sobota 11. května 2013

11.5. Pekingská sobota

Jídlo

Ráno jsem si dala po probuzení 40 min. na rotopedu, takže snídaně je o něco později

10: 50 Snídaně: Křehký jablečný koláč, Kokosové lívanečky s Activií a banánem


Koláč dělala mamka podle květnového Alberu. Recept tady :) Není v něm ani moc cukru a je opravdu moc dobrý!:)
Ale přecejen je v něm dost tuku (Hery), tak jsem ho nechtěla sníst moc a udělala jsem si ještě kokosové lívanečky - ze 120 g odtučněného tvarohu, 1 celého vajíčka a 1 bílku, kokosového pudinku a trošky kokosu :)


Ale nebyly nic extra... z pistáciového nebo citrónového pudinku chutnaly více!

14:14 Oběd: Pečené kuře s rýží parboiled a zeleninovým salátem (pekingské zelí, bílé papriky, balzamikový ocet)



Odpolední svačina: opět Křehký jablečný koláč (nemohla jsem odolat), bílá Activia s jablkem

20:50 Večeře: Celozrnné těstoviny s tofu, cibulí a česnekem, bílou paprikou, sójovou omáčkou a petrželkou



Druhá večeře: Zeleninový salát (pekingské zelí, bílé papriky, balzamikový ocet), žitný kváskový chléb

Budu si muset začít péct chléb sama, protože ty kváskové chleby se mi začínají prodražovat! Ideálně bych si přála mít domácí pekárnu..:)


Trénink


Aktivita: Rotoped 40 min.

Zkoukla jsem u toho Jillian Michaels - Ripped In 30 - abych věděla co mě čeká, až to budu chtít zkoušet :)


9 komentářů:

  1. Ten jablečný koláč vypadá naprosto luxusně - šikovná mamina, na mě by to ale byla pořád obrovská bomba ... Mňam, dneska jsem si koupila uzené tofu a přemýšlela, jak ho zasejc spotřebuji a ano, bude s těstovinami a zeleninou. Krásná jídla!

    OdpovědětVymazat
  2. mňam! :) a ranní cvičení je bezva

    OdpovědětVymazat
  3. Moje babička má sice pekárnu na chleba, ale říká, že v troubě se jí vždycky povede mnohem líp :) Snídaně je krásná, po tom rotopedu zasloužená! Já mám vždy pocit, že na rotopedu umřu nudou...ještě trochu horší je pak veslovací trenažér, tam mám navíc pocit, že se blížím epileptickému záchvatu :)

    OdpovědětVymazat
  4. teda po ránu před snídaní bych nebyla ničeho schopná, jednou jsem se sprchovala před snídaní a málem jsem hlady zkolabovala :D

    OdpovědětVymazat
  5. krásný jídelníček :) večeře vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super cvičení, koukám že jíš dost sladké (každý den) ať si nevypapáš za pár let diabetes mellitus neboli cukrovku 2 typu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že až tak moc, že by mi hrozila cukrovka? Já mám teda pocit, že jím mnohem méně sladkého než běžně lidi jí - a než jsem jedla před pár lety. Cukr prakticky vůbec nepoužívám, ani jiná sladidla, maximálně když něco peču - tak použiju třeba Xilovit nebo datlový sirup a teď jsem si koupila Stévii.

      Občas si dám něco sladkého - ale řekla bych, že spíš výjimečně. Teda když nepočítám gainery po tréninku :)

      Já třeba narozdíl od spousty lidí nepiju žádné sladké šťávy.. nekupuju žádné sladké pečivo ani tyčinky.. (fakt jen výjimečně) - tak se divím, že by zrovna mně hrozila cukrovka?

      Vymazat
    2. Tak hlavně nikdy nikdo neprokázal vztah mezi příjmem cukru a vznikem cukrovky, to je pověra. Příčiny cukrovky II. typu jsou v genetických faktorech a v celkovém životním stylu (obezita, stres, málo pohybu, tučné jídlo a maso, alkohol...). Tak můžeš být myslím v klidu ;)

      Vymazat