pátek 1. března 2013

28.2. Bolavý čtvrtek

Jídlo


Snídaně: Bebe Activia, pšeničné vločky, kiwi, lískové oříšky; Protein Reflex Nutrition 


Přiznám se, že jsem tuhle Activii koupila jen proto, že byla v Levných potravinách asi za 5 Kč - protože dnes prochází.. Občas se do Levných potravin zajdu podívat - a koupím např. mozarellu. Prošlé věci ale nekupuju. Jak to máte vy? Chodíte tam?:)


Proteinová tyčinka Excelent - ananasová s kokosem po tréninku

Oběd: Vepřový plátek s drůběžími játry s dušenou rýží, zeleninový salát

Menza.
Po obědě mě začalo bolet břicho - a bolelo mě celý večer. Tak nevím zda to bylo obědem..nebo tím skoro procházejícím jogurtem ráno.. nevěděla jsem, co mám na to nafouklé bolavé břicho jíst - ale říkala jsem si, že něco jíst musím - takže jsem jedla vcelku normálně dál.

Odpolední svačina: Pomeranč, Jablko, Cottage sýr

Večeře: Těstoviny s meruňkovým šmakounem

Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink


Běh na místě (u toho boxování rukama)
Rozpažky (2 kg)
Zkracovačky
Běh na místě (u toho boxování rukama)
Bicepsové zdvihy s ezetou (7 kg)
Dámské kliky
Běh na místě (u toho boxování rukama)
Výpady (15 kg)
Tricepsové stahování kladky s provazem (5 kg)


4 komentáře:

  1. Tady asi žádné Levné potraviny nejsou, takže nechodím. :)) Někdy mrknu v supermarketech do odděleného boxu, kde jsou zlevněny potraviny, které už mají krátkou trvanlivost.
    Doufám, že bříško už se umoudřilo a je ti dobře. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí už ano :) Ale měla jsem ho tak nafouklé, že jsem vypadala opravdu jako těhotná :-/ Netuším z čeho. Tady v Brně je těch Levných potravin ve městě dost.. prodávají tam zboží, které je buď prošlé (hodně čokolády, oplatky) a nebo mléčné výrobky, které zanedlouho prochází. Hlavně můj děda tam velmi rád chodí a nakupuje ve velkém a pak to rozdává celé rodině :)

      Vymazat
  2. Taky kupuji občas v supermarketu věci, co mají za pár dní "projít". Třeba si koupím nějaký 1 jogurt a hned ten den ho sním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle se dají právě dobře vyzkoušet i nějaké dražší jogurty :)

      Vymazat