pátek 29. března 2013

28.3. Vegetariánský čtvrtek

Když jsem vyzvedávala farmářskou bedýnku v obchůdku Ze Země, tak jsem tam udělala i malý nákup :)

Kefír piju denně, tak jsem si dopřála změnu a koupila Farmářský Zákys :) I když má teda nejméně 2x více tuku než můj obvyklý kefír..a to 2,3%. Ale o to lépe chutná :)
A rýžový olej už došel, tak jsem tentokrát koupila řepkový (který se má používat na smažení mnohem spíše než slunečnicový). Pochází z Českého ráje, tak aspoň podporuji českou produkci :) Stál asi 50 Kč.

Jídlo


9:30 Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami s jablkem z bedýnky a vlašskými ořechy; protein Reflex Nutrition




Trénink
13:00 Gainer po tréninku (PhD Nutrition Pharma Whey HT  + maltodextrin + dextróza) 

Chutnalo to dobře :) Sladce čokoládově :)

13:40 Oběd: Zeleninové ragú s řepovými "Gnocchi"


A je tu opět moje oblíbené expres menu :) Zrovna jsem byla dost ve spěchu, tak bodlo :) Tentokrát vegetariánské jídlo :) Kdyby někoho zajímalo složení, tak tady: http://eshop.expressmenu.cz/vegetarianske/zeleninove-ragu/
Sojové boby chutnaly spíše jako fazole :) Ale byla jsem spokojená :)

16:05 Kousek Tiramisu

Vzala jsem si ho dokonce sebou do školy na svačinu do krabičky :)

16:45 Svačina: Farmářský zákys, pékanové ořechy, hruška

20:00 Večeře: Těstoviny s humusem, šmakounem a petrželovým pestem + ledový salát




23:00 Druhá večeře: Olešnický tvaroh (asi 100 g)

Trénink


Aktivita: Posilovna

Mrtvé tahy 3x12 (7,5 kg)
Přítahy na TRX 3x12
Přítahy ezety k bradě 4x8 (7 kg, 7 kg, 12 kg, 12 kg)
Kladivové bicepsové zdvihy 3x10 (4 kg)
Břicho 3x12 (v třetí sérii už méně) - opět na lavičce - co jsem popisovala minule :) A skoro až do dnes mě z toho nedělního tréninku bolely břišní svaly :) 

8 komentářů:

  1. Wow, tak ten zákys bych si dala z fleku. :P Ten ti vážně závidím, protože teď doma žádný (ani žádný jiný výrobek tomu podobný) nemám. :/ Pošli mi trošku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošlu ráda :) Včera na svačinu jsem si ho dala s jahodama :)

      Vymazat
  2. Tak ten řepkový olej si pořídím, když se doporučuje více na smažení. Nikdy jsem to moc neřešila, ale teď už olej občas použiju a doma mi dochází a tak asi zkusím nějaký nový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych se měla od Tebe víc inspirovat - protože já zas moc neumím připravit maso bez oleje..většinou to skončí tak, že restuju maso na pánvi.. protože je to nejrychlejší..

      Vymazat
  3. To zeleninové ragú vypadá dobře, dala bych si.

    OdpovědětVymazat
  4. Závitím, že máte tak pěkný farmářský krámek. To my tady v Plzni jsme na trošku bídně mi připadá.

    To zeleninové ragú vypadá luxusně. A o tom oleji budu taky uvažovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V centru Brna je farmářským krámků naštěstí docela dost..a třeba zdravou výživu poblíž někde nemáš? Tam mívají taky podobné věci :)

      Mě právě udivuje, že se tak hrozně rozšířil slunečnicový olej - když přitom u toho řepkového se uvádí, že má v mnohém podobné vlastnosti jako olivový

      Vymazat