úterý 19. března 2013

18.3. Kalamitní pondělí

Dneska máme v Brně sněhovou kalamitu :) To jsem nečekala, že ještě tolik nasněží :)

Jídlo


10:00 Snídaně: Ovesno-špaldovo-krupičná kaše s borůvkovým proteinem WPC80, jablkem, skořicí a pekanovými ořechy




Inspirovala jsem se u Fitness-girl, protože jsem konečně chtěla vyzkoušet kaši ze špaldové krupice.
Na kaši jsem použila:

150 ml mléka, 150 ml vody, 10 g proteinu, 50 g jemných ovesných vloček (z Lidlu), 30 g špadlové krupice.

Nebylo to špatné, ale tak nadšená, abych si stejnou kaši dělala ještě podruhé, jsem nebyla. Příště zkusím použít pouze špaldovou krupici, abych lépe zjistila jak chutná :)

Dopolední svačina: Pomeranč, mrkev, para a kešu oříšky

Para byly lepší :)

15:00 Oběd: Vepřový flamendr s dušenou rýží (kousky vepřového masa v omáčce se zeleninou)

18:30 Odpolední svačina: Kiwi, trocha červených hroznů, sušené datle, para ořechy, kefírové mléko



Na fb někdo psal, že Seeberger mají kvalitní sušené ovoce a oříšky. A když jsem v Albertu narazila na tyto datle - o polovinu zlevněné - tak jsem je hned musela vyzkoušet :) Chutnají moc dobře, pěkně šťavnatě :) Měli  ještě zlevněné třešně, ale ty byly doslazované, tak jsem je nevzala. Běžně stojí ovoce od Seeberger přes 60 Kč.


21:50 Večeře: Volská oka s kuřecím masem, celozrnný chleba, rajče, kousek okurky



0:10 Druhá večeře: Trocha tvarohu


Trénink

Aktivita: Flamenco 1h 

Už umím takovou krátkou sestavu :) Ale je to pro mě náročné koordinovat nohy a ještě u toho ruce. Je to úplně jiný typ tance, než na jaký jsem zvyklá (jsem zvyklá na standard, latinu, břišní tance)

2 komentáře:

  1. taky mám moc ráda para i kešu ořechy :) tak pohanková kaše je výborná :)

    OdpovědětVymazat