pátek 31. května 2013

31.5. Piňa coladový pátek

Jídlo


11:00 Snídaně: Piňa Colada dortík; Marlenka, granátové jablko (trocha), protein PhD Nutrition Pharma Whey HT


Piňa Coláda dortík je vlastně tahle ananasová buchta od Markét z eat run love :) Přidala jsem totiž do polevy 50 g kokosu :)

Moje použité suroviny: (+ kokos)


Sladila jsem trochu i stévií :) A použila jen celozrnnou mouku. Ale bohužel i bílý jed - cukr - buchtu jsem totiž pekla s mamkou a ta nechtěla riskovat jen stévii.

A ta Marlenka - tou mě provokovala mamka včera večer :) Odolala jsem, ale dala si ji dnes ráno :) A kupodivu - světe div se - už mi ani tolik nechutnala! Nechápu, jak je to možný..:) Dala jsem si ještě jeden malý kousíček, protože jsem si říkala, že to přece není možný.. no nevím čím to :)

14:00 Dopolední svačina: Baba ghanus s kalamata olivy a žitným kváskovým chlebem


Kamarád říkal, že kupuje kalamata olivy v Glóbusu a jsou moc dobré. Tyhle jsou z Kauflandu a moc mě nenadchly. A to jsem milovnice oliv.

17:40 Oběd: Kuřecí maso s celozrnným kuskusem, rajčátky a fenyklem


V 17:40 bych tomu asi neměla říkat oběd, co?:) Nějak se mi posunul den.. tím, že jsem ráno jela nalačno na rotopedu.

Svačina: Kefírové mléko, granátové jablko, trocha avokáda

Večeře: Celozrnné těstoviny s tvarohem, trochou kuřecího masa a rajčátky


Trénink


Aktivita: Rotoped ráno nalačno 1h.

Vzhledem k tomu, že jsem True Blood dokoukala, jsem se teď vrhla na Battlestar Galactica!:) Už jsem to před pár lety sledovala, ale nedokoukala celé - tak teď začínám od začátku.

Jillian Michaels: 6 week six pack - Level 1


Chtěla jsem zas vyzkoušet nějaké cvičení od Jill:) A vzhledem k tomu, že to píšu zpětně, tak to můžu i zhodnotit - tohle vícekrát ne. Celkem mě to zničilo:-/ Zaprvé mě z toho bolela pravá část zad, což je špatně, protože jí mám více osvalenou než levou a pak to všechno "tahám" tou pravou. Za druhé - hrozně mě druhý den bolel kloub u pravého palce na ruce. Ale fakt dost. Řekla bych, že je to ze cviku - kdy jsem musela celou váhu těla držet pouze o opřenou ruku a jednu nohu (Side-plank).
Takže z toho vidím, že ty komerční cvičení asi nejsou moc vhodná pro mě a potřebuju více individuální přístup. Ale některé cviky z toho byly fajn:)

19 komentářů:

  1. ty tak hezky baštíš! :)
    ani jeden ze tvých seriálů neznám a s Jill taky necvičím, mě to neba:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Jídlo si celkem užívám :) A co tedy nejraději cvičíš?:)

      Vymazat
  2. Buchta vypadá krásně! Mě se moc nepovedla (neztuhl mi pudink), takže jsem ji nakonec upekla ještě jednou a smíchala to všechno dohromady - dobrá byla, ale esteticky moc nevypadala :-)
    Btw., pokud bys chtěla podobný seriál jako True blood, zkus Vampire diaries ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) I když tentokrát ji dělala spíše maminka:) A jak je možné, že Ti neztuhl pudink? Když se do něj navíc přimíchává ještě tvaroh - který ho zahustí? Díky za připomenutí Vampire diaries, už jsem o tom slyšela a taky bych to ráda viděla:) Teď jen to někde sehnat.

      Vymazat
    2. Dá se to stáhnout normálně na ulozto, je tam i nějaká verze s vloženýma českýma titulkama :) ale kdyžtak mám stažených prvních 10 dílů, tak ti je můžu poslat po Lišákovi :)

      Vymazat
  3. Oběd vypadá luxusně a buchta taky není špatná :) Piňa coladu jsem neměla ani nepamatuju, ale já moc nepiju..teď už spíš vůbec. Olivy taky miluju, jen mě zamrzelo, když jsem nedávno zjistila, že skoro žádné tmavé, co se u nás prodávají, ve skutečnosti tmavé nejsou, ale jsou nějak uměle dobarvované nebo co.
    Ono cvičení od Jillian bývá obecně dost kritizované právě proto, že tam dělá různé nesmyslné krkolomnosti, které tělu spíš škodí a navíc jsou prý chybně postavená jako celek, cviky bývají chybně provedené... To, které jsi cvičila, mě moc nebavilo, ten druhý level byl lepší, ale 6 týdnů bych to fakt dělat nemohla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky Piňu coladu neměla dlouho.. ale mám moc ráda koktejly se smetanou :)Dobarvované olivy? No teda :( To jsem nevěděla. Ale já mám stejně nejradši zelené :)

      Vymazat
    2. Já si dám taky radši zelené. Nejlepší jsem měla v Řecku, byly velké asi jako pěst :) Akorát je teda servírovali k snídani a to bylo pro mě trochu nezvyklé :)

      Vymazat
  4. Ten dortík se ti krásně povedl, a věřím že ten kokos v tom musel být perfektní....a dostala jsem chuť na pina coladu, asi si ji budu muset v sobotu dát :D

    OdpovědětVymazat
  5. Také zjišťuji, že už mi některé dobroty, které jsem dřív jedla, nechutnají. Asi se nám tím najetím na zdravou stravu nějak změnily chutě nebo co. :D
    True Blood mám rozdívané od loňského léta, ani nevím, u kterého dílu jsem skončila, tak snad si na to zase letos udělám čas. :D
    6 weeks 6 pack jsem s Jill ještě nezkoušela, ale hodně lidí si to pochvaluje, takže asi je to vážně o tom, co komu vyhovuje. :)) Snad bude palec i záda brzy v pořádku. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je fajn, že se nám mění chutě :) A záda i palec už se naštěstí zase spravily :)

      Vymazat
  6. jídlo vypadá skvěle :) Ten dortík bych si dala!
    Co říkáš na stévii? Mám ji doma, ale zarazila mě ta doporučená dávka. Kdyby to přece bylo "bezpečné" sladidlo, vůbec by tam hranice být neměly, ne?:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že ta doporučená dávka tam je spíš z toho důvodu - že stévie má velikou sladivost - a když se to s ní přežene, tak chutná až do hořka, jak moc je sladká... takže stačí fakt trošička.

      Vymazat
  7. Zkus No more trouble zones od Jill...to je vynikající.Jinak za chybné provedení
    cviků si každý můžeme sám.. že?...a pak se divíme, že nás bolí tohle a píchne támhle..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, vyzkouším :) Jestli se mi podaří sehnat :) S chybně provedenými cviky máš pravdu. Ale asi to teda není moc vhodné cvičení pro mě vzhledem k tomu, že je nejsem schopna úplně správně provést - když mě u toho nikdo nekontroluje. Stejně jako třeba nemůžu dělat mrtvé tahy - protože to taky pro moje záda není dobré - a vzhledem ke svalové dysbalanci je asi nejsem schopna udělat správně - aby mě potom nebolela jedna půlka zad

      Vymazat
  8. Spíš než oběd v 17:40 mě zaujala DOPOLEDNÍ svačina ve 14:00:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No to je fakt, že to označení dopolední je zcestné :)

      Vymazat
  9. piňa coladu budu teď míchat na oslavě v sobotu :D olivy nesnášim od malička :D

    OdpovědětVymazat
  10. pěkně posunuté! :D
    ale líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat