neděle 19. května 2013

19.5. Růžová neděle

Jídlo


Snídaně: Avokádovo-banánové brownies z amarantu, bílý jogurt s trochou vloček, protein WPC80

13:05 Svačina: Celozrnné špagety s rajčaty, olivami a bazalkou



14:00 Magnum Pink: )




Na Algidu jsem naštvaná, protože jsem milovala jejich Magnum tyčinku s karamelem a oříšky http://www.algida-magnum.cz/static/produkty/tycinka_karamel.php, která byla fakt božská, ale oni ji stáhli z trhu:(. Potom s ní ale přišli znovu a navíc dokonce ve dvou příchutích. A ejhle - dokonce mnohem levnější než předtím! Což je vhledem k inflaci poněkud nelogické, ne? A to je právě ten kámen úrazu! Ta nová tyčinka sice vypadá úplně stejně, ale vůbec není tak dobrá! Měla jsem ji jednou a stačilo :((( Takže samozřejmě tam nacpali náhražky :(((


No a proč to píšu - protože jsem Magnum nikdy až tak nemusela, protože bylo moc velké a jednotvárné - ale ta tyčinka s karamelem uvnitř byla super. No ale s mojí tendencí zkoušet všechno zajímavé jídlo, co jsem nezkusila (hlavně co se týče sladkého:), tak jsem Magnum Pink nemohla odolat :) A to jsem ani neviděla tu reklamu, protože TV nesleduju :)

Výsledkem je to, že Algida si u mně reputaci rozhodně nijak nenapravila, spíše naopak. U Magnum Pink se fakt ani nedá říct, že by mělo nějakou příchuť. Prostě chutná jen sladce. Nic víc. Jediné, co je na něm snad zajímavé - že se na slunci třpytí. To je tak všechno. A to mi fakt nestačí. Takže NEDOPORUČUJU ani zkoušet. Udělejte si radost raději nějakou jinou mňamkou :)

16:30 Oběd: Špalda s kousky kuřecího masa, mrkví, kurkumou a petrželkou



Gainer po tréninku

Odpolední svačina: Bílý jogurt s datlemi a vlašskými ořechy

Večeře: Chleba se šunkou, rajčata s mozarellou, kousek avokáda a troška odtučněného tvarohu


Trénink


Aktivita: Posilovna - můj trénink

Bulgarian squat 4x10 (4kg)
Výpady 3x12 (10 kg)
Přítahy pat na balónu 4x8 - když přitáhnu nohy tak je výdech a hned nádech
Přítahy na TRX 3x12
Kliky 3x12 (6 pánských + 6 dámských)
Pullovers 4x8 (10kg)
Rozpažky 3x12 (2 kg) - přišlo mi to nějaké snadné:)
Rotace ve vzporu klečmo 3x12
Břicho 4x10

16 komentářů:

  1. Hm, magnum jsem mívala ráda, ale už je to pár let, co jsem ho měla naposled..asi není o co stát :) Pozoruješ na sobě nějaký změny, co bereš ten gainer? Bulgarian squat je moje nejmíň oblíbený cvičení na nohy...ale zas je efektivní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změny.. to se dá těžko říct..mně se totiž nějaké změny za prvé těžko na sobě pozorují (to asi spíš vidí jiní) a taky si netroufám přiřadit změny jedné věci.. každopádně váha už neklesá, jako předtím na podzim a mám stále tak mezi 57 - 57,5 (podle toho kdy se vážím:). Jiné změny moc nepozoruju. Ale já si dávala i dřívě po tréninku proteinové tyčinky. Akorát ten gainer narozdíl od nich je rychleji vstřebatelný :) A taky - je to taková moje odměna po tréninku, vždycky se na něj moc těším :) Je takový slaďoučký :) Ty si něco dáváš po tréninku? Psala jsi, že se snažíš taky přibírat - jak se Ti to daří?

      Vymazat
    2. A jak se vůbec stravuješ Leni? Nic sladkého nemlsáš?:)

      Vymazat
    3. Já si právě chtěla koupit gainer, možná i protein, ale nakonec jsem se rozhodla jít "přírodní" cestou, tak to řeším jen jídlem. No je to ta složitější cesta, zdá se, nepřibírám, ale podobně jako u tebe-aspoň už nehubnu. Když jsem začala cvičit v posilovně, tak ze mně dost kilo skoro až spadlo a těžko se mi nabíraly zpět. Takže po tréninku se já těším většinou na banán a spol. :)
      Já mám za sebou takové různé stravovací experimenty - cca 7 let vegetariánsví, rok vegansví, rok raw strava, 2 roky paleo a teď se snažím jíst prostě normálně, tak, aby tělo mělo, co potřebuje..být na sebe hodná :)
      Sladké miluju! Hodně to teda řeším ovocem, ale miluju čokoládu, med a na Vánoce se speciálně kvůli mě peče vždy asi 5 kilo perníků :)

      Vymazat
    4. Tak ono je dobře, jít na to přírodně :) Píše se to i tady v tom článku http://www.kulturistika.net/posloupnost :)
      A když máš tolik zkušeností s různými typy stravy - tak jak bys to zpětně zhodnotila? Jak ses cítila při jednotlivých typech a v čem to celkově bylo pro Tebe rozdílné?

      Vymazat
    5. Přesně tak, nejlepší je nelámat to přes koleno a jít v souladu s tělem a psychikou. Napsala jsem ti s dovolením mail ohledně tvého dotazu, abych ti tu nazacpala blog super dlouhým komentářem, tak když budeš chtít, koukni na to :)

      Vymazat
  2. Jídlo vypadá úžasně.
    Taky by mě zajímal ten gainer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) O gaineru jsem napsala v komentáři výše :) Změny moc nedokážu posoudit. Ale doufám, že mi pomáhá budovat svalovou hmotu :)

      Vymazat
  3. Na tu zmrzlinu koukám už od té doby co ji začali vyrábět.. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,mozes sa spytat ako si pripravovala kuracie masko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuřecí maso - to bylo kuře upečené ze soboty - co zbylo tak jsme přidala ty kousky k té špaldě :) Takže klasicky se peklo v pekáči, s jablky :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Bílé magnum?:) Já možná ještě tak to mandlové..myslím, že to mi chutnalo. Ale je dost možné, že teď už taky bude plné ztužených tuků a nebude to ono:-/

      Vymazat
  6. to si raději udělám domácí ovocnou zmrzlinu - stačí dát zamrazit banán a pak ho akorát rozmixovat :) miluju čerstvé bylinky, je to něco úplně jiného :)

    OdpovědětVymazat