čtvrtek 7. března 2013

6.3. Rybí středa

Jídlo


Snídaně: Vzorek DAS MÜSLI 60 g + 30 g ovesných vloček, mléko, ovoce (kiwi, pomeranč, hrozny), borůvkový protein WPC80

Na musli jsem si pochutnala, bylo slaďoučké, takže mi chutnalo - jenže má v sobě dost cukrů..takže to beru spíše jako takovou výjimečnou snídani

Dopolední svačina: mandle, 4 mandarinky

ObědLosos po italsku, šťouchané brambory; rajčatový salát s cibulí

Menza. Po italsku - no nevím.. byl s jakousi hnědou houbovou omáčkou.. až jsem si říkala, zda mi ten mladý kuchař nedal omylem omáčku určenou k jinému jídlu :) A měli toho lososa hrozně přesoleného :-/

Odpolední svačina: Kefír, pomeranč

Večeře: Salát s tuňákem (ledový salát, paprika, rajče) se zálivkou s olivového oleje a citrónu, celozrnný chleba



Druhá večeře: Trocha nízkotučného tvarohu (Lidl)

Dala jsem mu druhou šanci a tentokrát je lepší :)

Trénink


Aktivita: Rotoped 1 h.

Žádné komentáře:

Okomentovat