středa 6. března 2013

5.3. Únavné úterý

Jídlo


Snídaně: Mrkvovo-mandlová buchta s tvarohem, hrozny

Proteinová tyčinka Excelent ananasová s kokosem - po tréninku

Nějak mi už přestala chutnat, marcipánová a čokoládová jsou lepší.

Oběd: Toskánské kuře ála perlička ála Via Ghibellina, šťouchané brambory, zeleninový salát

V menze se snaží o speciality - nebo spíš speciální pojmenování :) Bylo to prostě kuřecí stehno s omáčkou z nakládaných okurek

Odpolední svačina: Kefír, zelené a červené hrozny, hruška

Večeře: Těstoviny s lososem, zelenýma fazolkama, cibulí a tofu

Prostě smíchala jsem co zbylo :)

Mám asi jarní únavu.. šla jsem už po půl 11 spát a ani neměla sílu dát si druhou večeři.

Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

Dneska zase nový kruháč, docela vyčerpávající :) Celkem 3 kruhy:

Běh na místě
Plank (na dlaních) a střídavé přitahování levé a pravé nohy (přeskakováním)
Široké veslování (10 kg)

Běh na místě
dřepy s výskokem
předklony s rukami za hlavou (spíše vedle hlavy)

Běh na místě
Posilování břicha (na lavici - zvedání spodní části těla nahoru)
Angličáky bez výskoku (pouze klik a zvednutí se)


1 komentář:

  1. Jéje já chodím spát třeba o půl devaté jak jsem unavená :-D Jídelníček máš pěkný a ten název oběda mě pobavil :-)

    OdpovědětVymazat