neděle 3. března 2013

2.3. Sobota pro klouby

Téměř každý pohyb a obzvláště posilování s váhami zatěžuje klouby. Proto je dobré v rámci prevence zvlhčit kloubní stěnu kloubní výživou. Mně v kloubech "lupe" dost často, takže jsem si řekla, že si udělám 60 denní kúru.


Tuto kúru je vhodné opakovat tak 2x ročně. Tentokrát jsem koupila Mobilin, ale příště mám v plánu Geladrink Forte, který má ještě vyšší hodnoty účinných složek (hydrolyzátu kolagenu). Pokud mi to tedy vydrží a i za půl roku budu stále takto intenzivně cvičit :)

Co vy a kloubní výživa? Užívali jste někdy? Plánujete?

Jídlo


Snídaně: Bílá Hollandia s pšeničnými vločkami, jahodami a makadamovými oříšky; Protein WPC80 borůvkový


Oběd: Špaldeto s amarantem a bulgurem s kuřecím masem, okurka


Od každé přílohy jsem měla už jen malý zbyteček (protože přílohy si vážím), takže jsem to smíchala vše dohromady :)

Odpolední svačina: Půlka fitness bagety s farmářskou šunkou; kefír, pomeranč

Večeře: Zelný bramborák pečený v troubě, rajče




Těšila jsem se, jak dám na blog zajímavý recept na zdravé bramboráky. Jsou z 1 kg brambor, balíčku kysaného zelí, celozrnné mouky, 3 vajíček, česneku a koření. Jenže bohužel výsledek není nic moc:( Pekla jsem to nejméně hodinu a stejně bramborák uvnitř byl takový syrový.. chuť nic moc. Takže příště radši klasicky na oleji..

Trénink


Aktivita: Rotoped 1h. (ráno před snídaní:))

4 komentáře:

  1. Doplňky na klouby jsem zatím nejedla.
    Ale občas mi v nich taky lupne, ale jen velmi zřídka, takže nevím, zda něco takového v blízké budoucnosti plánuji. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě při určitých pohybech dost často.. vždycky, když jsem někde na cvičení mezi více lidma, tak se kvůli tomu cítím trapně

      Vymazat
  2. taky jsem zatím nic takového nejedla :) jediné co beru je rybí tuk
    ale je pravda že mi v nich lupe dost

    OdpovědětVymazat
  3. Kolik jahod! aaaaaaah to je skvělé.
    A ten bramborák vypadá super, škoda že nechutnal tak jak vypadá..
    V kloubech mi naštěsti nijak moc nerupe, jenom občas a to asi každém :D

    OdpovědětVymazat