pondělí 20. května 2013

20.5. Tapiocové pondělí

Jídlo


Snídaně: Activia s ovesnými vločkami a ovocem (zelené hrozny, kiwi), Avokádovo-banánové brownies z amarantu, protein WPC 80

Poslední malý kousíček brownies :)

Svačina: Chleba s máslem, šunkou a sýrem, cherry rajčátka

Taková výjimka :) Mamka si připravovala svačinu na služební cestu, tak mi taky připravila, dřív než jsem stihla říct, že tohle ne :) Ale pochutnala jsem si:)

Oběd: Kuřecí prsa zapékaná s brokolicí, bramborová kaše, Tapioca puding se strouhanou hořkou čokoládou


Tapioca puding jsem objevila v menze, tak jsem ho hned musela ochutnat :) Je vyrobený z "perliček" škrobu manioku zahuštěných kokosovým mlékem a slazený třtinovým cukrem. Mrkněte zde: https://www.facebook.com/pages/Tapioca-puding/143249635849032
Puding byl moc dobrý, chutnal jako mléčná rýže :) Napadlo mně, že bych si ho mohla zkusit udělat i sama, když seženu tapioca perly:)

Svačina: Podmáslí, 2 kiwi, pekanové ořechy

Večeře: Brambory s rybím filé se špenátem



Druhá večeře: Celozrnné těstoviny s rajčaty, cherry rajčátky, bílou paprikou, olivami a fenyklem


Poprvé jsem ochutnala syrový fenykl :) Připomínal mi lékořici :)


Trénink


Aktivita: Běh 1 h.

15 komentářů:

  1. ten tapicoa pudink vypadá hoodně zajímavě, snad ho seženeš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mam, myslím, že by tu tapiocu mohli mít v jednom obchodě s indickými potravinami, na který jsem narazila:)

      Vymazat
  2. Tapiocu neznám, díky za tip :) Ten pudink vypadá fakt moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. O tapioce jsem nikdy neslyšela :O ... Na ten salát jsem hned dostala chuť :P

    OdpovědětVymazat
  4. Rybí týdny pokračují? :)) Tapiocu mám ráda, je to taková vtipná potravina :) A fenykl dávám do salátu často, předloni jsme ho náhodou koupili a zachutnal, i když první sousto bylo překvapivé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ a ještě budou :) Když je možnost dát si rybu, tak si ji dám vždycky raději než jiné maso :)

      Vymazat
    2. Jsem na tom stejně, zrovna vyrážím na jednu pečenou ;)

      Vymazat
  5. ten pudink bych hned snědla, kdyby tu někde ležel, neodolatelný :) kolik tě stál? :)

    OdpovědětVymazat
  6. o tom pudinku mi říkala mamka, že to dělá její kamarádka, nikdy jsem to ještě neviděla, tak se po tom v týdnu kouknu, vypadá to zajímavě:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to i ve Sklizeno :) Ale myslím, že v té menze to bylo levnější :)

      Vymazat
  7. Líbí se mi to filé se špenátem :)

    OdpovědětVymazat
  8. O tom tapiokovém pudingu jsem se poprvé doslechla zde http://changelucylife.blogspot.cz/2013/05/vedeli-jste-ze.html ale nikdy jsem ho nikde ještě v prodeji neviděla, jakpak to chutná? Taky bych ho možná vyzkoušela ;-) A vypadá to s tou strouhanou čokoškou moc dobře! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže takhle to chutnalo dost podobně jako mléčný rýže :)

      Vymazat