sobota 25. května 2013

25.5. Pizzová sobota

Jídlo


Snídaně: Rýžová kaše s bílkem, nektarinkou a lístky máty


Koupila jsem si instantní rýžové vločky, abych si mohla dělat kaši. Je z nich rychle uvařená. Ale přišla mi tak bez chuti..je potřeba hodně ovoce :) Bílek jsem tam přidala, protože už mi došel protein. Tak jsem ho tam při vaření zamíchala :)

Dopolední svačina: Cherry rajčátka a bílá paprika, celozrnný chleba

Oběd: Pizza Pollo (Pizza Tyrkys)



Ze dvou zdrojů jsem slyšela, že v Pizze Tyrkys (http://www.tyrkys-pizza.cz/) mají dobrou pizzu, tak jsem ji musela jít vyzkoušet :) Stála 174 Kč a byla neuvěřitelně velká! Ani se jim nevlezla na prkýnko, tak se trochu špatně krájela. Ale dobrý byla - taková šťavnatá. Jen mi přišla trochu "kečupová" (je v ní pomodoro, sýr, kuřecí maso, špenát, smetana, česnek).
Snědla jsem půlku :)

Frisco černá rybíz (byla jsem na oslavě kamaráda :)

Večeře: Baba chanouge, Vzpomínka na Šrínagar

Moje oblíbené jídlo a nápoj v Dobré čajovně v Brně :) Už jsem se o nich před pár měsíci zmiňovala - http://fitpastelka.blogspot.cz/2012/12/necekany-patek.html
Tentokrát byla lilková kaše dobrá, jen chyběly olivy :(

Dala jsem si ještě Muffin Matcha - z http://www.muffinybrno.cz/ 

Líbilo se mi, jak je uvnitř zelený :) Ale chuť čaje jsem v něm ani necítila, byl hlavně hodně sladký. Až moc.


Trénink

Aktivita: Procházka lesem

Aspoň něco :)

11 komentářů:

  1. ta vypadá skvěle! (ta pizza:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ta pizza vypadá skvěle! :/ Takové vhuťe tady po ránu :PP

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se ty matcha potraviny vždycky líbí jak jsou zeloené, ale chuťově tam taky kolikrát necítím nic extra. Pizza vypadá dobře a fakt giganticky! Rýžovou kaši jsem jednu dobu měla doma a taky mi přišla taková hodně...neutrální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím ještě kdysi měla matcha zmrzlinu.. ale moc už si to nepamatuju. Ale tam to myslím trochu cítit bylo :)

      Vymazat
  4. dneska jsem měla taky kaši s nektarinkami :) co je to pomodoro? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakou kaši jsi měla?:) Pomodoro je omáčka z rajčat, která se dává na pizzu :)

      Vymazat
  5. Já jsem si koupila rýžovou kaši od Nominal, když jsem hledala náhrady na bezlepkovou snídani a možná díky nim jsem kaše vyřadila úplně:D Přišla mi hrozně bez chuti a ta konzistence taky nic moc:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zas měla instantní vločky Arax..asi by chutnala lépe, kdyby se osladila :)

      Vymazat
  6. Ahoj, ako prosim Ta davas protein do kase, aby sa Ti nezrazil? Pridas ho po vychladnuti? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, jeste jsem nezažila, že by se srazil. Když ho dávám do kaše, tak ho většinou dám nejdříve do shaku s trochou vody nebo mléka - pořádně proštěrchám, aby se rozpustil - a pak přiliju do kaše, kterou právě vařím a promíchám.

      Vymazat