pátek 10. května 2013

9.5. Jillianin čtvrtek

Jídlo


Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami (30g), amarantovými vločkami (20g) a Dobrou vlákninou (10g) se zelenými hrozny a mandlemi; protein Reflex nutrition

Svačina: Zábrdovický rohlík a sterilovaná kukuřice a hrášek s olivami

Oběd: Mexická pánev s rýží, zeleninový salát

Obvyklé jídlo v menze - směs masa, zeleniny a fazolí.

1 malá sušenka s čokoládou (měli jsme je jako občerstvení ve škole při prezentacích v jednom předmětu:)

Svačina: Kefírové mléko, hruška, pékanové ořechy

Večeře: Pečený losos s pórkem s bulgurem a kukuřicí



Po včerejšku jsem si musela zpravit chuť - takže dneska čerstvý losos bez kostí :) Pekla jsem ho s pórkem a  petrželkou. Na talíři je jídlo tak halabala naházené - protože už jsem hlavně chtěla rychle jíst:) A porce byla trochu větší než obvykle - tak jsem se na noc dost přecpala. (z čehož jsem se cítila trošinku provinile)

Trénink


Aktivita: Jillian Michaels  30 Day Shred Level 1 

Ano i já jsem musela vyzkoušet slavnou Jillian :) Mám svého trenéra, takže žádná videa obvykle nevyužívám - ale protože hodně z vás podle těchto videí cvičí, tak jsem to chtěla vyzkoušet - abych věděla, jak moc je to náročné :)
Vzhledem k tomu, že 30 Day Shred Level 1 je určen hlavně pro začátečníky (jak píše Nikky) - tak jsem očekávala, že to pro mě bude asi brnkačka - a zařadila jsem si tohle cvičení do svého "odpočinkového" dne.

No a jak to dopadlo?:) Zas tak úplná brnkačka to nebyla, byla jsem z toho občas i celkem zadýchaná a z některých cviků mě bolela ramena (při dřepech, kdy se zvedají ruce s činkami - měla jsem 1 kg) nebo stehna. Ale jiné cviky pro mě zas byly směšné - rozpažky v leže s 1 kg činkama :) Celkově jsem z toho ale nijak moc vyřízená nebyla - půl hodinka uběhne docela rychle, jsem zvykla cvičit déle:)

Chápu to tak, že tohle cvičení je hlavně pro lidi, co doposud moc necvičili - nemají doma činky různých vah - tak je pro ně nejjednodušší začít tak, že vezmou pet-lahve a cvičí s nimi všechny ty cviky - i když u některých cviků by to chtělo váhu větší. 

Ale je to fajn způsob pro lidi jak začít se cvičením :)

Asi ještě párkrát zkusím v nějakém volnějším dni 30 Day Shred Level 1 a pak postupně třeba i další videa :)

15 komentářů:

  1. Já k tobě chci na večeři!! :) To by mě zajímalo co to studuješ, že dostáváte ve škole sušenky s čokoládou? :)
    30 Day Shred nemám teda ráda, mám všechny videa od Jillian a tohle jsem použila asi dvakrát a nudilo mě. Ty ostatní jsou ale na takový to domácí cvičení skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Studuju Psychologii, ale to byl předmět Vědecká komunikace, který vedou doktorandi a zkoušeli jsem si tam udělat takovou malou "konferenci", kde jsme prezentovali svoje výzkumy :) Tak tam koupili nějaké obyčejné sušenky:)

      Vymazat
    2. tak to jsme potom kolegyně, to mě těší :) jen v Praze nás teda doktorandi nekrmí :)

      Vymazat
    3. To je hezké :) Jsi na FF UK?:)

      Vymazat
    4. Tam jsem měla zapsané na psychologii 2 předměty - Personální psychologie a pracovní poradenství a Základy psychologie práce a organizace :) Studovala jsem tam totiž Andragogiku a personální řízení - ale momentálně mám to studium přerušené a nevím, zda ho vůbec budu dodělávat.. spíše ne, teď už v Praze nemám žádné zázemí (měla jsem tam předtím přítele)..

      Vymazat
    5. Ježiš, to byly myslím dva nejhorší předměty...no možná ještě inženýrská psychologie by to trumfla :))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To bychom mohli uspořádat Prostřeno blogů :) Že by vždycky nějaká blogerka pozvala na jídlo ostatní :)

      Vymazat
  3. jaké jsou ty amarantové vločky? :) jo Jill si musí projít každej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou takové malinké, křupavé:) A nemají až tak moc výraznou amarantovou chuť - jestli znáš amarant. Amarant má klasicky takovou jakoby oříškovou chuť.

      Vymazat
  4. Samé mňamky. Já se dnes chystám na Ripped in 30! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem dnes jen zkoukla, abych věděla co tam všechno je, když ho budu někdy zkoušet cvičit :)

      Vymazat
  5. Toho lososa bych si dala! :) Jinak před chvilkou jsem ti poslala ten mail s receptem (konečně! :D), tak pak koukni, snad to byl správnej email ;) Jinak na blogu jsi se ptala na ten HIIT, jaký dělám. Tak vybírám si ty těžší workouty od Zuzky, nebo ty workouty, které zveřejňuji ve svých článcích, kdy hodně používám ten 16kg kettlebell ;) Jedu maximálně do 16 minut ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Losos vypadá úžasně! jinak tím, že ty amaratové vločky vidím uvíc a víc lidí, tak se snad fakt už dokopu je ochutnat :-)

    OdpovědětVymazat