středa 29. května 2013

29.5 Sumudu středa

Krátky příspěvek do rubriky Spotřebováno :)

Mám celkově ráda přírodní věci a kosmetiku, takže mě lákala i ajurvédská pasta na zuby. Konkrétně Supirvicky o níž jsem už vícekrát slyšela :) Jenže pak jsem si v obchodě Greenwave (při mém výletu v Praze) četla k pastám popisky a přišla mi pro mě lepší tahle:

Supirivicky prý chutná trochu pálivě, po pepři. To takhle ne. I když je taky trochu pálivá. Nepřijde mi chuťově ani tak rozdílná oproti jiným pastám (jinak si kupuju Elmex Senzitive), což mě trošku zklamalo, čekala jsem něco více přírodnějšího :) 

Máte zkušenosti s přírodními pastami?:) 

Jídlo


Snídaně: Hollandia s ovesnými vločkami, Dobrou vlákninou, nektarinkou, kaki, lněnými semínky, vlašskými ořechy a mátou; protein Reflex Nutrition Instant Whey DELUXE - banoffee


Skvělá snídaně :) A chutnější víc než nějaké musli :) A Dobrou vlákninu jsem si hodně zamilovala :) Vždycky si jí trochu dám na ochucení :)

Dopolední svačina: Kedlubna, pražené kešu, celozrnný chleba

Oběd: Pečený losos s amarantem a hlávkovým salátem


Pokaždé znovu a znovu hledám na kolik stupňů a jak dlouho toho lososa péct..

a narážím vždy na tento recept, kterým se tak trochu řídím:
http://madlinakuchyne.blog.cz/1102/losos-s-cesnekem-petrzelkou-a-krupavymi-mandlickami

Caro s mlékem

Někdo si dává odpolední kávičku, já kafe moc nepiju, tak jsem si udělala znovu objevené Caro :)

Odpolední svačina: Meloun Cantaloupe, pražené kešu, Pomáslí


Melou mi moc nechutnal. Možná byl až moc přezrálý, ale měl skoro až alkoholovou chuť. Ale pražené kešu jsou moc dobré! Vůbec jsem původně nezamýšlela kupovat pražené, ale dovezli mi je z Tesca, protože normální prý nebyly už na skladě - tak jsem si je nechala.

Večeře: Žitný kváskový chleba se syrečkami od Madety, cibulí, hořčicí a hlávkovým salátem


Tady vidíte, jak to může taky dopadnout když se snažíte vše odvažovat :) Chtěla jsem si dát k večeři okolo 100 g chleba. Jenže váha asi nějak blbla nebo nevím jak je to možný - ale navážila jsem 100 g chleba a bylo toho tolik!:-) Takže jsem snědla část a zbytek si nechala na druhou večeři :)

Druhá večeře: Zbytek první večeře :)

Trénink


Aktivita: Běh ráno na lačno 1 h.

Přidala se i kamarádka, tak to bylo fajn, celou dobu jsme povídaly, tak to rychle uběhlo ta hodina:)

16 komentářů:

  1. opravdová krása :) tu mátu a další bylinky si doma pěstuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, dostala jsem bylinky v dubnu k narozeninám :) Pěstuju meduňku, petržel, bazalku, mátu..:) A nejvíce roste meduňka :)

      Vymazat
  2. pasta vypadá dobře :) já měla nějakou s konopím a taky byla fajn!
    nenapadlo by mě dát mátu do jídla takhle, supr! :) a amarant jsem ještě neměla
    Caro mi nikdy moc nechutnalo, nevím proč :D já si občas kafčo udělám! ale bez mlíčka i cukru:)) a dala bych si melouna! ikdyž tenhle druh jsem měla taky takový kvašený jakoby:D
    fakt si všechno vážíš? :D to bych asi nedala :) a k běhu - supr!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zas chutná kafčo s mlíkem:) ale cukr tam taky nedávám.. ale teď jsem zkoušela stévii..ale je taková zvláštní..
      JJ melou je jakoby kvaseny - to je to správné slovo :)
      Nevážím si úplně vše :) Jen když jsem doma.. tak mi to nepřijde jako skoro žádná práce navíc.. prostě když si něco sypu nebo dávám, tak akorát položím talířek na digi váhu a vynuluju to a nabírám si tam jídlo :) Ale rodičům to taky přijde divné.. že říkají, že je to až patologické to takhle vážit. Ale když si dávám jídlo mimo domov, tak to neřeším:)

      Vymazat
  3. Ta večeře vypadá až mile :) Kde jsi sehnala kaki? Já ho mám děsně ráda, letos jsem jich snědla asi 40, ale už na něj nikde nenarážím... Caro je pro mě takové vítané zpestření od kafe, které si sice dám ráda, ale všeho moc škodí.
    Já musím vždycky běhat s někým, mám totiž potřebu u toho furt mluvit a to je při běhu o samotě trochu podivné :)
    Jinak já pasty moc neřeším, tolik kamarádů zubařů mi řeklo, že pasta je to poslední, co má na zuby vliv...ale kartáček máme stejně barevný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaki v Tescu :) Byla tam teď nějaká akce na exotické ovoce, tak jsem koupila ten meloun, kaki a granátové jablko. Chtěla jsem zkusit i papayu, ale měli tam už jen jednu chudinku.. 40 Kaki??? No waw :) Já je teda taky nikde moc nevídám..
      Běhat s někým je fajn :) Ale teda málokdy mi to vyjde, mám jen jednu kamarádku, co je ochotna takhle zajít běhat - ale ještě je složité se sladit - kdy jít :)
      S tou pastou je to pravda no.. že pasta tam zas až tak důležitá není. Ale tak stejně s toho mám radost - že jsem si koupila nějakou takovuhle zajímavou pastu :)

      Vymazat
    2. Já si ten meloun koupila teď taky, ale v Albertu, za 7 kč nekup to :) Ale byl teda výborný, trochu jsem se bála, aby taky nebyl jetý, ale ne. Kaki kupuji v jednom téměř utajeném obchůdku v Praze a měli tam pěkné zásoby, tak jsem jim s nimi pomohla :)
      Já co bydlím v Praze, tak nemám už asi nikoho ochotného běhat, tady chodí každý jen na nějaké ty moderní fitness lekce a to mě moc nebaví. A nejvíc jsem teda chodívala běhat s mamkou :))
      Tak ono je důležité dělat si radost. A u té pasty - mně jde hlavně o takovej ten pocit čistých zubů, což jen s kartáčkem úplně nedocílím.

      Vymazat
  4. Zkušenost s přírodními pastami mám, ale bohužel částečně negativní :-( Taky jsem příznivcem všeho přírodního, klasickou kosmetiku by u nás doma pohledal (i když už nejsem tak radikální jako jsem bývala), ale po pár letech používání přírodních past se nám oběma s manželem začaly víc kazit zuby. Takž teď střídám přírodní a nepřírodní. Z přírodních mám ráda zmiňované Supirivicky a Sumudu, špatná není Lavera (jen chutná malinko slaně), Urtekram mi připadala už trochu moc abrazivní, a nejraději mám asi Alverde, které obsahuje i fluor (což může být pro někoho výhoda, pro jiného nevýhoda).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavý.. díky za zkušenost! To mě se zuby kazívají hodně a teď jsem kupodivu na prohlídce žádný kaz neměla. Ale tak to je asi spíš náhoda. Já jinak třeba i používám ústní vodu Listerine, ale teď jak jsem používala tuhle pastu, tak jsem ten Listerine ani nepoužívala - protože jsem si říkala, že bych jím spláchla účinky té pasty:)

      Vymazat
    2. Ona ta voda Listerine je úplně na nic, kontrolované studie ukázaly, že vlastně žádné bakterie moc nezlikviduje a je to jen taková dražší sranda.
      Pokud máš problémy s kazivostí zubů, tak dobrá věc je Elmex Gelée (nebo Gel se to někde jmenuje), používáš cca 1 x týdně a fakt pomáhá.

      Vymazat
    3. O tom gelu už mi u zubaře několikrát říkali, měla jsem ho i doma.. ta bych ho měla zase koupit :)

      Vymazat
  5. toto vyzera tak na 250g chleba :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi tak nějak to mohlo být :) Ale fakt nechápu jak je to možný.. že mi váha v tu chvíli zrovna vážila blbě..

      Vymazat
  6. přírodní patu jsem nikdy nezkoušela:/
    a cantaloupe mám snad i radši než normální meloun!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zas ne. A nepřijde Ti, že chutný tak zkvašeně? Nebo to bylo jen tím, že byl přezrálý?

      Vymazat