pondělí 1. července 2013

1.7. Uzené pondělí

Jídlo


Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami a jahodami, kousek perníku

Dopolední svačina: Celozrnný chleba s oříškovým krémem JORI a mrkev

Oběd: Těstoviny s uzeným tvarohem Pilos, kapií a bazalkou



Když jsem vyzkoušela uzený tvaroh poprvé, tak mi nechutnal, ale riskla jsem ho ještě jednou :) Teď už mi zas tak špatný nepřišel :) Ale stejně - syrovátkový sýr je mnohem lepší -a taky levnější :)

Odpolední svačina: Meloun, podmáslí s rozmixovaným banánem a jahodami, mandle

Večeře: Rybí filé a kousek steaku z tuňáka s rýží, mrkev

17 komentářů:

  1. Mě osobně ten uzený tvaroh nenadchnul vůbec, takže jsem mu žádnou další šanci po té první ani nedala. :D A přesně jak píšeš, ten syrovátkový je mnohem mnohem lepší! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát teda teď už jím ten syrovátkový sýr několik dní po sobě - trochu jsem to s ním přehnala :) Tak si zas od něj budu muset dát pokoj:)

      Vymazat
  2. já ten uzený tvaroh ještě neměla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě napoprvé ta chuť dost překvapila, bylo to něco úplně jiného než jsem čekala :) Pak se to dalo, ale nejlepší variantou mi přišlo rozmíchat to v nějaké zeleninové pánvi a spíš z toho udělat takovou rychlo-omáčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky napoprvé překvapilo :) Omáčka z uzeného tvarohu zní zajímavě :)

      Vymazat
  5. mě uzený tvaroh připdá stejný jako parenica :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud jíš uzenou.. :) Já právě parenicu kupuju jen neuzenou :)

      Vymazat
  6. Taky jsem dnes (a včera) měla uzený tvaroh :) Tentokrát na něj mám ale opačný názor - poprvé mi zachutnal, ale teď už mi moc "nejel". Co se týče syrovátkového sýra to mám stejné - je levnější a (pro mě) daleko chutnější (a nakonec i zdravější) :)-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže tak, že?:) Že má syrovátkový sýr všechny klady :)

      Vymazat
  7. já se hlásím jako největší milovník uzeného tvarohu, zrovna dneska jsem ho (zase) měla :D a naopak mi chutná mnohem víc než ten syrovátkový sýr, ale i ten mám moc ráda a jím ho pravidelně:)

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem vyzkoušela uzený tvaroh poprvé, tak mi nechutnal, ale riskla jsem ho ještě jednou :) Teď už mi zas tak špatný nepřišel :) Ale stejně - syrovátkový sýr je mnohem lepší -a taky levnější :)
    tshirt wholesale
    shirt supplier t shirt wholesale

    OdpovědětVymazat