sobota 2. března 2013

1.3. SM pátek

Ach ty slevy..  můj nákup v Bille :)



Od teď si zakazuju chodit mezi regály s čokoládou. Protože jestli sledujete můj blog, tak si možná pamatujete můj velký čokoládový nákup nedávno v Kauflandu: http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/02/cokoladove-pondeli.html
A vzhledem k tomu, že zapisuju vše co jím, tak je patrné, že jsem žádnou z těch čokolád zatím ani nerozdělala a už kupuju další..když vidím zlevněnou Lindt, tak nedokážu odolat :) Ale od teď útrum, protože mám už zásoby tak na rok dopředu :-D 


Jídlo

Snídaně: Pohanková kaše Nomina (z mléka a vody) s borůvkovým proteinem (WPC80), horkými lesními plody a arašídovým máslem




Dopolední svačina: Makadamové oříšky, pomeranč

Jsem si udělala radost - a koupila tyto pekelně drahé oříšky :) Ráda ty oříšky střídám :)

Oběd: Špaldové kernotto s kuřecím masem na cibuli, s rajčaty


Jak špaldeto, tak bulgur jsou prostě skvělé přílohy! Musím je zas jít dokoupit :)

2 čtverečky brusinkové čokolády Balance (bez cukru)


Nijak zvlášť mě nezaujala, já na ty hořké čokolády moc nejsem. Příště ji zkusím dát třeba do kaše, sama o sobě nic moc.


Odpolední svačina: Smoothie z bílého jogurtu, mléka, 250 g jahod a kiwi

Mňam!:) Tak tohle byla opravdu dobrota :)

Večeře: Těstoviny s kuřecím masem na cibuli, s rajčaty a mozarellou


Mám ráda takovéto večeře :) Zvlášť když se ty rajčata na pánvi rozvaří a udělá se z nich omáčka :)


Druhá večeře: Farmářský tvaroh


Trénink



Aktivita: Cvičení SM systém 1 h.

Je to tělocvik, který jsem si ve škole tento semestr zapsala. Je to cvičení pro stabilizaci páteře. Cvičí se pomocí pružného lana připevněného ke stěně. Pokud by vás to zajímalo podrobněji, tak zde: http://www.smsystem.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=61&Itemid=59&lang=cs

Tak snad mi to pomůže :)

5 komentářů:

  1. Jo tak to je cvičení :D Já myslela z nadpisu, že to bude sado-maso :D

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to skvěle :)
    A Hanka mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě to napadlo, že to možná bude evokovat..:)

    OdpovědětVymazat
  4. jee, vidím že sis taky koupila ty sušený rajčata, jsou výborný, zrovna jsem je měla (nečekaně :D ) s kuskusem a cuketou:)
    a ten agáve sirup si v Bille taky koupím, teď je v akci na Billa kartu ( kterou samozřejmě mám, vždycky si nechám vnutit nějakou kartičku a pak mám plnou peněženku :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je koupila právě už podruhé, díky Tvému tipu:) S cuketou, to zní dobře :) Já ještě zvažuju, že bych si udělala nějakou zdravou pizzu a dala je na ni :)
      Billa kartu konečně taky mám :) Chodila jsem skoro rok do Billy a pořád ji neměla a vždycky mě to štvalo, tak jsem si ji konečně pořídila :) I Tesco kartu mám :)

      Vymazat