pátek 3. května 2013

3.5. Kozí pátek

Jídlo


Snídaně: Dobrá vláknina a amarantové vločky s kozím mlékem a hruškou; protein Reflex nutrition, malá sladká kulička z Rebia

Už jsem si zvykla dělat protein jen z vody a chutná mi to :) Aktuálně si dávám 20 g proteinu a 300 ml vody. A ta kulička z rebia byla fakt přeslazená (myslím, že je z másla, sušeného mléka atd.)
A výjimečně jsem si koupila kozí mléko:) Kupodivu nemá ani tolik ten "kozí ocas", což je dobře :) Skoro bych ani nepoznala, že je kozí.

Svačina: Kedlubna, celozrnný chlebík, mandle

Kupovala jsem vždy blašírované mandle, protože jsem měla za to, že ty se slupkou jsou hořké. A zjistila jsem, že to nejsou! Naopak jsou moc dobré a mají výraznější mandlová chuť :)

Oběd: Kuřecí steak s rýží, mrkvový salát (menza)

Odpolední svačina: Podmáslí, malý pomeranč, kešu oříšky a mandle

Večeře: Celozrnný chléb s česnekovým pestem a sýrem Madeland Fitness, ředkvičky, kousek mrkve a okurky


Můj oblíbený sýr, protože má jen 10% tuku :) Jak jsem psala v tomhle článku Proč nejím máslo tak light sýry často kupuju. A výhodou je - že to na chuti ani nijak nepoznám, jestli je to Madeland Fitness, light nebo ten klasický.


Trénink

Aktivita: Cvičení podle Smíška (rehabilitační cviky s gumou)

Rotoped 1 h. 

Dnes jsem odšlapala poslední díl 5. série True Blood! Všechny díly mám poctivě odšlapané :) To je snad jediný seriál, který jsem odkoukala od začátku do konce. Už se těším na 6. sérii :)

20 komentářů:

  1. Já to na chuti sýru vždycky poznám. Ty co mají víc než 15% tuku, myslim ty plátkové, mi vyloženě nechutnají..

    OdpovědětVymazat
  2. Já na True blood úplně zapomněla. Naposledy jsem se na něho dívala snad loni o prázdninách, ale to se nějak čekalo na nové díly, protože se přitáčely, tak jsem se na to potom vyprdla. :D Ale budu to muset dohnat hned, jak budu mít volno. :))
    Já teda chuťový rozdíl mezi klasickými sýry a těmi nízkotučnými většinou také moc nevnímala. Ale asi je to o člověku. :))
    Na kolik korun vyjde tady ten, co máš na obrázku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě kupuju, když je ve slevě, takže asi za 20 Kč :) Já se snad znovu vrhnu na Big Bang Theory. Skončila jsem někde na začátku 5. série..

      Vymazat
  3. Light sýry mi chutnají stejně jako ty obyčejné, jen je výhoda třeba obyčejného eidamu třicítky, že je levnější :D třeba takový Krolewski light z Albertu je výborný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s tou cenou to je pravda. A Krolewski jsem ještě neměla, budu muset někdy vyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Tyhle madelandy mám taky ráda :)
    A souhlasím s Rozinkou!

    OdpovědětVymazat
  5. Já snad nikdy žádný seriál celý nedala, přijde mi, že je pořád natahují a natahují až mě to přestane bavit :) Blanšírované mandle mi právě nikdy nechutnaly, doma jsme měly vždy ty se slupkou. Kozí mléko jsem asi neměla, akorát sýry..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kozí mléko právě bývá v obchodech dost drahé.. ale koupila jsem ho tady u pána co objíždí okolní farmy a bylo za 35 Kč za litr. Tak jsem ho chtěla vyzkoušet :)

      Vymazat
  6. Tenhle sýr mám taky moc ráda!:-) Výborný :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jen ho teda moc často nevídám..akorát v Albertu myslím

      Vymazat
  7. můj první zážitek byl protein + teplá voda, never again! :D teď už smíchané jen leda s jogurtem a ořechy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teplá voda by mi nechutnala ani bez proteinu :) Já to dřív dělala tak, že jsem dala trošku mlíka a zbytek vodu a teď už právě klidně jen vodu, když není mlíko. Ale musí tam toho proteinu být dost, ať to má nějakou chuť :)

      Vymazat
  8. Tak konečně jdu odpovědět na komentáře a odpověděla jsem i na komentáře k předchozímu příspěvku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Madeland fitness jsem zatím v obchodě neviděla ..., kupuji si jen ten light a naprosto ho miluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě moc ho nevídám.. ten light má myslím 20% tuku a ten Fitness 10%

      Vymazat
  10. Tenhle sýr mám hrozně ráda!

    OdpovědětVymazat
  11. replica goyard bags fake hermes g7p53c3w12 replica bags south africa replica bags india gucci replica handbags g7c59b0x40 replica bags new york replica bags in london click over here now n2k75r2r77 replica bags hong kong

    OdpovědětVymazat