neděle 12. května 2013

12.5. Maminčina neděle

Jídlo


Snídaně: Křehká jablečná buchta, Activia se zelenými hrozny a kiwi, Protein WPC 80 borůvka, asi 3 banánové jednohubky v čokoládě

Jednohubky byly pro mamku ke Dni matek a dělala jsem je podle tohoto receptu.

Použila jsem:



Takhle vypadala příprava:


A výsledek :)



Posypala jsem ještě některé kokosem. Co se týče chuti, tak jsem cítila hlavně tu čokoládu.. asi je jí tam moc velká vrstva. Arašídové máslo se v chuti trochu ztratilo..

Pár kešu oříšků v čokoládě

Obalila jsem je jen ve zbytku čokolády z jednohubek, ani jí moc nebylo, jen byly ty kešu trochu obarvené čokoládou :)

Špilberk Food Festival (od všeho jsem měla jen malou trochu):

Kopřivový krém s plátky zauzeného lososa, chléb
Tatarák z hovězí svíčkové se žloutkem z křepelčího vajíčka s česnekovou topinkou
Curry polávka z korýšů s tuňákovým tartarem, nakládaný zázvor a kaviár s mořských řas
Čokoládovo-lanýžový dort s brusinkovou espumou

Více o jednotlivých jídlech v samostatném reportu z Food festivalu :)

14:45 Odpolední svačina: 2 kousky frgálu (hruškový a makový), kefírové mléko




Večeře: Pečené kuře s amarantem a sterilovaným hráškem

21:40 Druhá večeře: Celozrnné špagety s brokolicí




Pohyb dnes bohužel žádný :-/

17 komentářů:

  1. Ty špagetky s brokolicí mi připadají nějaké chudé ... :-(, ale zase je to druhá večeře! Ale brokolici miluji. Nevím, já bych si teď při hubnutí asi nemohla dopřát takovou druhou večeři. Já si včera dala v 18:30 talíř zeleniny s balkánským sýrem a od té doby nic, hladová jsem vůbec nebyla a ještě jsem si odcvičila Ripped in 30. Ty banánové jednohubky pro mamču vypadají ale skvěle! Jsi hodná dcera! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže při hubnutí je důležité mít více jídel denně - takže i druhou večeři :) Balkánský sýr bych moc nedoporučovala.. má docela dost tuků a velké množství soli.. ale tak jednou za čas neuškodí :)

      Vymazat
  2. Hruškový frgál mám nejradši :) Banánové jednohubky vypadají dobře, dala bych si. Těším se na report z festivalu, ty jídla znějí dobře, třeba kopřivový krém s lososem by mě lákal. Brokolici jsem dnes poobědvala, mám ji moc ráda, nechápu jak někdo může tuhle zeleninu nesnášet, třeba můj otec by raději umřel, než ji dát do pusy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejradši tvarohový :) Ale ten rodiče bohužel nepřinesli :-/ Mně právě dříve nenapadlo nic jiného jak brokolici udělat - než se strouhankou a máslem - tak se to vždycky dělalo u nás doma:) že jsme to měli jako takový předkrm :) Ale teď už ji používám i třeba do těch těstovin :)

      Vymazat
    2. Tvarohový jsem teda neměla, ale tvaroh miluju, tak bych neopovrhla :) Frgál jsem teda měla vždycky jednou do roka v létě na výletě v jižních Čechách, když jsme narazili na nějaké krajové slavnosti :) Brokolice se strouhankou a máslem, to slyším prvně. Náš "rodinný recept" byl vždycky zapečená brokolice se šunkou a sýrem.

      Vymazat
    3. Podobně jako ta brokolice se dělá i chřest - taky posypaná strouhankou a zalitý máslem :) Měla jsem to před pár lety na pražském food festivalo a chutnalo to skvěle :)

      Vymazat
  3. Banánové jednohubky jsou krásné! :) miluju kombinaci banánu a čokolády nebo kakaa, takže musím taky zkusit, až bude nějaká vhodná hřešící příležitost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jsi mi připomněla, že jsem měla jako malá ráda banán se šlehačkou - posypané grankem:) Dělala nám to maminka jedné kamarádky:)

      Vymazat
    2. No jéje, maminka mi dělávala takový koktejl z mléka, granka a banánu, to byly časy :))

      Vymazat
  4. ty banánový jednohubky vypadají skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Mně se taky právě moc líbily - hlavně že jsou z tak malého množství surovin - které jsem měla doma :)

      Vymazat
  5. Pastelko, jsem moc ráda za odkaz tvého vaření a myslím, že se ti to moc povedlo! Na blog do komentáře jsem ti napsala můj poznatek z vaření, proč tam té čokolády je asi moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc:) Přišlo mi to na mail:) Je fakt, že ta čokoláda docela dost tuhla, musela jsem tam pořád přidávat další a další. Takže příště více zahřívat :)

      Vymazat
  6. ty jednohubky jsem už někde viděla, úžasné :) to sis špagety ani nijak nedochutila? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To možná u Zdravé mámy - mám tam na její blog odkaz. Špagety jsem dochutila jen trochu solí.. Jinak mě nenapadlo nic jinýho, co tam na ně dát.. Ale chutnalo mi to i tak :) Je potřeba mít dobré kvalitní těstoviny a dobře udělat brokolici, aby zůstala šťavnatá :) Já ji hodím do vařící vody a hned vypnu sporák a nechám ji tam jen pár minut.
      Mám totiž jídelníček od trenéra (nejsou tam konkrétní jídla, ale druhy potravin, z kterých si vybírám) a na druhou večeři tam mám obiloviny a zeleninu. Ale jindy si dávám spíše třeba salát a k tomu chleba :)

      Vymazat