úterý 14. května 2013

Poslední rozloučení - aneb spotřebováno 1 :)

Pozor - výjimečný příspěvek - netýká se stravy ani sportu - ale péči o tělo zvenku :)

Dlouho jsem plánovala, že si jednou založím beauty blog. Hlavně proto, abych na něj dávala fotky svých laků. Co o mně totiž ještě nevíte - jsem lakový maniak :) Řekla bych, že mám doma tak okolo 100 kvalitních laků různých barev :) Ale k založení beuty blogu jsem se nikdy nedokopala (teda k založení ano, ale ne k prvnímu příspěvku), tak si dávám fotky laků aspoň na fb :) Ale tím Vás nebudu zdržovat :)

Momentálně je moje posedlost laky někde v pozadí (žádný nový jsem už dlouho nekoupila) a v popředí je moje posedlost fitness:) Na další blog ani nemám už čas - tak si tu udělám aspoň takové malé kosmetické okénko - a jednou za (dlouhý) čas přidám krátkou recenzi kosmetických produktů, které jsem spotřebovala až do dna. Je mi totiž líto ty prázdné krabičky a pixličky jen tak vyhodit, tak se s nimi rozloučím vždycky aspoň krátkým zhodnocením :)

Snad Vás to (hlavně ty, které kosmetika nechává chladnou) moc neodradí od čtení mého blogu :) Nebojte, příště už nebude tak dlouhý úvod - a hlavně - mně to děsně dlouho trvá než něco opravdu celé spotřebuju :)


Balea tělové mléko - třešeň a mandle

Kvůli tomuhle mléku vznikla celá tato rubrika:) 
Hrozně letím na různé limitované edice a makaronky miluju - takže tato kombinace mě rozhodně nenechala chladnou:) Koupila jsem jak mléko tak sprchový gel (a samozřejmě to samé i v kombinaci fíky a čokoláda - ale o tom, až to spotřebuju:), ale mléko jsem vypotřebovala dříve. Používala jsem ho celou zimu, až doteď a ze spojení třešně a mandlí jsem unesená:) To fíkové s čokoládou se mi už celkem zprotivilo, ale tohle mi stále voní:) 
Vůně je sice celkem umělá a na těle nevydrží moc dlouho (nebo aspoň já ji pak přestanu cítit), ale stejně ji mám ráda a užívám si ji aspoň při sprchování a když se tím krémem mažu :) Krém se do pokožky rychle vstřebává.
Teda měla bych psát spíše v minulém čase, protože jsem mléko spotřebovala do poslední kapičky. Škoda, že to byla jen limitovaná edice. Na druhou stranu, užila jsem si ho dost dlouho, tak je na čase zas něco nového :)

Saloos obličejový olej Ylang-Ylang

Už nějakou dobu používám na noc místo krému obličejové oleje Saloos. Sice na pleti moc žádné konkrétní účinky nepozoruji (jenže to já nepozoruji u ničeho:-/), ale mám z toho aspoň dobrý pocit, že používám něco přírodního:). 
Moje pleť je spíše mastná, se sklony k akné - jenže čelo mám takové "zkrabacené" a říkám si, že bych tu pleť potřebovala nějak vypnout - možná víc hydratovat. 
A oleje nejsou jen na suchou pleť, jak by si možná někdo mohl myslet - jsou určeny i pro mastnou - jako zrovna tenhle Ylang-Ylang :)

V jeho popisu je:

Výborně se hodí pro suchou i mastnou pleť, kompenzuje nedostatek vody a obnovuje přirozenou rovnováhu pleti.Ochablé, unavené a stárnoucí pleti pomáhá získat svěží vzhled.
Má antiseptické účinky a čistí zanesené póry.

Používám ho tak, že nejprve na obličej nastříkám Květinovou pleťovou vodu (kterou vidíte na fotce:) a poté nanesu pár kapek oleje na obličej a vmasíruju. Je totiž lepší ho používat na vlhkou pleť, lépe se tak vstřebá. Vůni moc necítím, je jen velmi jemná, ale taková zvláštní.

Tady je na něj pěkná recenze:

Máte nějakou zkušenost s obličejovými oleji?

Saloos Květinová pleťová voda Růže


Získává se z čerstvých okvětních lístků růže. 
Je vhodná pro všechny typy pleti, zejména pro citlivou a zralou.
Čistí, tonizuje a projasňuje pleť. Ochlazuje při zánětech a zarudnutí, je mírně adstringentní.

K osvěžení na cestách, k obkladům nebo potírání. 
Usnadňuje rozčesávání vlasů, regeneruje vlasovou pokožku. Zklidňuje pokožku po holení a depilaci.

Povzbuzuje psychiku, účinná při depresích a smutku


Já ji používám pro zvlhčení pleti - před použitím oleje. Ale mám docela velkou spotřebu - tohle balení mi vydrželo tak 2 měsíce.

5 komentářů:

  1. Saloos i baleu mám straně ráda :) od Saloosu používám masážní oleje a od baley mám ráda deodoranty, ten čokoládovo-makronkový byl úžasný!
    moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle limitky od Baley mám děsně ráda a vždycky, když vidím nějakou novou, tak si ji pořídím. Voní mi vážně hezky, jen je škoda, že ta vůně fakt moc nevydrží. Ale už pro ten pocit při mazání, sprchování a tak.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :) Ale teď jsem se naštěstí už na limitku Balea nenechala nalákat, protože mě až tak moc neupoutala - a mám navíc doma krémy, co jsem koupila už minulý rok a ještě nepoužila:-/

      Vymazat
  3. Balea má úžasný vůně krémů, jeden čas jsem si je kupovala pořád a hned je vyplácala, ale teď mám doma dvě tubičky už asi půl roku, nemám čas se mazat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zas nemazala ničím dříve.. a začala jsem se mazat až kvůli těm vůním :)

      Vymazat