neděle 26. května 2013

26.5. Konečně posilovací neděle

Jídlo


Snídaně: Malý chia puding ze selského plnotučného mléka s nektarinkou a mátou


+ Activia s cornflakes Emco, obilnými polštářky Emco, ovesnými vločkami a hrozny


Dopolední svačina: Polníček, rajčata a kousek Hermelínu Figura, celozrnný chleba


Oběd: Mrkvová polévka


Tu jsem měla už od dětství nejraději :)

Pečené kuře s rýží, zeleninový salát



Gainer po tréninku

Odpolední svačina: Kefírové mléko, kiwi, 2 jahody, para ořechy

Večeře: Chřest se strouhankou a máslem, fenykl, paprika



Zbytek pizzy Pollo z Pizzy Tyrkys :)

Pizza mě zasytila natolik, že jsem už nic dalšího po zbytek večera nejedla

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Bulgarian squats 5x8 (4 kg, 5, 5, 5)
Přítahy pat na balónu 3x12
Břicho 15x3
Metronomy 12x3
Stahování horní kladky před hlavou 12x3 (15 kg)
Kliky 12x3 (6 pánských + 6 dámských)
Rozpažky 12x3 (3 kg)

Příště se budu muset po posilování břicha vyfotit ;) Protože jsou mi pak vždycky hezky vidět kostky na břiše :)

16 komentářů:

  1. Máta mi dřív samotná vůbec nechutnala, teď jí ráda jím jen tak a všichni na mě koukají jako na blázna:D
    Taky mám tendenci se vždycky fotit po cvičení!:)
    Musíme se přece pochlubit a pochválit ne?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíst mátu není tak neobvyklé, ne?:) Když se běžně dává do mojita..:) Ale je fakt, že takhle do jídla jsem si jí dříve taky nepřidávala.. to jsem se teď naučila až když takhle používám i meduňku, které mám hodně :)

      Vymazat
  2. Chřest a fenykl bych si dala, vypadá to moc hezky. Jak to máš vlastně s tréninkem? Děláš pořád tenhle nebo to nějak střídáš? A přidáváš cíleně závaží nebo si prostě jen "odjedeš svoje"? :) Psala jsi myslím, že máš cvičení navržené trenérem...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V úterý mám většinou trénink odtahových cviků a ve čtvrtek přítahových. To mám právě pod vedením trenéra - ještě společně se známým. U něčeho navyšujeme - ale třeba u dřepů to moc nejde, protože po 40 kg už mě bolela druhý den pravá strana zad, protože ji nerovnoměrně přetěžuju.. No a na bench je 25 kg zatím delší dobu moje maximum, víc nedám.. ale zas si pamatuju, že před rokem mi dělalo problémy udělat vůbec bench s tou 20 kg tyčí :) A u cviků na břicho taky vnímám, že toho zvládnu víc :)
      No a o víkendu si právě cvičím sama - že si dávám buď kruháč a nebo si ty různý cviky, co už jsem s trenérem cvičila, tak různě nakombinuju. To přidávání zátěže jde velmi pomalu, no... ale třeba výpady jsem teď před nedávnem začala dělat už s 10 kg v každé ruce:) Předtím to bylo 7,5 kg.
      Jak to máš s posilováním Ty?

      Vymazat
    2. Takže jedeš klasický "push - pull" dělení, to se mi líbí, myslím, že to přináší nejlepší výsledky. Jsi dobrá, já na benchi tolik nedám, asi bych se tou tyčí přidusila :) Já teď jedu 6 x týdně posilování střídavě vršek, spodek, věšinou přidám něco na břicho a 1 x týdně se snažím o kardio. Posiluju teda radši nohy a zadek než ruce, ale co nadělám. Já dám třeba mrtvý tah asi 50 kg, na leg pressu klidně 70, ale ruce, záda a prsa nejdu u ničeho nad 20.

      Vymazat
    3. Tyjo, to chodíš do posilky 6x týdně???:) To je docela hodně :) Zajímalo by mě, jaké konkrétně cviky cvičíš:) Když jeden takhle střídavě - to znamená, že obden cvičíš to samé? Jak dlouho v té posilce většinou jsi? A jak např. posiluješ zadek?
      Mrtvý tah já bohužel kvůli zádům nemůžu :-(

      Vymazat
    4. Já mám posilku tři patra pod bytem, tak se to hodí :) Dřív jsem chodila tak 4 x, teď zkouším toto. Cvičím třeba: Po - hamstringy, zadek, út - prsa, triceps, st - záda, ramena, čt - quadriceps, zadek, pá - prsa, biceps, so - prsa, záda, ne - rest (a nebo kdykoli jindy), ale to je jen takový nástřel. V posilce jsem cca 50-55 min i s rozehřátím a protažením. Na zadek (a nohy) dělám různé varianty dřepů (třeba s dosedáním na lavičku je celkem drsný), výpady, poměrně drsný cvik jménem glute-ham raise, good mornings, hip thrusts nebo hip hinge (promiň, moc neznám české názvy :) Na prsa klasický bench press, chest flyes, kliky, na záda a ruce přítahy kladky v různých variacích, přítahy činky nebo veslování, na ramena různé tlaky. Zajímavé cviky a ukázky tréninků jsou třeba na simplyshredded.com nebo na blogu sweatlikeapig.com (blbý název, vím :)

      Vymazat
  3. Polníček s hermelínem vypadá krásně! Všechno je tak krásně barevné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ovoce a zelenina jsou pro focení vděčné :)

      Vymazat
  4. Mně to právě chutná moc:) Mamka tak připravuje i třeba brokolici :) Ale pokud Ti strouhanka nechutná, tak nevím, zda by Ti to takhle chutnalo.. já bych si klidně dala i třeba těstoviny se strouhankou a máslem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky už musím konečně někdy vyzkoušet chřest - tedy už jsem ho měla asi 2x, ale vždy jen v restauraci :)
    A fotky po cvičení určitě udělej! Ráda se na tvoje čverečky podívám a aspoň mě to zase více namotivuje! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chřest zkus, na přípravu je celkem snadný :) Jen to chce koupit dobrý chřest :) Fotky po cvičení jsem dnes udělala a nic moc :-/ Na těch fotkách to moc vidět není :((( Svaly je fakt dost těžké nafotit:-( Tak zkusím ještě příště.. dnes mi přišlo, že mi ani tolik nevylezly, jak na potvoru, když jsem je chtěla fotit :)

      Vymazat
  6. můžu se zeptat jak konkrétně probíhá tvůj trénink? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně :) Cvičím v tomto fitku: http://bfit.cz/ kde máš fitko i trenéra jen pro sebe :) Cvičím teda společně ještě s jedním známým (je to výhodnější, když je nás víc).
      Na začátku tréninku se vždy rozehřeju 10 min. jízdou na rotopedu, potom se rozhýbu (kroužky hlavou, rukama, v loktech, v zápěstích, celým trupem, koleny, šlapkami..:)) A pak začne samotné posilování.
      Když mám u cviku napsané 3x12, znamená to, že cvičím 3 série po 12 opakováních. Mezi těmi sériemi je vždy 1 min. pauza. Odcvičím takhle všechny cviky, které tu mám napsané - a po docvičení si dám gainer (nafotila jsem teď i z čeho gainer připravuju, tak to sem brzy dám:). Po vypití gaineru následuje strečink - 5-10 min.

      Vymazat
  7. taky nedělám dřepy s hyperlordózou, celkově mě bolí bederky při všech cvikách na břicho :( ale i tak ho posiluju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš mít při cvičení břicha zadržený dech. Např. když dělám sedy lehy - tak v pozici nahoře vydechnu a okamžitě se hned nadechnu a zatnu dech. Takhle to dělám při všech cvicích na břicho - a bedra mě při tom nebolí :) Nebo pak na rehabilitaci mě učili cviky na posilování vnitřního stabilizačního břišního svalstva. Tím že jsem jen dýchala do břicha v různých polohách.

      Vymazat