pátek 3. května 2013

Moje aktuální fotky - duben

Tak konečně jsem se dokopala k tomu, abych sem dala své fotky, které jsem nafotila 20. dubna :) Naposledy jsem se fotila na začátku února, tak jsem si řekla, že je už čas na nové fotečky - abych je mohla porovnat :)






A nakonec ze všech stran, foceno přirozeně bez jakéhokoliv zatínání, stejně jako minule:



Porovnávala jsem fotky s těmi z únoru - a bohužel na fotkách žádné změny nevidím.. (já věděla, proč se do té soutěže u Nikki raději nehlásím:)). 
Stehna a zadek bych stále ještě potřebovala mnohem více zpevnit. Bříško mám veprostřed stále takové kulaté - raději bych ho plošší - ale řekla bych že to bude spíše typem břicha než že by to byly tuky. Protože na dotek mám břicho pevné. Tak si nejsem jista, zda to vůbec půjde - aby to kulaté zmizelo.

Ale líbí se mi, že aspoň ty bicepsy na sobě vidím :) Ale stejně tak mám na těch rukou pořád i nějaký ten "visící" tuk, který bych chtěla ještě spálit.

Každopádně - rozhodně se cítím lépe než třeba před rokem! A už se za sebe mnohem méně stydím :) Dříve - když jsem se někde v šatně převlíkala - tak jsem se snažila být co nejrychlejší - aby nikdo neviděl moje stehna a zadek. Teď už tolik nespěchám :)

Já vím, že je hodně holek - co je objemnějších než já (nevím jak jinak to kulantně říci:). Jenže u sebe to vnímám tak - že když mě okolí vidí v oblečení - tak mě vždy asi považovalo za hubenou holku. A o to víc jsem se pak styděla - že když uvidí můj zadek a stehna - tak tím všechny šokuju. 

Tak snad se mi to nevymstí, že se tady tak veřejně vystavuju :)

19 komentářů:

  1. Já teda změny vidím, hlavně na tom bříšku. Přijde mi, že na únorových fotkách ho nemáš tak vyrýsované. :))
    A bicáčky ti rostou krásně!
    Co se týče stehen a zadku, mně snad ani nepřijde, že by byly nějak v nepoměru se zbytkem těla. Ale samozřejmě tvé pocity chápu, protože takto se vnímáme každá, furt se nám něco nelíbí. :D Znám to z vlastní zkušenosti, protože na ty nohy budu nadávat asi pořád. :D
    Držím pěsti, ať se dokážeš zbavit toho "kulatého", co ti vadí na bříšku. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že nějaké změny vidíš :) A na fotkách mi to už taky jako takový nepoměr nepřijde :) Ale taky proto jsem se stavěla do těch póz zboku - kdy to není tak vidět :)

      Vymazat
  2. Ach - Tvé bříško bych brala všemi deseti! Máš krásnou postavu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. hezky! Skvělé pokroky.. seš šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super postava! Zadek a stehna se mi zdají tak akorát :) a bicepsy rostou! :D Přeju hodně štěstí a vytrvalosti v cestě za dalšími pokroky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Mně přijde, že na fotce se dá vždycky postavit tak - aby to vypadalo vcelku dobře :) Ale taky proto jsem tam dolů dávala ty 3 přirozené fotky :)

      Vymazat
  5. Skvělý! Určitě tam pokrok je a hlavně máš super figuru ;) pro vyvážení bych doporučila namakat trochu "křídla" - mám podobnou figuru (nahoře úzko a nejsem bezprdelní) a těmi křídly se to dá trochu nahnat..ale to je jen takový tip, určitě máš vymakaný cvičební plán ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to bych potřebovala. Jenže je těžké cvičit záda - protože mrtvé tahy moc cvičit nemůžu :-/ Zatěžuju totiž nerovnoměrně pravý extenzor proti levému..

      Vymazat
  6. Já myslím, že máš postavu moc hezkou! A mimochodem obdivuje tvoji odvahu k "veřejnému vstavení se" :) S tím břichem - je to asi fakt typem tělesné stavby, někdo ho má takto, jiný jinak. Já mám teda břicho ploché, ale přiznám, že se mi vdycky líbilo právě takové to lehce zaoblené, jako máš ty. Tisíc lidí - tisíc těl - tisíc představ o ideální kráse.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že různé známé osobnosti jsou foceny, aniž by třeba chtěly... a že až tak moc lidí můj blog stejně asi nesleduje :) Je pravda, že mírně zaoblené břicho vypadá podle mě tak žensky..

      Vymazat
  7. Ty jsi štíhloulinká.. Myslím, že břicho máš super, na rukách fakt žádný tuk nevidím, a stehna a zadek se ti od minula dost zpevnily, máš je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :) Na fotkách tuk na rukou asi vidět není - já to posuzuju spíš podle toho - že když zvednu ruku jako bych držela činku a nezatínám biceps - a zetřepu rukou - tak se to tam klepe :) Byla bych raději kdyby ta ruka, byla pevná a nic se tam neklepalo :)

      Vymazat
  8. řekla bych, že seš dost hubená,možná bys měla začít jíst víc, aby se měli z čeho ty sval pořádně tvořit ;) jinak ten bicák ti hezky vystupuje ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jím docela hodně, ne?:) Od trenéra mám jídelníček, který má asi 9500 kJ. Ale asi ne vždy to zvládám dodržovat. Ale aspoň po tréninku piju gainery, to je na nárůst svalové hmoty, tak třeba to zabere :)

      Vymazat
  9. nádherná postava :) co bych za to dala... všechno! :)

    OdpovědětVymazat