sobota 9. března 2013

3-týdenní zhodnocení

Moje pravidelné zhodnocení minulých 3 týdnů. Musím říct, že se zlepšuju :) Tentokrát 10 zelených políček, to tu ještě nebylo:) Předtím to bylo 5, 5 a 8. A těch červených je taky podstatně méně než minule, takže teď to chce, abych v tom pokračovala :) I když celé zelené to nebude nikdy, protože jednou za měsíc je vhodné si udělat hřešící den a dopřát si, co jindy nemůžeme :) Pomáhá to tělu nenavyknout stravě - a tělo pak na  vhodnou stravu lépe reaguje. Zatím to nezvládám a hřeším tak nějak průběžně, ale většinou ne nijak extrémně a i tak si myslím, že mám dobré výsledky:)

Pohyb se mi daří mít alespoň 4x týdně, takže jsem spokojena. I když bych raději - abych zvládala posilovnu tak 3x až 4x týdně - ale to ne vždy zadaří.

4 komentáře:

  1. Gratuluju k tvým úspěchům. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Takovy prehled si udelat.to mi prijde fain.asi to taky zkusim;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně kvůli tomu přehledu ty jídelníčky píšu :) Abych to pak mohla takto zhodnotit :) A mít pak nějaký přehled - jak se vlastně stravuju :) Protože to hodně zapomínám a za chvilku nevím, co jsem jedla třeba před dvěma dny..

      Vymazat