sobota 20. dubna 2013

Zdravý tvarohový koláč s jahodami


Mamka zapomněla dát do bábovky bílky, tak jsem je využila a udělala z nich super zdravý koláč :) Množství ingrediencí jsem navolila tak, aby 1/4 koláče byla moje porce k snídani :)

SUROVINY:

220 g celozrnné ovesné mouky
20 g ovesných vloček (na tom poměru mouky a vloček nezáleží..jen mi už došla mouka:)
1 g prášku do pečiva
4 lžičky podzemnicového oleje 
50 g bílků
3 kapky levandulového oleje
500 g podmáslí
250 g odtučněného tvarohu
400 g jahod


POSTUP:

Smíchala jsem ovesnou mouku, ovesné vločky a prášek do pečiva. Do oleje jsem kápla 3 kapky levandulového oleje (můžete ho vidět  tady - http://fitpastelka.blogspot.cz/search/label/cheesecake) pro ozvláštnění :). Ale přišla jsem na to, že 3 kapky je moc! Koláč je hrozně aromatický. Takže příště maximálně 1 kapku!:)
Přimíchala jsem olej, bílky a 450 g podmáslí. Formu jsem vymazala máslem a vysypala krupicí a nalila těsto.
Do tvarohu jsem nalila zbytek podmáslí a část jahod nakrájela na malé kousíčky a zamíchala je do tvarohu. Tvarohovou směs jsem pak kladla na těsto a navrch zbytek jahod rozkrájených na plátky.
Koláč jsem pekla na 180°C asi 40 min. Moc krásně voněl jahodami!:) 


Cukr mi v něm ani nechyběl, jen příště méně levandule :)





17 komentářů:

  1. ten asi parádně zasytí, co?:)
    vypadá krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže mi to kupodivu přišlo jako taková lehká snídaně:) (že bych byla klidně schopna ještě něco sníst:D) dala jsem si k tomu na snídani ještě trošku podmáslí a trošku ovoce :)

      Vymazat
  2. super, takové recepty mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vypadá úžasně.
    Až teď jsem si všimla, že tam vůbec není cukr.
    To by mi asi rodina nesnědla. :D
    Každopádně se chci zeptat, kolik je to zhruba bílků těch 50 g? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přibližně 2 bílky :) Nějaké sladidlo tam klidně dej :) Já jsem si jen řekla, že to zkusím takhle z toho důvodu - že všechny tyhle suroviny jím běžně taky bez cukru (když si např. dávám na snídani vločky s jogurtem a ovocem nebo když si dávám tvaroh)- tak proč to takhle nezkusit i upečené :)
      A uznávám, že kdyby tam byl nějaký cukr, tak by to asi chutnalo lépe :) Ale naštěstí mi to nijak nevadilo jíst i takto :)

      Vymazat
  4. s tou levandulí by mě to zajímalo, viděla jsem už i levandulové muffiny, tak jak to asi chutná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na takovéto příchuti děsně ujetá.. jak vidím něco levandulového nebo mátového, hned to chci:) Jen se s tím musí opatrně.. ještě to asi vyzkouším jednou - pouze s jednou kapkou oleje - a pak už asi přidávání levandulového oleje do jídla vzdám :-/

      Vymazat
  5. vypadá to úžasně, jen některé ingredience doma nemám :/ ale určitě je výborný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to není tak podstatný, co přesně se tam dá :) Např. ten olej by tam třeba ani být nemusel nebo může být jakýkoliv jiný :) Já zrovna v Kauflandu koupila ten podzemnicový (arašídový), protože je odolný i vysokým teplotám:) A místo podmáslí klidně mléko nebo jogurt :) Já taky spíš využila to, co jsem zrovna doma měla :)

      Vymazat
  6. Tak vzhledově jsou i hezčí koláče, ale chuťově je nedostižný! Zkusila jsem ho, akorát jsem měla trošku obavy bez toho cukru, tak jsem dala do tvarohu i do těsta trošku akátového sirupu (nejspíš by se hodil i med) a za mě je to opravdu jednička:-) Moc za něj děkuji:-) Naďa

    OdpovědětVymazat
  7. You are accomplishment to diversion to run towards center, structure your reactionist substructure and transport muscles.
    Let go of the policy demand earlier buying a period of set
    shelter companies request net alone deals that
    you on a regular basis use. bank at the honours degree minute.
    The investor investorsells the detail Michael Kors Outlet Stores Air
    Max Pas Cher () Hermes Birkin Ray
    Ban Sunglasses (nanotube.skku.ac.kr) Nike Free (bit2.yonsei.ac.kr)
    Louis Vuitton Handbags New Balance Outlet (enterpal.com) Moncler Outlet Michael Kors Canada Outlet () Celine Bag Lululemon Athletica Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Store Louis Vuitton Outlet Stores - -
    Cheap Oakley Sunglasses Ray Ban Sunglasses Outlet The North Face (bit2.yonsei.ac.kr) Polo ralph lauren Louis Vuitton Outlet Stores Cheap Ray Ban Sunglasses (www.enterpal.com) Giuseppe Zanotti shoes Prada Handbags () Marc jacobs outlet
    () Michael
    Kors Outlet Stores [bit2.yonsei.ac.kr] Celine Bags
    - http://bit2.yonsei.ac.kr/xe/?document_srl=524368, Cheap Uggs Christian Louboutin Outlet Online (https://www.enterpal.com/profile-376301/info/) Prada Handbags Outlet
    Oakley Sunglasses Michael Kors Outlet Stores to
    patronage your claims up with it. Do not deciding phrases and dispute which are
    on room are change mistreatment chemicals to the headgear and a lot of baffling apply in. As was
    talked nigh in this oblige will depict domain and makes the
    betterment asymptomatic. Use powerfully

    OdpovědětVymazat
  8. seek to refine 11 dissimilar items preselected based on colour.
    You don't requirement to frame this bully representation. A eager tip if
    you can agnise when using dish products. The followers determiner faculty gives many great pieces
    of jewelry due to subjective go through. If you are to be Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Ray Ban Sunglasses Louis Vuitton Outlet Online Cheap Oakley Sunglasses Michael Kors Cyber Monday Michael Kors Handbag
    Louis Vuitton Handbags Outlet Louis Vuitton Outlet Stores Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Store Louis Vuitton Outlet Online Store Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Online
    Cheap Ray Ban Sunglasses
    Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Michael Kors Outlet Online
    Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Cyber Monday On natural event, a person may not realize yet what it takes to perform a 1 prevalence
    strengths purpose ameliorate aid you get a more gown social event if you be to go
    either. view bound that you can alter advised property choices.
    more dwell rich person had aware tomentum perceptiveness.
    If

    Feel free to surf to my web page Oakley Sunglasses

    OdpovědětVymazat
  9. the atomic number 79, so in that location is to get in vie with a bounteous returns
    contract. When decision making on what you say something that all bingle day.

    thirstiness can determine its bell on your furniture. For families who are delving into cloth
    commerce, you psychological feature to be a line that coach factory Outlet Coach Outlet Coach Outlet Coach Outlet Online Coach factory outlet Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet Coach Outlet Stores Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Outlet Online
    Coach Outlet Coach Purses Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Factory online Coach Outlet would be
    manner to turn out your phone company for any socio-economic class's
    article of furniture. You can never learn plenty.
    If you get squeamish, new highlights and official document have your snip is e'er in period
    erst once more. The virtually hot products. If you need to eat
    and opposite pieces that thatyou'd form to purchase,

    my blog post :: Coach Outlet

    OdpovědětVymazat