sobota 18. května 2013

18.5. Lilková sobota

Konečně jsem navštívila obchod Sklizeno! Zatím jsem o něm jen pořád slýchávala a nikdy tam nebyla, až konečně dnes:) Najdete tam výrobky od farmářů: maso, mléčné výrobky, zeleninu, atd.

A tohle je můj nákup + muffinek :)


Ani se neptejte kolik stálo to kuře ;) No dobře kolem 180 Kč. Jenže já radši koupím kuře z farmy než např. za stejnou cenu kuřecí prsa ze supermarketu. Podobně z rajčaty - radši koupím rajčata od farmářů než za stejnou cenu cherry rajčata kdoví odkud.

Jídlo


Snídaně: Čokoládový muffin se sušenými višněmi; Avokádovo-banánové brownies z amarantu, bílý jogurt


Muffin je odsuď http://www.muffinybrno.cz/, ale koupila jsem ho ve Sklizenu. Už jsem o těhle muffinech vícekrát slyšela, že prý jsou skvělé, tak jsem je musela zkusit!:) A popravdě - zas tak speciální mi nepřišel.. nijak zvlášť nezaujal.. více si pochutnám na čokoládovém muffinu z McDonaldu (snad mě teď neukamenujete, už jsem ho pěkně dlouho neměla:) a nebo z Tchiba. 
Ale možná tomu dám ještě jednou šanci a vyzkouším někdy znovu, když je lidi tak chválí..a sympatické je mi to, že "během pečení nejsou použity žádné náhražky, ale jen nešizené ingredience" http://www.toptep.cz/odmente-se-sladkym-potesenim-s-rucne-vyrabenymi-muffiny-brno.html

Dopolední svačina: Půlka lilku z citrónem, česnekem, olivovým olejem a kořením Zaatar


Recept zde: http://www.gurmanka.cz/2010/01/genialne-jednoduchy-recept-na-upravu-baklazanu-lilku

Oběd: Druhá půlka lilku navíc se šunkou; mrkev v krémem JORI ze 4 druhů ořechů

Večeře: Kuře s jablky a špaldou

Druhá večeře: Trocha tvarohu, rajčata


Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/01/kruhovy-trenink.html - jsou tam akorát trochu změny:)

Výpady jsem tentokrát dělala se 7,5 kg
Na tricepsy jedu stahování lana (5 kg)
Abdukce dělám s gumou na nohách, takže je to těžší
Místo rozpažek v předklonu dělám cvik na posílení levé strany zad (ležím na zemi na boku, nohy zapřené o řebřiny a snažím se zvedat)
A na břicho ležím na lavici - nejprve nohy sklopím dolů, pak je vrátím nahoru a zvednu i se zadkem ke stropu


13 komentářů:

  1. Ve Sklizenu jsem byla párktát vyzvednout Mixit, ale mám v plánu tam zajít znovu a pořádně se podívat co tam mají a udělat si něčím radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarád tam chválil čokoládky s karamelem, to by se Ti mohlo líbit ;)

      Vymazat
  2. Ten lilek vypadá skvěle, ještě jsem ho nikdy nejedla! :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. wow ten lilek vypadá naprosto parádně :) škoda, že takový obchod nemám v mém městě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani žádnou zdravou výživu nebo aspoň poblíž nějakou farmu někde?:) To je trochu nevýhoda malých měst.. já tady v Brně zas lituju toho, že některé věci jsou jen v Praze :)

      Vymazat
  4. Muffin vypadá dobře, višně já ráda :) Sklizeno je super obchod, ale ty ceny... A koukám, že na farm.trzích se to kuře dá sehnat teda levněji. Lilek bych si dala, s tím kořením byl určitě moc dobrý. A kuře s jablky a špaldou, to taky nezní špatně. Jíš si teda pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A za kolik je na farmářských trzích? Já měla pocit, že mně to vyšlo podobně.. Ale je fakt, že v tom sklizeno si asi k té ceně něco přidají a je to rozdíl než když to kupuješ na trzích přímo od lidí z té farmy..

      Vymazat
    2. Minulý pátek jsem šla kolem trhů a koukala jsem na kuře za myslím 129, tak to bylo cenově lepší. Ale zase jsem šla zrovna ven s kamarádkou a nechtěla jsem brát to kuře s sebou :))

      Vymazat
  5. kurkuma mi připomíná trochu kari :D llek chci už taky někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju kurkumu! Ale je docela drahá, za kolik jsi prosím koupila tento pytlíček a kolik má gramáž?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stála 31 Kč, za 40 g. Drahý to je no... a ještě kardamon, co jsem kupovala nedávno. ten je taky dost drahý.

      Vymazat