pátek 24. května 2013

24.5. Srnčí pátek

Jídlo


Snídaně: Jogurt s ovesnými vločkami a obilnými polštářky Emco, zelené jablko, hruška a pékanové ořechy v čokoládě


Už jsem těm obilným polštářkům přišla na chuť, i když jsou bez náplně:) Hezky totiž křupou :)

Dopolední svačina: Avokádo s citrónem, solí a pepřem, celozrnný chléb, hrášek v luscích

Oběd: Kuřecí steak s rýží a fazolkami, zeleninový salát



Tentokrát jsem si v menze řekla, že tam ani nechci šťávu, kterou tam běžně dávají.

Odpolední svačina: Kefírové mléko, mandarinka, asi 4 malé svatební koláčky


Ty koláčky byly na konferenci a byly výborné! Nešlo odolat. Asi budu muset zjistit, kde je nechávali dělat :)

Večeře v restauraci Valoria http://www.valoria.cz/ 

Minipředkrm: Terinka s kozím sýrem


Moc dobré, ale byla to jen taková ochutnávka :)

Hlavní jídlo: Srnčí hřbet na pyré ze zauzených kaštanů s restovanými hřiby


Srnčí bylo opravdu výborné, krásně jemné masíčko :) Pyré z kaštanů zajímavé, ale nijak zvlášť výrazné, ale výborně to doplňovala sladká omáčka. Restované hřiby - ani jsem nepoznala, že to jsou hřiby:) Když jsem jídlo uviděla, měla jsem pocit, že je to vcelku malá porce, ale najedla jsem se dostatečně:) Výborná, pro mě neobvyklá večeře :)

Dezert: Tvarohové knedlíčky s jahodovým ragú a šlehačkou


Dezert mě zklamal. Nebylo na něm nic extra. Knedlíčky neměly uvnitř náplň a jahod k nim bylo málo. Litovala jsem, že jsem si radši nedala tuhle Panacotu z citrónové trávy s rebarborovým medem:

 Ta chutnala skvěle! Jemně smetanově, s citrónovou příchutí.

Druhá večeře: Zeleninový salát (polníček a cherry rajčátka), celozrnný chléb






11 komentářů:

  1. srnčí maso ani kozí sýr jsem ještě neměla :) vše vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Kozí sýry znám moc dobře, ale srnčí (jako vegouš) nepapám =) To musela být luxusní véča, na druhou stranu, tyto jejich porce mě "baví", člověk by to na tom talíři hledal :D Já bych se bála, že se v takových restauracích nenajím, protože ty pidimini porcičky bych ani necítila a než bych se zasytila, asi bych tam nechala nejmíň 3 výplaty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky obávala, že mi to nebude stačit, když jsem viděla tu porci - ale nakonec jsem byla dost přejedená!:)

      Vymazat
  3. To srnčí bych si dala, ale případně by mi stačilo, kdyby mi dali ten minipředkrm, ale asi tisíckrát :) A dostala jsem chuť na hrášek!

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju kozí sýr:)
    Srnčí jsem nikdy neměla:/

    OdpovědětVymazat
  5. budu se zase opakovat, ale je to krása :)
    a taky jsem dnes viděla ve zdravé výživě kamutovou mouku a vzpomněla si na tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to je hezké :) Teď by mě ještě zajímalo v jakém městě a za kolik ;)

      Vymazat
    2. v Přerově, myslím za 36 korun, ale teď si nejsem jistá.. kdybys ji chtěla, tak mi napiš :)

      Vymazat
    3. Kamutovou mouku mají normálně v Country Life, Aso a podobných obchodech se zdravou výživou, ale levná úplně není, necelý 50 za půl kila, aspoň u nás..

      Vymazat
  6. Nejvíc mě pobavil ten mimi předkrm:-D Nikdy jsem srnčí neměla, ale klidně bych se na takovou véču pozvat nechala:-)

    OdpovědětVymazat