úterý 7. května 2013

6.5. Milánské pondělí


Taková váha by se hodila, co?:) Protože jak většina z vás asi ví, to číslo na váze není až tak podstatné :) Ale stejně mám pořád tendenci na tu váhu stoupat, abych věděla, jestli se moje tělo nějak mění :) Ale vzhledem k tomu, že se snažím přibírat svalovou hmotu - tak by ideálně ta váha u mě měla spíše růst :) Ale zatím mám pořád (někdy + někdy -) 57.

Jídlo


7:30 Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými a amarantovými vločkami, zelenými hrozny a pékanovými ořechy, protein Reflex nutrition

10:45 Svačina: Chleba s krémem JORI ze 4 druhů ořechů, kedlubna

Oběd: Milánské špagety, zeleninový salát

Sice mastný, ale moc dobrý oběd v menze :)

Čaj Tulsi Masala s mlékem a medem

Odpolední svačina: Bílý jogurt se zeleným jablkem, mandlemi a pékanovými ořechy

19:35 Večeře: Celozrnné těstoviny se sýrem Cottage, rajčátky, bazalkou a petrželkou a lněnými semínky

23:00 Druhá večeře: Zelenina (bílá paprika, rajčátka, okurka) s Umeoctem a plátkem chleba

Umeocet jsem ochutnala poprvé a je vážně dobrý :) Není ani tak kyselý jako spíše slaný :)

Trénink


Aktivita: SM systém (cvičení podle Smíška)

Flamenco


9 komentářů:

  1. Jé, masala! :) Umeocet mám moc ráda, ta chuť je opravdu zvláštní, ale hodí se na dochucení všeho možného a prý je hrozně zdravý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám i koupené koření přímo na čaj Dátá masala - ale ještě musím koupit nějaký kvalitní černý čaj :) V čajovnách si ji dávám ráda :)

      Vymazat
  2. Váha je bombastická. :))
    A špagety bych si dala hned z fleku. Od mého skoncování se závislosti na nich jsem je už pěkně dlouho nestrčila do pusy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč je špatná závislost na špagetách?:) Vždyť těstoviny jsou vhodné jídlo :)

      Vymazat
  3. Zrovna o tom psali v nové Dietě, že by měla existovat váha, která Ti ukáže: "Jsi krásná!" Jo, jo, každá ženská se o tom musí sama přesvědčit! Super jídelníček!

    OdpovědětVymazat
  4. ta menza je TA menza ohledně IQ ? nebo nějaká restaurace? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto případě je menza jídelna pro vysokoškoláky :) Univerzita jich má většinou několik a vysokoškoláci tam chodí na jídlo - je to dotované - takže ceny jsou lepší než v restauracích :)

      Vymazat
  5. já už na váze nestála pěkně dlouho! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to jsi mi připomněla, když jsem si kdysi v menze dávala "Milánské těstoviny" a dostala jsem rozvařené špagety s kečupem :D Fuj tajbl, od té doby u mě menza nepochodí ani s rohlíkem :D

    OdpovědětVymazat