pátek 31. května 2013

Shrnutí 2x 3 týdnů - 8.4. až 28.4. a 29.4. až 19.5.2013

Nějak jsem zanedbávala shrnutí, tak teď toho budu více najednou a aspoň můžu porovnávat :)

Ten první dubnový týden jsem byla bohužel nemocná, proto tam není žádná aktivita, navíc jsem slavila narozeniny, takže bylo i více hřešení (které se protáhlo i do dalšího týdne, protože jsem postupně slavila narozky s různými lidmi:)
Pak už je to lepší aktivitu se mi dařilo mít 5x-6x týdně, takže jsem spokojena:) Jen na tu Mojžíšovou jsem se zase vykašlala.. už je toho prostě moc..


V dalších 3 týdnech už se nemůžu vymlouvat na narozeniny.. (akorát teda měl narozeniny ještě táta:) ale byl např. Majáles a státní svátky, které jsem využila k výletování :) S jídlem to bylo trošku na štíru, protože jsem si dopřávala různé dobrůtky. Ne, že bych jedla celkově špatně.. já jedla celý den dobře - jenže pak jsem si dala třeba Magnum Pink.. takže proto se mi ty smajlíky tak červenají, protože to prostě nebylo optimální. Ale s pohybem si myslím, že je to dobrý, že to se mi daří.

20 komentářů:

  1. Pěkný cvičící plán máš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že na tu stravu se koukáš moc černě...nebo teda moc červeně :) Přijde mi, že jíš hezky, hlavně vzhledem k pohybu a líbí se mi, že je to různorodé a ne jen kaše - salát - salát podruhé. Ale je mi jasné, že někdy je těžké necítit trochu výčitky, když si člověk dopřeje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím no :) Však já to zas tak vážně neberu, hodnotila jsem to přísně to jo :) Já to tak beru - že pohybu mám dost - zas tak radikálně postavu měnit nepotřebuju - tak že to tolik nevadí, když si o něco dobrého dopřeju :) Ale je to jen takový přehled - abych věděla, kdy jsem jedla fakt "bezchybně:)"

      Vymazat
  3. Nejsi na sebe moc přísná? Tentokrát je tam těch zelených okýnek nějak málo. :/
    No, snad budeš v nadcházejících měsících více se svým režimem spokojená. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem :) Ale zas tak nic si z toho nedělám.. ani se nesnažím mít to vše zelené.. to leda že bych to zkusila 1 měsíc na zkoušku - co to udělá :) Ale nevím, co bych pak udělala se všema těma zásobama sladkostí, co se mi doma hromadí :)

      Vymazat
  4. Taky myslím, že se hodnotíš moc tvrdě...jídelníček máš krásně pestrý a zdravý :) Navíc tolik pohybu taky nějakou energii potřebuje, fandím dál v pokrocích a přeju ještě trochu spokojenosti navrch :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi fakt trdlo! :D :) Vždyť jíš skvěle!:) Ty červené smajlíky by tam vůbec neměly být :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak ono jíst Magnum nebo Marlenku není moc optimální:) Ale vím - že mě to zas tak neuškodí :)

      Vymazat
  6. však jedno magnum není takový hřích, i to tělo potřebuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělo ani ne... ale zas mě to udělá radost, si to Magnum dát :) Takže v tom se zas tak omezovat nechci

      Vymazat
  7. Vždyť není vůbec proč si něco vyčítat! Přesně jak už bylo řečeno, máš super jídelníček a hlavně se hýbeš;-) Takže smajlíky jako :-( tam nemají co dělat! :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná bych mohla vymyslet jiné smajlíky, aby nevypadaly tak negativně :) Já to zas tak vážně neberu, že bych si z toho nějak dělala hlavu :) Ale děkuju za podporu :) Potom, co jsem si přečetla všechny komentáře od Vás - jsem si dnes i dala po obědě dezert z tapioca perel :) Omezovat se úplně nehodlám - spíš si to tak nějak hlídám, abych měla za den maximálně jednu takovou dobrůtku :)

      Vymazat
    2. To je správné, opravdu věř (i dle ostatních komentářu jako důkaz), že výčitky ani omezení mít určitě nemusíš! ;-)

      Vymazat
  8. Ahoj Pastelka, nemala som to v pláne sem písať, viem že bloggerky anonymov príliš nemajú radi ale... dosť často sa u teba inšpirujem, získavam informácie o novinkách, nové tipy na recepty a pod. A ako tak sledujem tvoje denné posty, jedálničky a pokroky, tak mi príde že si na seba naozaj a príliš prísna. Život máme predsa len jeden, tak ho nepremarníme tým, že budeme stále jesť iba šalát, vločky a kuracie prsia na vode. To že si dáš raz denne niečo malé, sladké neznamená že si to pokazila :) Veľa fitness trénerov a poradov sa drží pravidla 80%clean eating a 20%si proste môžeš niečo dopriať, obzvlásť keď nepotrebuješ zhadzovať desiatky kilogramov. O tom je ten zdravý životný štýl a práve ty ma svojími jedálničkami naozaj inšpiruješ :) Držím ti palce do budúcna, aby sa ti darilo tak, ako teraz. Tvoj pokrok je super, dúfam že aj ja raz takého niečoho dosiahnem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) To mě moc těší, že se u mně inspiruješ a že jsi mi to napsala :) Nevím, zda jsem opravdu moc přísná - přísný je možná ten jídelníček, kterého se snažím držet :) Ale já ho zas beru jako takový vzor - jak jíst - a i když jeho porušení hodnotím jako "přestupek" - a tudíž zamračený smajlík - tak to neberu zas tak zle, že ho porušuju. Protože je fakt, že postavu nijak extrémně radikálně měnit nepotřebuju a když mám tolik pohybu, tak občasný dortík nevadí :) S těmi procenty to beru podobně - jako jsi to napsala. Držím se toho - že můj základ co denně jím - je zdravé jídlo - ale jsou tam občas pro zpestření u některé méně zdravé věci. Ale dělá mi radost, že jsem se naučila více si vychutnávat i některé "obyčejné" věci jako celozrnný chleba a tvaroh, atd.:)
      Děkuji za Tvou podporu, i já Tobě přeji, ať se Ti daří a klidně zas někdy komentář napiš :)

      Vymazat
  9. Taky mi ty červené smajlíky přijdou takové moc přísné :-) já osobně si dávám zeleného, když přesně dodržuju jídelníček, žlutého, když si dám něco málo navíc a červeného tehdy, kdy se prostě rozežeru nebo se jídlem snažím zahnat stres/nudu/problémy (to se mi naštěstí už moc nestává, ale pořád s tím bojuju).
    Jinak mám taky období, kdy to dodržuju snadněji a období, kdy si víc dopřávám, ale pro mě osobně funguje ohraničená doba nebo nějaký vytyčený cíl (třeba před Velikonocema jsem si dala takový měsíční dodržovací "půst", kdy jsem jídelníček fakt dodržovala). Tak pokud ti to pomůže, tak zkus jídelníček přesně dodržovat třeba ty tři týdny a uvidíš, co to udělá ;)
    Ale je fakt, že ty už hubnout nepotřebuješ, narozdíl ode mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám to hodnocení podobně jako Ty.. žlutý - když si dám něco navíc, co ještě není taková hrůza a červený - když je to více "špatných jídel" nebo to je až moc nezdravé jídlo. Když se "rozežeru" tak je to tmavě červený -> :-(((
      Ale to je v mém případě spíš nějaká oslava nebo podobná akce. Jídlem naštěstí nic nezaháním - naopak když jsem ve stresu a cítím se blbě - tak spíš na jídlo v tu chvíli ani nemyslím a vynechám ho..
      Ty 3 týdny bych to mohla zkusit striktně :) Ale zatím se mi do toho moc nechce, protože mám už nahromaděných hodně sladkostí a musím je aspoň postupně nějak ujídat, ať mi neprojdou :-D Možná zkusím aspoň týden... ale to zas asi nezpozoruju žádný efekt.. Jinak to jak jím teď - tak to už beru jako životní styl, který mě baví a vyhovuje :) Protože se v podstatě ani nijak neomezuju a zítra si klidně zajdu i na pizzu :) Jen prostě když to jde - tak se snažím jíst zdravě :) A baví mě zkoušet různá nová jídla a mít radost z toho, že i něco zdravého dobře chutná :)

      Vymazat
    2. Jo, to je správný přístup, taky se to snažím praktikovat, až na to, že to teď ještě chci víc dodržovat, abych zhubla těch posledních pár kilo, až budu mít váhu podle svých představ, tak si taky budu víc dopřávat :) pizzu bych si dala hned :D ale taky mě baví zkoušet nová jídla a potraviny, když jsem teď nedávno koukala na svoje rok staré jídelníčky ze začátku hubnutí, tak teď jím mnohem líp - ne jen po té nutriční stránce, ale i po chuťové. Už by mi asi na snídani nestačilo zapečené koupené musli s nějakým ovocným light jogurtem :D

      Vymazat