úterý 14. května 2013

14.5. Platýzové úterý

Jidlo


9:40 Snídaně: Hollandia s ovesnými a amarantovými vločkami, hruškou a para ořechy v čokoládě



Další zelená snídaně:) Aspoň jsem se konečně naučila tu meduňku využívat :)

Gainer po tréninku

Oběd: Vepřová pečeně se špenátem a brambory

Menza. Nic moc, ten špenát mi nechutnal, byl takový moc ostrý.

Odpolední svačina: Muller banánový s čokoládou, kousek hrušky




Neodolala jsem téhle limitované edici :) Dobré, mnohem lepší než jen příchuť samotného banánu :) To je teda zdravý životní styl, co? Když si teď každý den něco dopřávám.. nedávno mi někdo napsal do komentářů - že mi prý takhle může hrozit cukrovka. No nevím, tak špatně bych to zas neviděla:) Když celý den jím zdravě a jednou denně si něco takového dám:) Omlouvám si to tím, že přece hodně cvičím, prakticky každý den mám nějaký pohyb.

19:00 Večeře: Pečený platýz s citrónem, petrželkou a quinoou

Snažím se jíst rybičky, protože mi chutnají a je to zdravé. Tak jsem v Albertu v akci koupila mraženého platýze:

Věděli jste, že má obě dvě oči na jedné straně?:) Z druhé strany je bílý.
Nemám s rybami žádné zkušenosti, tak jsem na netu hledala nějaký návod, co s ním.

Jak porcovat platýze:
http://kaba.blog.idnes.cz/c/177825/RAG-Platys-s-karamelizovanou-citronovou-kurou-a-stouch-br.html

Docela se mi to podařilo. I to stáhnutí kůže:)


Pekla jsem ho v troubě předehřáte na  230°C. Potřeného olivovým olejem, opepřeného a osoleného s plátky citrónu asi 20 minut. Po vyjmutí platýze z pekáče jsem dala do rozpáleného pekáče lístky petrželky a šťávu z citrónu a nechala to v troubě ještě zahřát - poté jsem touto šťávou s petrželkou polila platýze.

Moje inspirace:
http://www.labuznik.cz/recept/bleskovy-peceny-platyz-s-kapary/

Druhá večeře: Královský chleba se zeleninovým salátem (rajče, bílá paprika, ředkvičky a Umeocet)


Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Dřepy se závažím 4x8 (0 kg, 40kg, 40kg, 40kg)

Výpady 3x12 (10kg, 10kg, 10kg)

Bench press 4x8 (10kg - jednoručky v každé ruce 5kg; 25 kg, 25 kg, 25 kg)

Tricepsové stahování kladky s lanem 3x12 (5 kg)

Výpony na lýtka 3x15

HIIT - běh na místě (40 s volně, 20 s co nejrychleji - celkem 5x)

13 komentářů:

  1. Mnaaaam ten platyz vypada moc dobre, asi si ho taky nekdy koupim:))

    OdpovědětVymazat
  2. Toho platýze jsem koupila v Albertu taky a teď koukám, e sním bude ais víc práce, než jsem řekala :) Podařil se ti! Já zrovna došla z obchodu s prvním letošním melounem, že na něj mám chuť, kouknu na tvůj příspěvek a teď bych si o dost víc dala hrušku :)) Kdyby z té trochy sladkého hned byla cukrovka, lidstvo by na ni už vymřelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi by se dal upéct i vcelku s kůží..:) Teda, už jsou i melouny, jo?:) Tak to se těším :)

      Vymazat
    2. Asi mu nic jiného nezbyde :) Snad se mi teda vleze na pánev (nemám totiž troubu). Platýz stále čeká, ale dnes jsem měla premiéru s tolstolobikem a taky je to chutná rybka :)

      Vymazat
  3. Platýze jsem nikdy neměla, kupuji si jen pstruhy na našich sádkách, ale o těch jeho očích vím, měla jsem ho na poznávačce u zkoušky ze zoologie a to si náhodou pamatuji :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš super ty pstruhy :) Jsi šikulka, že si to pamatuješ:) Pro mně je vždycky nejlepší, když to vidím takhle prakticky:)

      Vymazat
  4. Rybky miluji a hlavně plody moře, když rybu neznám tak si o ní něco zjostím na netu a pokud je porcovaná tak i to jak vypadá. :-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem si toho platýze taky pořádně prohlídla - když už jsem ho měla takhle v ruce:)

      Vymazat
  5. jak děláš dřepy se 40 kg? :O ten platýz vypadá tak roztomile, nemohla bych ho kuchnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S olympijsou tyčí na zádech - (něco takového http://obchod.ronnie.cz/s-165-olympijska-cinka.html) - ta váží 20 kg + na každé straně 10 kg kotouče :)

      Vymazat
  6. Ha, už vidím Tvého platýse ..., my ho také koupili v albertovské akci! Já jeho očka nijak neřešila, ale přítel byl zvědavý a zkoumal. On totiž platýs pluje na dně moře tou bílou stranou u dna, jak se toho dna dotýká, proto má bříško bílé a proto se mu očka "zdeformovala" tak, že je má na jedné straně, pak má také strašně zvláštně položenou páteř/kostru, skoro jako by měl dvě ... No, přítel provedl dokonalo pitvu! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezká jídla, toho platýze bych se bála :-D ještě jsem ho nikdy neměla. Pobavilo mě, jak Ti někdo píše do komentářů o možné cukrovce?? při Tvých rozměrech a sportovní aktivitě a střídmém stravování?? Se někdo asi zbláznil. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten platyz vypada bozsky! Ja prave platyze zboznuji uzeneho, u nas je malicko k dostani, tak se ho v zahranici vzdycky s mamou desne prejime :D
    Byla jsi uz v tom Letmu na hlavnim nadrazi? Pry tam je prodejna ryb, ale nejak jsem se tam jeste nedostala

    OdpovědětVymazat