čtvrtek 30. května 2013

Reflex Nutrition Instant Whey DELUXE - recenze

Můj vánoční Reflex Nutrition Instant Whey Native v příchuti čoko/mint už mi došel, tak jsem se začala poohlížet po novém proteinu. Prolezla jsem si stránky Reflex Nutrition, protože bych u této značky vzhledem k její opravdu vysoké kvalitě (jako jediný proteinový prášek je jejich protein nezávisle testován v každé šarži, každý měsíc) ráda zůstala.

A velmi mě zaujal Instant Whey Deluxe:

"Instant Whey Deluxe je novou variantou úspěšné řady Instant Whey, tedy jedné z nejvíce respektovaných proteinových formulí na současném trhu. Tato nová varianta je zaměřena především na chuť a je určena jak pro náročné gurmány, tak pro všechny sportovce pro které je chuť naprostou prioritou. Špičkových příchutí v řadě Deluxe, bylo dosaženo použitím těch nejdražších a nejluxusnějších naturálních „ochucovadel“, která se běžně nepoužívají z důvodu vysoké ceny. Instant Whey Deluxe obsahuje naprosto stejné složky jako původní Instant Whey. Jediným rozdílem ( mimo příchuť ) mezi těmito dvěma produkty, je obsah hlavní, tedy převažující složky, zatímco základem Instant Whey je bioaktivní syrovátkový izolát, Instant Whey Deluxe obsahuje jako základní složku výběrový, bioaktivní syrovátkový koncentrát."



Nabízeny jsou 3 příchutě: jahody, čokoláda a banoffee.

A mě nejvíce zaujal právě Banoffee - skutečné banány sušené mrazem v kombinaci s toffee a sušenkami. Hned se mi sbíhaly sliny, když jsem to četla :) Jediným problémem bylo, že tento protein se prodává pouze ve velikém balení - 2,25 kg. A to je prostě pro mě moc.  Jednou otevřený protein by se totiž měl nejlépe tak do 3 měsíců spotřebovat (i když teda na balení Reflexu to nepíšou). Navíc jsem se bála - co když mi ta příchuť přecejen nebude tolik chutnat, tak co budu dělat s tak velkým množstvím?

Nakonec se tenhle problém vyřešil :) Získala jsem možnost ochutnat tento protein díky jednomu klientovi posilovny, do které chodím (http://bfit.cz/). 

Ochutnávala jsem 2 dny po sobě - 1. den protein smíchaný napůl s mlékem a vodou, 2. den pouze s vodou.

A jak tedy chutná? Jste napjatí?:)

Po prvním ochutnání jsem byla zklamaná (nebo možná spíš ráda, že jsem si ho nekoupila). Protein byl sice tak akorát sladký, chutnal po banánu, jenže měl v sobě takovou zvláštní příchuť. To "něco" zvláštního jsem tam cítila i když jsem si k proteinu přičichla. Asi to mělo být to toffee a sušenky, ale chutnalo to prostě zvláštně.. lépe řečeno divně. Nic hrozného, ale říkala jsem si, že samotný banán by byl lepší. Druhý den jsem si dala banoffee jen s vodou, ráno po běhu a tentokrát to kupodivu chutnalo lépe. Necítila jsem tolik tu zvláštní chuť a spíše jsem cítila výraznější banány. Jen musím zmínit, že protein docela pění - ale to mi nevadí, já pěnu ráda:)

Takže celkový dojem?

Protein není špatný - ale vhledem k nevýhodě, která pro mě spočívá v příliš velkém balení - si ho kupovat nebudu. Na to, abych si ho koupila, by mě ta chuť musela opravdu uchvátit stejně jako mě uchvátil její popis. Navíc má Instant Whey Deluxe o něco málo méně bílkovin ve 100 g (73,2 g) než Instant Whey Native (80 g). Jediný důvod, proč bych zkoušela Deluxe místo Native, by byla chuť. 

Takže zůstanu u osvědčené kvality Instant Whey Native - která se navíc prodává v množství 909 g - takže můžu zkoušet různé příchutě :)


8 komentářů:

  1. Taky bych ho moc ráda vyzkoušela, nemá ten klient ještě nějaké malé balení, které by prodal?
    Ta příchuť mě neskutečně láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s tím klientem ani nesetkala.. to bylo přes trenéra. On si ten klient koupil ten protein pro sebe, tak byl akorát ochoten trošku odsypat. Ale je to blbý no, když člověk nemá ani jak ochutnat a je toho tak velké množství.. chtělo by to nějaká ochutnávková balení :)

      Vymazat
  2. každý má jiné chutě, asi tím to bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Protein Instant whey jsem kdysi měla a je fakt kvalitní. Tahle příchuť zní lákavě, dezertově :) Akorát se snažím do sebe teď ty proteiny nacpat v jídle, tak si tohle už nekupuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my jsme teď s trenérem trošinku pozměnili jídelníček (abych měla o něco málo méně proteinů, protože jsem mluvila s tátou, který je lékař a odborník na výživu - a s bílkovinama to fakt není dobré přehánět), takže teď už bych ten protein defacto ani nepotřebovala (kromě po tréninku, tam si ho nechám v rámci gaineru). Ne že bych to doteď nějak přeháněla.. ale teď jsme to ještě stáhli, aby proteinu dělali 15% celkového denního příjmu. Ale protože jsem si teď zrovna koupila nové balení.. tak si teda ještě nechám 10 g i na ráno k snídani. Ale až spotřebuju to nové balení.. tak už si asi nechám ten protein jen po těch tréninzích. Protože těch bílkovin zase není potřeba jíst tak moc, že by se toho nedalo dosáhnout běžnou stravou.

      Vymazat
    2. Právě, souhlasím! Ona pár let zpátky vypukla mánie, že tuky jsou špatné, pak byly špatné sacharidy (nebo ještě jsou) a všichni měli pocit, že čím víc bílkovin do sebe naperou, tím víc zdraví a štíhlí budou. A hle - ono to tak není :)

      Vymazat
  4. já používám od maxxwinu - také doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle recenzi jsem cekala:))..tak tos mela celkem stesti, ze sis ho nakonec nekoupila ve velkem, kdyz te to tak nenadchlo, me se prave taky do tech vetsich nechce, protoze rada kombinuju ty prichute, vetsinou mam doma vice druhu a rano se rozhodnu jakou podle chuti:D

    OdpovědětVymazat