pátek 8. března 2013

7.3. Pohárový čtvrtek

Jídlo


Snídaně: Bilá Hollandia s ovesnými vločkami, 2 kiwi, lískové oříšky

Dopolední svačina: Mandle, zelené hrozny

Půlka proteinové tyčinky Flapjack od Reflex Nutrition po tréninku

Oběd: Rybí filé po italsku s moravskými prvky, tarhoňa

To je zase název :) Bylo to rybí filé posypané sýrem s protlakem s olivami :)

Odpolední svačina: Čokoládovo-avokádový pohár s jahodami


Recept mě velmi zaujal u Téry a od té doby, co jsem ho viděla jsem měla v plánu ho vyzkoušet - jen jsem čekala, až budu mít dostatečně zralé avokádo :) Což bývá někdy problém..často se mi stane, že je moc tvrdé.

Použila jsem samé dobré věci: Avokádo, Banán, trochu mléka, 300 g bílého jogurtu Holladia, 80 g 85% čokolády Lindt, jahody

To bych nevěřila, jak může být avokádo rozmixované s banánem dobré!:) Ani není poznat, že je to avokádo :)

Večeře: Kuřecí stehno na cibuli, česneku a rajčatech s bulgurem




Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

Dneska už 4 kruhy, fakt makačka :)

Běh na místě
Plank (na dlaních) a střídavé přitahování levé a pravé nohy (přeskakováním)
Široké veslování (10 kg), později i 15 kg

Běh na místě
dřepy s výskokem
předklony s rukami za hlavou (spíše vedle hlavy)

Běh na místě
Posilování břicha (na lavici - zvedání spodní části těla nahoru)
Angličáky bez výskoku (pouze klik a zvednutí se)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju :) Byl teda dost velký, říkala jsem si, že by mi stačilo i menší množství :) ale chtěla jsem to pojmout rovnou jako svačinu :) Každopádně nasytil dost :)

      Vymazat