středa 27. března 2013

26.3. Tiramisové úterý

Jídlo


10:10 Snídaně: Ovesná kaše s kakaem zalitá mlékem s Macaccinem Iswari, půlka banánu a půlka hrušky (oslazeno sirupem z agáve)

Na blozích se začala šířit kaše zalítá mlékem a já se nakazila :) Myslím, že jako první s tím začala Julia, pak se tahle kaše dokonce vícekrát objevila u B* a já byla zvědavá, jak jen to může chutnat :) Problém asi byl v tom, že jím větší porce k snídani než holky.. takže jsem místo 40 g vloček použila 80 g - a znásobila jsem i množství mléka, kterým jsem tu kaši po uvaření zalila - asi na 250 ml. A bylo to asi moc. Kaše doslova plavala v mléce a ztratila se ta konzistence kaše..  takže mě to moc nenadchlo a raději příště přidám to mléko do kaše už při vaření :) Ale aspoň jsem do to mléka, kterým jsem zalévala kaši, nasypala zbytek Macaccina z Ladyboxu :)


Trénink
13:05 Gainer po tréninku

14:40 Oběd: Bulgur s amarantem a krůtí maso s pórkem a mandlemi

Tiramisu DeLuxe z Lidlu :)



Byla jsem v Lidlu nakupovat na dny Deluxe - a měli tam spousty zajímavých sladkostí. A já tam jak blázen chodila a u všech těch mlsek jsem pročítala složení, jestli je opravdu tak hrozné..:) No a nakonec jsem si vybrala tiramisu. A náhodou jsem na sebe hrdá, že jsem si vybrala jen jednu takovouto věc ;) I když velikou..:) Měla jsem dnes malý kousek a zítra si dám zas :) A co se týče složení - jasně - z kalorického hlediska to děsné je :-D Na 1.místě smetana, na 2. odstředěné mléko, na 3. Mascarpone..ale aspoň v něm není ani moc chemie:) A je vyrobeno v Itálii :) 

17:50 Svačina:  Kefír, jablko, půlka hrušky, pékanové a vlašské ořechy

21:34 Večeře: Špaldové kroupy s krůtím masem na cibuli, ledový salát, rajče




23:55 Druhá večeře: Odtučněný tvaroh Madeta

Trénink


Aktivita: Posilovna

Dřepy s velkou činkou 3x12 (20 kg) (když jsem četla u Beauty, jak je těch 20 kg brnkačka, tak se teď cítím trochu méněcenně :) Mně to šlo taky dobře:) Ale kvůli zádům to zatím nepřeháním :))
Bulgarian Squats 3x12 (3 kg)
Bench Press 3x10 nebo míň (20 kg, 25 kg, 25 kg)
Dámské kliky 2x12 - moc jsem ty kliky nebyla schopná dělat, bolelo mě pravé zápěstí, asi z benche
KickBeck 3x12 (2 kg)

16 komentářů:

  1. Ta 'kaše' vypadá zajímavě :D Asi jsi tam dala moc toho mlíka..ne asi, ale určitě :D Do lidlu moc nechodím, jen když tam mají americký týden (na arašídová másla ;D), nebo na nějaké věci na cvičení :) A tiramisu je nejlepší domácí ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí Tiramisu jsem taky dělala - minulé léto :) Akorát jsem ho udělala vcelku dost - tak jsem to pak musela různým lidem rozdávat - abych ho nejedla jen sama a aby se mi nezkazilo :) Ale čím déle bylo uleženější, tím bylo lepší :)

      Vymazat
    2. A Beaty - nevím zda jsi to stačila přečíst u komentářů k batátovým hranolkám - Prosím Tě - nemáš nějaký typ na něco zajímavého z květáku?:) Myslím, že jsi někde psala o květákových muffinech(?).. nemůžu to nikde najít :(

      Vymazat
    3. Já mám na tiramisu už ověřený recept, který dělám na každou rodinnou oslavu :D Vždycky mi to akorát přikážou :D A u nás se vůbec nemusíme bát, že by se to nesnědlo ;D Jinak z květáku si dělám moje oblíbený pizza muffiny :)
      http://the-beauty-gloss.blogspot.cz/2013/02/pizza-muffiny.html

      Vymazat
    4. Jee a podělíš se o ten ověřený recept na tiramisu?:) Díky za recepr na muffiny :) Je tam docela dost ingrediencí co nemám - tak buď půjdu nakupovat nebo to zjednoduším :)

      Vymazat
  2. V kolik chodíš spát, že jíš tak pozdě? :) A nebo to máš těsně před spánkem?
    Taky jsem byla v lidlu :D Ale odolala jsem všemu, musím.. Já bych totiž nedokázala dát si kousek dnes a kousek zítra. snědla bych to hned..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šikulka, že jsi dokázala odolat :) Když víš, že bys to musela sníst celé - tak je lepší se raději nepokoušet :) A co jsi v Lidlu koupila? Jen běžné potraviny?

      Vymazat
  3. TAk tomu říkám teda hrnec to na tu snídani :D to by mi asi nejelo.. ale tak já celkově kaše moc nemusím.. a pět minut před půlnocí 2 večeře? :D aha .. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Spát chodím většinou kolem té půlnoci :) Snažím se teď o pravidelnější režim, takže ráno vstanu do 9 - což je u mně úspěch :) (ten vysokoškolský režim člověka většinou hrozně zkazí :))
    Není zas dobré chodit spát hladová- aby tělo nehladovělo - např. po tréninku (myslím tím v den kdy byl trénink) - tak tělo regeneruje hlavně v noci - a k tomu potřebuje dostatek živin

    Ale nejím ten tvaroh úplně těsně před spaním - jako že bych slupla tvaroh a hupsla do postele :) Spíš je to tak půl hod. až hodina před spaním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale samozřejmě nejím na noc nic těžkého. Jen lehká jídla - optimálně dlouho se vstřebající bílkoviny - kasein. Tady je o tom napsáno více - http://kulturistika.ronnie.cz/c-6225-neni-kasein-jako-kasein-aneb-jak-regenerovat-v-noci.html

      Vymazat
  5. Taky jsem na něj koukala, ale nakonec jsem si ho nekoupila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :)

    Tvůj blog jsem objevila teprve nedávno a moc se mi líbí! Máš opravdu inspirativní jídelníčky a jsi ukázka toho, že člověk se nemusí v jídle šidit a přitom vypadá skvěle :) (a líbí se mi, že nedodržuješ takové to "večer už jen salát s bílkovinou" :D)

    Držím palce a měj se hezky,

    Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, děkuju za pochvalu, to mě těší :)Co se týče receptů, tak se zatím spíše tedy inspiruju od ostatních - protože nemám teď kvůli diplomce moc času vyhledávat a vymýšlet své recepty, ale jsem ráda, že se Ti můj blog líbí :)
      Jednu chvíli jsem taky večer jedla jen salát s bílkovinou ;) Ale mám teď doporučený jídelníček od trenéra - a když chci nabrat nějaké svaly - tak je potřeba hodně sacharidů :) A je fakt, že i tak jsem hubla :)

      Vymazat
    2. Já jsem to právě taky jednu dobu zkoušela, ale pořád jsem měla tendence se "dojídat", tělo po těch sacharidech prostě volalo :)

      A ten jídelníček ti sestavil trenér z fitka? Ráda bych si taky totiž nechala poradit, ale přijde mi, že najít odborníka, který tě neodflákne a respektuje bazální metabolismus atd. je umění (a Petr Havlíček zase daleko :D)
      K.

      Vymazat
    3. JJ, odsuď - http://bfit.cz/ :) Chodím tam i cvičit :) Je to fitko - kde cvičí člověk sám nebo ve skupince až 4 lidí pod vedením trenéra :) Trenér Ti sestaví tréninkový plán přímo pro Tebe - a právě i jídelníček. Na jídelníčku je dobré to - že tam nejsou konkrétní jídla - ale typy potravin které kdy máš jíst - takže jídla už si můžu vymýšlet pak sama :)

      Vymazat
    4. Škoda, že nemají pobočky i směrem na západ Čech :D Ale i tak moc děkuju, zkusím otestovat místní fitka :) K.

      Vymazat