozně ráda :) a tahle varianta je velice lákavá!

    OdpovědětVymazat