neděle 5. května 2013

5.5. Nadívaná neděle

Jídlo


11:10 Snídaně: Kozí mléko s Dobrou vlákninou a ovesnými vločkami, 3 Citrónové lívanečky s jogurtem a zelenými hrozny



Už osvědčený recept od Kriss - ale místo vajíček jen bílky (co zbyly z krému k buchtičkám :))

13:30 Svačina: Chléb s krémem JORI ze 4 druhů ořechů, půlka mrkve

15:25 Oběd: Filet ze pstruha s bulgurem a rajčaty, 3 mini braboračky ze špenátové nádivky

16:00 Zmrzlina



Konečně jsem otevřela zmrzlinu z Lidlu, kterou schovávám už aspoň měsíc v mrazáku :) Moc dobrá! Není nijak přeslazená a jsou v ní kusy čokolády a vlašské ořechy :)


19:40 Svačina: Bílý jogurt se zeleným jablkem, pékanovými ořechy a lněnými semínky




Večeře: Kuře z farmy se špenátovou nádivkou a cuketou a mrkví s celozrnnou rýží



Ten skleněný pekáč sice moc esteticky nevypadá, ale tahle večeře byla pecka! Kuře z farmy jsem si náležitě užila :) Nádivka je z čerstvého špenátu, vajíček a strouhanky. A kuře se peklo společně s mrkví a cuketou. Nevěřila bych, jak to bude dobré :)

Trénink


Aktivita: Ranní běh nalačno 1h.

Posilovna - Rehabilitační trénink

Břicho 3x15
Metronomy 3x12
Stahování horní kladky před hlavou 3x12 (15 kg)
Superman 3x12
Rozpažky na nakloněné lavici 3x12 (1 kg)
Cvik na hýždě 3x12 - nohy opřené patami o balón - zvedla jsem se pánví a rolovala jsem pomocí pat balón k sobě - pak zas od sebe a položila se - a znovu
Rotace ve vzporu klečmo 3x12 (1 kg)


P.S. A založila jsem si konečně fb stránku - takže už můj blog můžete sledovat i na facebooku https://www.facebook.com/pages/Fitpastelkablogspotcz/572656856101564 :)




14 komentářů:

  1. Ten trénink vypadá zajímavě:) To jsou nějak předcvičované lekce nebo si to sestavuješ sama?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Během týdne mám tréninky s trenérem - o víkendu si cvičím sama - ale jsou to všechno cviky, co mám doporučené od trenéra:)

      Vymazat
  2. zmrzlinku bych si dala!:)
    máš to zase moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, to kuře se špenátovou nádivkou vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak kuře s nádivkou vypadá luxusně! Hned bych se pozvala :) A gratulace k FB stránce, tvá sláva se může vesele šířit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší je kuřátko pečené v remosce, nejlépe s bramborama dohromady, to je dobrota!:)

    OdpovědětVymazat
  6. To kuřátko s nádivkou vypadá naprosto luxusně! Šikula jsi! Uf, zmrzlinu bych si také dala, ale ta mi zatím nehrozí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co si udělat třeba nějakou zdravou zmrzlinu z ovoce?:) Třeba tady https://www.facebook.com/photo.php?fbid=618944464802200&set=a.604391719590808.1073741846.555474394482541&type=1&theater :) Taky to plánuju někdy zkusit :)

      Vymazat
  7. To kuře se špenátovou nádivkou mě naprosto ohromilo!:D

    OdpovědětVymazat
  8. A můžu se zeptat, jak děláš rýži?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natural rýži dělám tak, že dám vařit vodu (na 1 šálek rýže 2 šálky vody) a do vroucí osolené vody nasypu pořádně propláchlou rýži. Vařím ji na mírném ohni 20 až 30 minut - než se voda vyvaří :)

      Vymazat
  9. je v tom kuřeti velký chuťový rozdíl oproti kuřeti ze supermarketu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ne :) že na chuťi bys to nijak nepoznala. Spíš jsem z toho měla lepší pocit, že jim zdravější kuře :)

      Vymazat
  10. Ty jídla vypadají božsky:-) Všechna!:-)

    OdpovědětVymazat