pátek 17. května 2013

17.5. Tofu pátek

Jídlo


7:45 Snídaně: Avokádovo-banánove brownies z amarantu, bílý jogurt s trochou ovesných vloček, protein WPC80


Recept tady :) Ale moc se netěšte, zas tak skvělé, jak to možná vypadá, to není. A nevím čím to:( Jsou tam samé dobré věci!:)

Dopolední svačina: Avokádovo-banánove brownies z amarantu, mrkev

13:05 Oběd: Špalda s tofu, cibulkou, sójovou omáčkou Shoyu, ředkvičkami a petrželkou



Odpolední svačina: Podmáslí rozmixované s banánem, kouskem avokáda a meduňkou, mandle

19:30 Večeře: Žitný kváskový chléb s medovou šunkou, ředkvičky, okurka



Šunka se jmenuje medová, ale med jsem v ní necítila.

Večer jsem si zašla do čajovny a dala si tam oslazený čajík (protože ho kamarádka moc chválila:)

Druhá večeře: Proteinová tyčinka Flapjack od Reflex Nutrition

Moje záchrana na cestách :)

Trénink


Aktivita: Běh 1 h. 

Bylo po dešti, takže krásně čistý vzduch :)

12 komentářů:

  1. ale vypadá to úchvatně. zrovna doma jedno přezrálé avokádo mám, tak šup sem s receptem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem podobné brownies dělala dvakrát a byly o dost lepší, když v nich byla troška medu, ale nevím, jak jsi je dělala ty..každopádně vypadají dobře :) Koukám, že teď často běháš, máš nějakou oblíbenou trasu v Brně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejoblíběnější jsou zatím Lužánky :) Je to aspoň relativně dlouhé - takže za hoďku ty Lužánky oběhnu tak 3x a můžu aspoň pozorovat lidi v parku :) Učí se tam chodit po provaze atd :) Plánuješ návštěvu Brna?:)

      Vymazat
    2. Já se tam vyskytuju celkem často, jsem totiž z jižní Moravy, tak to mívám při cestě :) Ale ještě jem tam nikoho běhat nepotkala, tak hlavně proto se ptám :)

      Vymazat
    3. Tak v Lužánkách vždycky potkám nějakého běžce, ať jdu v kteroukoliv dobu :) (teda ne že bych chodila v noci:) A já jsem i celkem ráda, že tam vždycky běží více lidí, aspoň nepoutám takovou pozornost :)

      Vymazat
  3. Tofu s řasou jsem, zatím, neochutnala, mým favoritem je uzené tofu! Líbí se mi ta poslední večeře - krásné čerstvé okurky! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Medová šunka? Tak to vidím (slyším) poprvé.

    OdpovědětVymazat
  5. Medová šunka vypadá suprově! :) Mňam! A ředkvičky miluju, ty jsem si dneska koupila rovnou dvoje! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jejejeje, to je dobrot to je dobrot, hned bych se nechala pozvat a to tofu! Mňám :D

    OdpovědětVymazat