pondělí 27. května 2013

27.5. Valašské pondělí

Jídlo

Snídaně: Rebarborový koláč, Protein PhD Nutrition, jogurt s vločkami, obilnými polštářky Emco a ovocem


Je to tento koláč http://koketovanisvyzivou.blogspot.cz/2013/05/rebarborovy-kolac-s-oriskama.html od Kim :) Jen jsem více lískových oříšků - 80 g :) Těsto bylo celkem tvrdé, koláč se trochu špatně krájel, Ale chuťově moc dobrý. Myslím ale, že by stačilo dát toho cukru méně:)

Dopolední svačina: Rebarborový koláč, celozrnný chleba a zeleninový salát (polníček, paprika)

Neodolala jsem a musela si dát ten koláč podruhé :)

Oběd: Kachní stehno na medu s valašským zelím a rýží

Tento týden jsou v menze dny staročeské kuchyně :) Ta rýže se k tomu moc nehodila, ale chtěla jsem aspoň trošku zdravější variantu, než knedlíky :) Když už si dávám tučnou kachnu :)

Odpolední svačina: Kefírové mléko, kiwi, modré hrozny, pražené kešu oříšky

Večeře: Mrkvová polévka


Pečené kuře s rýží (to samé co v neděli), polníček; 1 malinký kousek skvělé smetanové pizzy s lososem:)


Flamenco zase odpadlo :(((

10 komentářů:

  1. Já se kachně vždycky vyhýbala a pak jsem si ji dala na podzim prvně v životě a zjistila, že je to hrozně dobrý :) Koláč vypadá pěkně!

    OdpovědětVymazat
  2. No, kachničku já bych ne-e, ale jinak krása, moc se mi líbí ten rebarborový koláč, ale tady u nás na maloměstě by v krámě asi rebarboru ani neznaly :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten koláč vypadá opravdu dobře:)

    OdpovědětVymazat
  4. teď zas frčí rebarbora.. vždycky se ukáže nějaký ovoce nebo zelenina co je snad všude :D a já zas můžu jen čučet a závidět, když to ani neochutnám :D

    OdpovědětVymazat
  5. taky mě piškoty zarazili, nepřijdou mi jako správné sacharidy, ale mám jich mít jen hrst k pomeranči ;) hledala jsem na google obrázkách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koláč se ti moc povedl! A já když ho dělala podruhé, taky jsem přidala oříšky (stejně jako ty z 60 na 80) a těsto bylo kvůli tomu tvrdé... :( Když se tam dá jen těch 60, je úplně v pohodě a krásně to vychází :) No, aspoň mám ponaučení do příště :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, kolik si tak dáváš toho kefírového mléka ke svačině a oříšků? :)
    Koláč vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kefíru hrníček (220 g - vážím to všechno na váze) a oříšků jen pár - 12 g :)

      Vymazat