čtvrtek 2. května 2013

2.5. Rebio čtvrtek


Chystáte se někdo?:) Už se moc těším :) Zatím jsem byla pouze jednou na Food festivalu v Praze a byl to skvělý gastronomický zážitek :)

Jídlo


Snídaně: Jogurt Froop jahodový, Hollandia s ovesnými a amarantovými vločkami a jablkem, protein Reflex Nutrition

Svačina: Celozrnný chleba s krémem Jori ze 4 druhů ořechů, půlka mrkve

Krém Jori mě zatím až tak nenadchl, arašídové máslo mi chutná více.

Oběd: Kuřecí steak s rýží a zeleninový salát (menza)

Gainer po tréninku

Večeře: Rebio talíř, rybízový džus, ovocný zákusek




Takhle podobně vypadá v Rebiu http://www.rebio.cz/ moje jídlo vždycky :) Rebio je bio vegetariánská restaurace zaměřená na zdravý životní styl. Jídlo je zde nabízeno formou baru, kde si nabere sami co chcete - a platíte pak podle váhy.
Já si nejraději nabírám od všeho trochu :) Tentokrát jsem si dala bulgur se susenými rajčaty a zeleninou, nějakou zeleninovou směs, trochu zapečené pohanky, celozrnný šnek a cizrnový salát se sýrem feta + další zelenina:) Moc mi chutnalo.


Tenhle zákusek tu mám ráda :) A tu šíleně sladkou kuličku už jsem nebyla schopna sníst, tak jsem si ji nechala na zítra :) Přejedla jsem se teda festovně. Táta totiž měl narozeniny - tak jsem je šli do Rebia oslavit :)

Druhá večeře: Černá ředkev, trocha tvarohu



Syrová černá ředkev je děsně zdravá - http://www.dtest.cz/clanek-1095/zelenina-jako-lek-cerna-redkev - ale jíst ji je docela síla. Je pálivější jak ředkvičky :)

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink (přítahové cviky)

Cvik na záda na levý extenzor (který mám oslabený) 5x12

Přítahy na TRX 3x8

Přítahy činek k bradě (4kg, ezeta 8 kg,  činky 7,5kg, 7,5 kg)

Kladivové bicepsové zdvihy 3x8 (5 kg)

Břicho 3x15

15 komentářů:

  1. Takovou restauraci jako Rebio bych potřebovala v Praze! :( Černé ředkve vůbec neznám, zase jsem se tu dozvěděla něco nového! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že když jsem žila v Praze, tak mi tam Rebio chybělo. Podobné je to v County Life, ale v Rebiu je to hezčí a je tam větší výběr :)

      Vymazat
  2. vezmi mě na fest s sebou! a do restaurace příště takyyy:) já už budu hodná, slibuju

    OdpovědětVymazat
  3. Rebio je fajn, já mám takhle v Praze ráda třeba Beas Dhaba a pár dalších vegetariánských míst, akorát pro mě je mor taková ta metoda Naložte si co chcete, zaplatíte podle váhy. Vždycky koukám jak blázen, na kolik mě to pak přijde :)
    Tanhle tvaroh mám moc ráda, a ta ředkev vypadá skoro jako řepa, zmátla jsi mě :)
    Byla jsem taky na festivalu v Praze a byl to můj první kontakt s ústřicemi a doufám, že už to nikdy nezopakuju. Prej že afrodiziakum! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si musím poznamenat, až někdy pojedu do Prahy..:) S tou cenou to je fakt. Mně vždy přijde, že si toho dávám málo a pak to stejně stojí kolem 100 Kč.
      To jo, ředkev vypadá zvenku jak řepa, ale vevnitř je bílá :)
      Tak ústřice jsem teda ještě neměla:) Ale měla jsem tam např. lososový tatarák a ten byl super :)

      Vymazat
    2. Sakra, tak to by ses mi hodila jako nabíračka talíře - já tam nechala naposled asi 280 kč, tak bych s tebou dost ušetřila :))
      Lososový tatarák miluju, ale mě asi neurazí losos v žádné formě :)

      Vymazat
  4. uh, ten zákusek vypadá suprově!

    OdpovědětVymazat
  5. v Rebiu jsem chvilku pracovala :) jídla tam jsou moc dobrá, i ty zákusky, často jsem si je nosila domů, protože by se to jinak vyhodilo večer....a u nás doma jsme se o ně s radostí postarali :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to jsi měla dobrý :) A když jsi tam pracovala - tak jaký na to máš názor? Někteří mí známí říkají, že si to jen hraje na zdravou stravu, ale přitom je tam spousta smaženýho.. Ale mně se tam líbí :)

      Vymazat
  6. na festivalu s jídelm jsem ještě nikdy nebyla a hned bych zašla :) rebio musí být super, snad se i tam jednou dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  7. jsou na tom festivalu i zdravá jídla? :) taková restaurace existuje jo? to musí bejt báječný, kolik to vůbec stojí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak že by to bylo nějak vyloženě zaměřeno na zdravá jídla - tak to ne. Tady ůžeš mrknout, co tam bude: http://www.spilberkfoodfestival.cz/page/festival
      Ale tam stejně od každého jídla kupuješ jen malou ochutnávací porcičku :) Protože je to z restaurací, kde jsou ta jídla děsně drahá. Takže je to aspoň taková příležitost, ochutnat, co mají v luxusních restauracích :) Já doufám, že se mi hlavně podaří ochutnat něco z KOISHI, protože ta je tu v Brně opravdu vyhlášená a na to, abych do ní šla, fakt nemám.

      Vymazat
  8. Tu černou ředkev vidím poprvé:)

    OdpovědětVymazat