čtvrtek 14. března 2013

14.3. Řepový čtvrtek

Jídlo


Snídaně: Bílý jogurt s pšeničnými vločkami a kiwi, celozrnný chleba s arašídovým máslem; Protein Reflex Nutrition

Oběd: Kovbojská pánev s kuřecím masem a zeleninou s dušenou rýží, zelný salát s kukuřicí

Odpolední svačina: 3 malé červené řepy s bílým jogurtem, pomeranč. trocha kefíru

Do jogurtu jsem zamíchala perníkové koření a lžičku medu :)


Večeře: Těstoviny s cottage sýrem, ledovým salátem a cherry rajčátky

Tahle večeře mi moooc chutnala :)

Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

Můj starý kruháč - http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/01/kruhovy-trenink.html - jen při výpadech jsem měla 5 kg a na břicho jsem cvičila tak, že jsem ležela na lavici s nohama zvednutýma do pravého úhlu a snažila se zvedat zadek nahorů

6 komentářů:

  1. Vypadá to nádherně...hlavně ta svačina je zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím tmavější zelenina, tím zdravější :) Tak jsem si chtěla dopřát řepu :) Nechutnalo to zle, ale žádná pecka to nebyla :)

      Vymazat
    2. Opravdu? :O tak to jsem vůbec nevěděla :) i když jsem slyšela, že zelenina je zdravá na ten orgán, kterýmu má podobný tvar a nebo, že červená je zdravá na krev..atd :)

      Vymazat
    3. Protože když je zelenina tmavá - znamená to, že obsahuje velké množství barviva - a ty barviva jsou většinou velmi prospěšné zdraví

      Vymazat
  2. Večeře je luxusní, i když si teď těstoviny na večer moc často nedopřávám. :)) Ale vzhledem k tomu, že cvičím až k večeru, tak bych si po tréninku klidně dopřát mohla. Uvidíme. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud cvičíš navečer, tak po tréninku je určitě vhodný mít i sacharidovou přílohu :) Já sice večer necvičím, ale zase se nesnažím hubnout

      Vymazat