úterý 26. března 2013

25.3. Buvolí pondělí

Jídlo


10:30 Snídaně: Celozrnný chléb s arašídovým máslem Jori a banánem, Hollandia s ovesnými vločkami a banánem, protein PhD Nutrition Pharma Whey HT (čokoláda/cookie) - pouze s vodou, mléko nebylo:-/

Takováto snídaně už tu jednou byla.. asi už za chvilku nebudu mít co fotit :) Ale to jen potvrzuje, že chleba s arašídovým máslem je dobrota, která nezklame :)


14:00 Svačina: Hruška, mandle, kedlubna

Snažím se do sebe dostávat více zeleniny.. ale moc mi ta samotná kedlubna nejede:-/ Budu muset asi vymýšlet raději nějaké zeleninové saláty

17:00 Oběd: Rýže natural s krutím masem a kulatou cuketou, s česnekem


V Lidlu jsem koupila kulaté cuketky :) Na pánvi jsem na olivovém oleji osmahla krutí maso, pak přidala na kostičky nakrájené cukety a pár stružků česneku (rozkrájených). Pak jsem občas přilila horkou vodu - a dusila (i když teda bez pokličky). Cukety byly krásně šťavnaté :)

19:05 Svačina: Kefír, sušené datle, půlka banánu, pekanové a para ořechy

21:50 Večeře: Těstovinovo-zeleninový salát s buvolí mozarellou a syrovátkovým sýrem


V Lidlu jsou teď dny DeLuxe a měli tam buvolí mozarellu za 40 Kč, tak jsem ji chtěla vyzkoušet :) Je opravdu jiná než ta klasická, tahle je plná mléka :) 

Trénink


Aktivita: Flamenco 1,15h

21 komentářů:

  1. Tak ta buvolí mozzarella zní zajímavě :) Taky jsem ji v letáku viděla, ale nenapadlo mě, že by mohla být nějak výrazně jiná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lívance z pohanky jsou nejlepší :) (jiné neumím :D) Ale z mouky je nedělám, dělala jsem je z "pohankové kaše natura hustopeče"-je to instatní směs na přípravu kaší, ale já ji používám hlavně do lívanců :)
    Byl to takový lehčí oběd, ale bylo toho dost, ono se to na fotkách nezdá..
    Nechceš mi prosím poradit, jak se dá ten ověřovací kód vypnout? :D Nemůžu to nikde najít :(
    A já bych samotnou zeleninu mohla jíst pořád, takovou kedlubnu chroustám moc ráda :D
    Jídelníček máš moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak instantní pohankovou kaši tu taky mám.. ale nenapadlo by mě ji použít na lívanečky :)
      Ověřovací kód vypneš v: Nastavení - Příspěvky a komentáře - Zobrazit ověření pomocí slova :)

      Já radši chroustám ovoce :) Zeleninu si budu muset asi spíš nějak upravit, aby mi více chutnala:) Ale snažím se ji aspoň vždycky cpát do obědů a večeří - tam mi chutná :)

      Vymazat
  3. klasická mozzarella má děsně umělou chuť a tahle že je plná mléka? :) to zní lákavě!
    a neboj, taky si myslím, že nebudu mít co fotit :D furt dokolečka, dochází nááápady:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdy jsem se přestala bát jídla? když mi mamka vyhrožovala tou léčebnou :D prostě jsem si řekla "dost!"
      je mi teď mnohem líp, když už o tom nemusím tolika přemýšlet :) nevěřila bys, o kolik jsem šťastnější...
      tiramisu jsem neměla ani nepamatuju! :)

      Vymazat
  4. Mamka mi ji zapomněla koupit :-D:-D Táákže zítra pro ní běžím a odted se těším ještě více!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám buvolí! a vidíš, já zrovna samotnou kedlubnu zbožnuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejradši bych jich koupila i více:) Těch mozarell :) Ale přecejen na konci měsíce už moc neplývám penězy :-/ Ale za buvolí mozarellu je to fajn cena :)

      Vymazat
  6. já jsem si v lidlu nakoupila hromadu krevet, nejake sladkosti v tom tydnu deluxe a asi ho jeste navstivim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu krevety, taky bych je ráda zkusila :) Ale nemůžu tak moc utrácet, i tak jsem v tom Lidlu nechala přes 700 :-/ (kupovala jsem krutí maso, zeleninu, ovoce.. z DeLuxe pouze tu 1 mozarellu a tiramisu :)

      Vymazat
    2. Takže se Ti teď budou na blogu objevovat recepty na přípravu krevet?:)

      Vymazat
  7. Mne je z kedlubny surove obcas blbe od zaludku.stekne jako z mrkve.ale v praci to jim proste varrny v pare.to bych toho snedla.buvoli mozarella.to jsem zvedava.zda to tu najdu.jinak si budu muset pockat na cesko:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V páře to může být dobrý :) To někdy zkusím :) A jaký česko?:)

      Vymazat
  8. Ahoj! :) vypadá to úžasně, každopádně se chci zeptat - na kolik kilojoulů takový jídelníček přibližně vyjde? Když to tak vidím, tak mi přijde, že jíš docela dost, já toho tolik nesním. Snažím se zhubnout a mám takový blbý pocit, že jím moc málo. :( Díky za odpověď!

    http://spolecnacesta.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andy :) Přibližně to bude 95000kJ :) Předtím jsem měla o něco méně, ale s mojí aktivitou mi ubývaly kilogramy :) Teď vážím 56-57 kg a kila dál hubnout určitě nepotřebuju - spíš nabrat svalovou hmotu (i když tuky potřebuju taky ještě nějaké spálit - ale k tomu potřebuju ty svaly). Spíš bych měla jíst ještě o trošku víc - asi těch 10 000kJ. A že jím hodně - to myslíš jako velké porce? Ony zas tak velké nejsou:) Když si dávám maso - tak je to 90-100g (váženo za syrova), přílohy 75 g :)

      Vymazat
    2. Ahoj Pastelko! :)

      No, přijde mi, že si třeba dáváš dost velké svačiny. :) Kedlubna, hruška a k tomu mandle. Každopádně ty máš ale velký výdej, co tak koukám, takže si příjem kolem 9500 KJ můžeš dovolit. :) A váhu máš úžasnou. Musím Tvůj blog projít celý, abych se inspirovala.

      Vymazat
    3. Právěže zas tak velké nejsou - když si vezmu, že dříve jsem si dávala např. pečivo s něčím.. tak mi přijde že toho jim na svačinu méně :) Těch mandlí jim jen 10 g - 10 mandlí (nebo 10 jiných oříšků). Tu kedlubnu - to tam teď mám navíc - protože bylo potřeba trochu navýšit energetický příjem, abych mohla nabrat svaly - tak se snažím dopoledne zařazovat i nějakou zeleninu :) Ale stejně si myslím, že dát si k svačině ovoce a oříšky je mnohem zdravější - než dát si třeba nějakou buchtu nebo něco takového..:)

      Vymazat
  9. replica bags wholesale hong kong gucci fake h8b76h6n45 replica bags ru replica bags in bangkok hermes replica handbags v0s22k3d72 replica bags supplier visit this web-site l9m86n3t58 louis vuitton fake replica bags manila f9w06x3a90

    OdpovědětVymazat