neděle 10. března 2013

9.3. Divoká sobota

Jídlo


Snídaně: 2 bagetky s máslem a marmeládou, Activia s jahodama, 1 vajíčko na tvrdo


Ty bagetky mi taaaaaak moc chutnaly! To bude tím máslíčkem, které běžně už vůbec nejím :) Ale myslím, že si tuto malou výjimku budu dopřávat častěji, třeba jednou za týden ;) Jen bych si ještě mohla začít péct vlastní celozrnné rohlíčky, líbí se mi třeba tyto.

Marmeláda je taky skvělá :) Hledala jsem nějakou bez přídavku cukru.

I když ten koncentrát hroznové šťávy - co v ní je, to je v podstatě jako cukr.. no nebudu to s ní přehánět. Ale jednou za čas..:) Ještě jsem si všimla, že v DM mají nějaké marmelády bez cukru od Alnatury. Mám v plánu taky vyzkoušet :) 


Dopolední svačina: Trošička celozrnného kuskusu s mozarellou, nakládanými rajčaty a mungem (zbytek včerejší večeře), jahody, kedlubna

Oběd: Kuřecí vývar s nudlemi a zeleninou; mungo s kuřecím masem



Přílohu jsem už nepřidávala, protože v polévce bylo nudlí dost :)



Odpolední svačina: Kefírové mléko, pomeranč

A následuje narozeninová oslava jednoho známého, která trvala celou noc... takže podle toho to taky vypadalo..:-/ :-)

Troška masa, škvarky (pouze ochutnání:)), býčí žlázy - 1 kousíček (zní to děsně, ale když si odmyslím z čeho to je, tak to bylo dobré:)), malý domácí rohlíček

Proteinová tyčinka Flapjack od Reflex Nutrition (tu jsem zase měla pro případ nouze, abych nejedla moc jiných nezdravých věcí:))

2 piva, 2 malé panáky meruňky (2 piva je můj rekord, ale kupodivu jsem ani nebyla nijak opilá:)

A to je vše, pak už jsem pila pouze vodu a ani nic víc nejedla, jak jsem byla unavená..

Trénink


Aktivita: Rotoped 1h. (to jsem stihla ještě ráno nalačno před snídaní :))

2 komentáře:

  1. Ta snídaně vypadá bezvadně!!!
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž a ráda bych tě pozvala blogspot.cz/2013/03/soutez.html#comment-form a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat