pátek 29. března 2013

29.3. Kapustičkový pátek

Dneska jsem se ve zdravé výživě trochu rozšoupla:


Koupila jsem si totiž konečně sladidlo Xilovit, na které si už delší dobu brousím zuby :) Je to teda pěkná pálka - 0,5 kg stojí 212 Kč:-/
Na stránkách www.xilovit.cz píšou, že Xilovit zero - erythritol se přirozeně vyskytuje v ovoci melounech, broskvích a fermentovaných potravinách a je o 60-70% sladší než stolní cukr! Erythritol má pouze kalorickou hodnotu 0,2 kalorií na gram (což je o 95% méně než cukr a jiné sacharidy). A prý  nemá na rozdíl od jiných náhradních sladidel žádnou pachuť. To jsem zatím ještě neověřila, ale dám pak vědět :) Nevýhoda je akorát, že kvasinky obsažené v droždí ho nedovedou metabolizovat, proto jej nelze použít při pečení chleba a jiných kynutých výrobků.. a já ho chtěla použít zrovna na mazanec nebo na loupáčky..  tak mám smůlu :(

A pak jsem si taky konečně koupila kulatozrnnou rýži (natural), abych si mohla uvařit rýžovou kaši :)


Jídlo


9:20 Snídaně: Bílý jogurt Pilos s ovesnými vločkami, banánem, vlašskými ořechy a lněnými semínky, protein Redlex Nutrition


Samotný banán moc nemusím, ale tahle snídaně mi moc chutnala!:)


11:45 Svačina: Hruška, makadamové oříšky, tiramisu

Tak tiramisu je definitivně snědeno a teď bych měla alespoň do mých narozenin (10.dubna) držet sladkostní půst :)

14:10 Oběd: Losos na másle s bramborami a zeleninový salát

Po týdenní pauze jsem opět zavítala do menzy :)

16:10 Červená řepa a jedno sousto slunečnicového chleba

Zjistila jsem, že řepa z bedýnky už jaksi změkla, tak jsem ji raději honem snědla, jen tak syrovou..  upečená by jistě byla lepší.. tak příště :)

18:00 Svačina: Smoothie z kefíru, 180g jahod a kiwi, para ořechy a mandle




20:50 Večeře: Slunečnicový chléb z pekárny se sýrem Madeland Light + kapustička na zádíčka na 
másle



Ty chleby jsem měla nakonec 3 a pěkně jsem se teda přejedla!:)

Trénink


Aktivita: Cvičení SM systém 1h.

7 komentářů:

  1. Xilovit taky používám, když občas něco peču, a není v tom problém ;) Ikdyž zrovna kynuté věci už nepeču, tak to nevím. Kapustička na zádíčka, to je dobrý :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem o něm právě u Tebe na blogu, tak mě zaujal :) Pěkně ten název Pan Cuketka vymyslel :)
      A podělíš se se mnou o ten Tvůj osvědčený recept na tiramisu?;)

      Vymazat
    2. :D opravdu po něm toužíš? :) Tak mi napiš na blog mail, já ti ho pošlu :)

      Vymazat
  2. Jé, xylovit se dá sehnat ve zdrávce? Myslela jsem, že jen přes net.. Přemýšlím právě jeslti si pořídit stévii nebo xylovit.. tož se u nás poptám..
    Růžičkovou kapustu nemám ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, v Brně jo :) Tak snad taky seženeš :) Já jsem s ním teď upekla buchtu a je super :)

      Vymazat
  3. Ahoj, jak ses ptala u mě. Když vim, že nebudu stíhat cvičit večer, tak vstávám v 6, cvičím na lačno, po cvičení si dám nějaké ovoce, a pak cca za hoďku normální snídani, Děkuju za podporu. Syrovou řepu jsem snad nikdy nejedla, určitě zkus tu pečenou, to je lahoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si šikulka, že zvládneš kvůli cvičení vstát i takhle brzy!:) To máš můj obdiv :) Zapečenou mám v plánu určitě zkusit :)

      Vymazat